DACHDECKER. 1.Tätigkeiten  Planen der Arbeiten  Einrichten der Baustelle  Anbringen der Isolierung und Wärmedämmung  Dachbekleidung anbringen  Anbringen.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt: L/01 Uměleckořemeslné zpracování kovů
Advertisements

Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Autor materiálu: Mgr. Dagmar Nogová Datum vytvoření: říjen 2012
Označení DUM Fi- DUM Autor
Digitální učební materiál
Wie man andere und sich selbst sieht und was man vielleicht auch nicht sieht Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Německý jazyk Ročník:4.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
BAUTEILE Teile eines Gebäudes Benennen Sie diese Gebäude. Nennen Sie andere Typen von Hochbauten. Hochbauten.
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Präpositionen Předložky. Auf – na ( vodorovné ploše ) der Tisch Auf Wo – kde 3. pád auf dem Tisch na stole auf einem Tisch na nějakém stole auf meinem.
Wortschatz Umweltschutz lernen
Jugendliche in der EU (2) Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Berufe Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Präpositionen Předložky se třetím pádem. Předložky ausbeimitnach.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuICT ve výuce Příjemce podpory - škola Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Wir treiben Sport / 1 / BADEN. Přečti, přelož a řekni, jak je to u vás. Nová slovíčka hledej ve slovníku. Sehr oft fahren wir nach Waldmünchen oder nach.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_152_Schule - základ Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Schulsystem in Deutschland Autor: Mgr. Kostiuková N.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Tschechien – Schulsystem Autor: Mgr. Kostiuková N.
S CHULE PhDr.Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.05 Číslo projektu:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_02 Schulsystem in der BRD TEMA:Reálie.
T ECHNIK IN UNSEREM LEBEN PhDr. Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.12.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
R E I S E N PhDr. Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.02 Číslo projektu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaWo.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ36 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Simonová Název materiálu:
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU Dum 7, Strukturovaný životopis NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu,
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Simonová Název materiálu:
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_154_Arbeitswelt Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
Německý jazyk – Gramatické jevy
S CHRITTE 2 L EKTION 11 I N DER S TADT UNTERWEGS Autor: Mgr.Marcela Smutková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_Ich TEMA: Německý jazyk ČÍSLO PROJEKTU:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_ INOVACE_13-04 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorMgr.
Einheit 1, 3. pád Mgr. Radka Pospíchalová. 3. pád podstatných jmen (člen určitý) 1. pád rod mužský der Baum rod ženský die Küche rod střední das Bild.
Prezentace slouží k nácviku konverzace a základních frází daného tematického okruhu. Fráze se dají volit v libovolném pořadí. Tato prezentace může sloužit.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.20_opakujeme_doplnujeme Datum : Ročník :
Arbeitslosigkeit. Název školy:Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ53 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
Číslo projektu0CZ.1.07/1.5. 0/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Station 4 TémaAn die.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Station 4 TémaTraumjob.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ilona Šolcová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_NEMCINA_RECOVE_DOVEDNOSTI_17.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_16_ADJEKTIVE.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ46 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhFeste und Geschenke TémaPředložky.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SŠ a VOŠ České Budějovice Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední škola a.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
BRD - DAS SCHULSYSTEM Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastNEJ – reálie německy mluvících zemí Datum vytvoření26.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ein paar kleine Beispiele, wie man sich die Zunge brechen kann
Ein paar kleine Beispiele, wie man sich die Zunge brechen kann
Bilden Sie ein Gespräch
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Tschechien – Schulsystem
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TEMATICKÝ CELEK
Vyšší odborná a Střední průmyslová škola elektrotechnická Olomouc
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

DACHDECKER

1.Tätigkeiten  Planen der Arbeiten  Einrichten der Baustelle  Anbringen der Isolierung und Wärmedämmung  Dachbekleidung anbringen  Anbringen von Dachrinnen und der Regenwasserleitung  Anschlüsse an verschiedene Bauteile (Schornstein, Dachfenster …) korrekt ausführen  Verbindung der Dachbekleidung mit dem Dachfirst und der Dachrinne anbringen  Fortbildungskurse besuchen  UNSW..

2.Arbeitsmittel  Holz  Dachziegel, Schieferplatten, …  Dachrinnen  Blitzableiter  Isolierungs- und Wärmedämmstoffe  Maschinen und Geräte (Bauaufzüge, Sägen …)  Werkzeug (Hammer, Nägel …)  Baugerüste und Leitern  Baupläne  Papier, Schreibmaterial à Bestellungen, Kostenvoranschläge …

3.Voraussetzungen:  Hauptschulabschluss > 66%  mittlerer Bildungsabschluss > 26%  ohne Hauptschulabschluss > 4%  Hochschulreife > 4%

4.Weiterbildungsmöglichkeiten  Für die Fortbildung zum / zur Dachdecker/in eignen sich viele Berufe des Handwerks. Dazu zählen zum Beispiel auch: 1. Gerüstbauer/in 2. Metallbauer/in 3. Maurer/in 4. Klempner/in 5. Tischler/in

5.Verdienstmöglichkeiten  1.Lehrjahr = 600€  2.Lehrjahr = 750€  3.Lehrjahr = 1000€  Wieviel kann ich als Dachdecker später verdienen? 1. Bei einer 40 Stunden-Woche kommst du so auf ein Gehalt von 3058 Euro brutto...

6.Quellen  Information von meiner Vater ( Dackdecker)  

 Danke für Ihre Aufmerksamkeit  TEREZA