Název školy: Základní škola J. E

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví, popsat předmět, určit barvu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
Advertisements

An – F 58  Autor : Mgr.František Jurenka Jazyk : čeština  Anotace: opakování učiva 9.třídy – elektromagnetismus žák si formou.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
 VY_32_INOVACE_16_12  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
VYHLEDÁVÁNÍ GEOMETRICKÝCH TVARŮ V OBRÁZCÍCH
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Pojmenuj domácí zvířata
CHARAKTERISTIKA znaky.
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
VY_32_INOVACE_04_08 Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis Název materiálu:Impresionismus Anotace: V prezentaci se žáci seznámí s pojmem impresionismus,
Románská kultura Autorem práce, pokud není uvedeno jinak, je Mgr.Marie Toncrová 1.
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
Krizová situace Člověk a jeho zdraví. Krizová situace Člověk a jeho zdraví.
Kalkulace zboží Prezentace_16 Mgr. Silva Vaňková OPČ_Kalkulace zboží
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ROSTLINNÉ ORGÁNY I. KOŘEN Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Rovnice se zlomky.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Stavba těla živočichů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Sloh - pohádky Hádej pohádku
VZDUCH.
Kamarád Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Charakteristika Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Listopad 2012 Výukový materiál je určen pro žáky 8. ročníku. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
Poznej volně žijící zvířata
Slohový útvar CHARAKTERISTIKA
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Křížovka – příbuzenské vztahy
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
Příroda nebo člověk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovka – volně žijící zvířata
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice AUTOR : Mgr. Jana Christenová NÁZEV: Vy_32_INOVACE_06_Čj_ Vedlejší věty podmětné a předmětné.
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991 Autor: Mgr. Jaroslava Stejskalová Název materiálu: VY_32_INOVACE_50_Občanská výchova_Morálka.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou českých mincí Autor Čekalová Sylva Jazyk Čeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
CHARAKTERISTIKA Mgr. Michal Oblouk.
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Název školy: Základní škola J. E
Název školy: Základní škola J. E
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Charakteristika.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
AUTOR : Mgr. Jana Christenová
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola J. E Název školy: Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice Autor: Mgr. Jitka Hajná Název: VY_32_INOVACE_16_Čj_Charakteristika Téma: Charakteristika Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2803

Anotace:. Žák se seznámí se slohovým útvarem, osvojí si nové Anotace: Žák se seznámí se slohovým útvarem, osvojí si nové pojmy – charakteristika Autor: Mgr. Jitka Hajná Jazyk: Český jazyk Očekávaný výstup: Uvědomuje si hlavní znaky charakteristiky, ověření znalosti učiva Speciální vzdělávací potřeby: - žádné - Druh učebního materiálu: Prezentace Druh interaktivity: Aktivita Cílová skupina: -žák Stupeň a typ vzdělávání: -základní vzdělávání – druhý stupeň Typická věková skupina: 13 - 15 let Materiál vyhovuje výuce

Charakteristika

Charakteristika - slohový útvar, který zachycuje povahu člověka - vlastnosti, zájmy, schopnosti, vztah k lidem, vztah k práci - součástí může být i popis osoby – vnější charakteristika

Charakteristika přímá – vlastnosti pojmenujeme přímo - Honza je ze všeho vystrašený. Charakteristika nepřímá – příklady chování, jednání - Myslí jen na sebe.

Příklady vlastností: - vztah k lidem – přátelský, oblíbený, bezohledný, protivný, čestný, nesmělý, pokrytecký - vztah k práci – pracovitý, snaživý, šikovný, líný, lajdácký - zájmy a schopnosti – o co se zajímá ( sport, hudba ), prospěch ve škole, výsledky v práci - další vlastnosti – statečný, bojácný, výřečný, chytrý

V charakteristice používáme přirovnání: - pyšný jako………… V charakteristice používáme přirovnání: - pyšný jako…………. - pilný jako…………... - líný jako…………….. - hravý jako…………..

Když o někom řekneme, že má hroší kůži, je jako slon v porcelánu, co tím myslíme? - nic se ho nedotkne, je necitlivý…… - je neohrabaný………………………………..

Zpracovala Mgr. Jitka Hajná v programu PowerPoint Ilustrace www.office.microsoft.com