ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

VY_32_INOVACE_11_Porovnávání čísel do 10 (SADA ČÍSLO 5)
ICT M Opakování 4.ročník
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Jednotky, desítky, stovky VY_32_INOVACE_06 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
POROVNÁVÁNÍ ČÍSEL DO 100 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_295_2TR_M Autor:
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel VY_42_INOVACE_02 Sada.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:I V /2Č. materiálu:VY_ 4 2_INOVACE_.
2..
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_579_ČÍSLO_MILION Téma: OPAKOVÁNÍ ZÁPISU ČÍSLA.
Matematika a její aplikace
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 1
Matematika a její aplikace
14.1 Numerace do 100 Čti čísla v první desítce, ve druhé desítce atd.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Čísla do VY_32_INOVACE_07 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Anotace: ČR – Zlínský kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Matematika pro 1. stupeň č. DUMu: VY_32_INOVACE_13_Písemné odčítání do 1000 s přechodem ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Jméno.
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ NOVOVĚK Č. DUMu: VY_32_INOVACE_07_alkoholismus Jméno autora:Mgr. Lenka Habartová.
Početní operace v oboru přirozených čísel
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_506_PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ Téma: PROCVIČOVÁNÍ PÍSEMNÉHO.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Angličtina pro 2. stupeň ZŠP a ZŠS Uherský Brod
Číslo v digitálním archivu školy
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_18_lidské tělo
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_20_chodíme do školy
Věcné učení pro nižší stupeň ZŠS
zpracovaný v rámci projektu
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_01_převody jednotek délky
ZŠ Praktická a ZŠ Speciální Uherský Brod Projekt číslo CZ /1. 4
Jméno autora: Mgr. Alena Mášová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_13_Luční květiny Jméno autora: Soňa Lekešová
Autor: mgr. Renata Václavíčková
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ NOVOVĚK
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Sčítání a odčítání desítek do 100
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_01_jaro
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Jméno autora: Bc. Petra Musilová
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Matematika 2 Porovnávání čísel do 100.
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ DĚJEPIS
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
Jméno autora: Mgr. Petra Musilová
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_02_slovní úlohy na převod délky – km - m
Věcné učení pro nižší stupeň ZŠS
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_12_procento
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ DĚJEPIS
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Rozvinutý zápis čísel VY_32_INOVACE_14 –matematika, 4. ročník
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
MATEMATIKA PRO 1. ROČNÍK Porovnávání čísel
Transkript prezentace:

ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/21.0961 Matematika pro 1. stupeň Č. DUMu: VY_32_INOVACE_02_Čtení a zápis čísel do 1000 Jméno autora: Mgr. Alena Mášová

Anotace: Prezentace slouží ke čtení a zápisu čísel do 1000, k seřazování čísel od nejmenšího po největší – od největšího po nejmenší, k porovnávání čísel. Možnost cvičení tisknout jako pracovní listy. Je určena pro žáky 5. ročníku ZŠP. Období vytvoření vzdělávacího materiálu – listopad 2011.

Přečti a zapiš čísla od nejmenšího po největší: 600, 200, 500, 1000, 100, 400, 700, 300 350, 690, 210, 740, 1000, 840, 550, 630 292, 674, 898, 317, 901, 523, 916, 607 773, 605, 101, 512, 1000, 834, 110, 919

Přečti a zapiš čísla od největšího po nejmenší: 310 718 931 200 670 100 1000 212 991 800 400 550 ____________________________________________________

Zapiš čísla, která mají: 6 stovek, 4 desítky, 0 jednotek 2 stovky, 8 desítek, 3 jednotky 7 stovek, 5 desítek, 7 jednotek 3 stovky, 0 desítek, 4 jednotky 9 stovek, 9 desítek, 9 jednotek 4 stovky, 0 desítek, 0 jednotek 5 stovek, 1 desítku, 2 jednotky 8 stovek, 3 desítky, 1 jednotku

Doplň znaky >, < , = : 300 820 820 600 450 540 1000 670 607 801 329 392 620 418 524 500 400 293 203 Jak jsi zvládl úkoly? úplně sám s pomocí nedařilo se mi

Řešení – přečti a zapiš čísla od nejmenšího po největší 600, 200, 500, 1000, 100, 400, 700, 300 100 200 300 400 500 600 700 1000 350, 690, 210, 740, 1000, 840, 550, 630 210 350 550 630 690 740 840 1000 292, 674, 898, 317, 901, 523, 916, 607 292 317 523 607 674 898 901 916 773, 605, 101, 512, 1000, 834, 110, 919 101 110 512 605 773 834 919 1000

Řešení - přečti a zapiš čísla od největšího po nejmenší: 310 718 931 200 670 100 1000 212 991 800 400 550 1000, 991, 931, 800, 718, 670, 550, 400, 310, 212, 200, 100

Řešení - Zapiš čísla, která mají: 640 6 stovek, 4 desítky, 0 jednotek 2 stovky, 8 desítek, 3 jednotky 7 stovek, 5 desítek, 7 jednotek 3 stovky, 0 desítek, 4 jednotky 9 stovek, 9 desítek, 9 jednotek 4 stovky, 0 desítek, 0 jednotek 5 stovek, 1 desítku, 2 jednotky 8 stovek, 3 desítky, 1 jednotku 283 757 304 999 400 512 831

Řešení - doplň znaky >, < , = : 300 820 820 600 450 540 1000 670 607 801 329 392 620 418 524 500 400 293 203 < = > < < > > < < < > >

CITACE: [cit.2011-11-16].Dostupné na www:<http://office.microsoft.com>