Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Advertisements

Základní škola a mateřská škola Tomáše Ježka Ralsko – Kuřívody Šablona II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji výuky cizích jazyků EU 1/01.
Výukový program: Mechanik - elektrotechnik Název programu: Číslicová technika - mikroprocesory III. ročník Mikrořadiče Vypracoval : Vlastimil Vlček Projekt.
= monolitický integrovaný obvod obsahující kompletní mikropočítač
TEP Přerušení č.7. Přerušení Téma Přerušení TEP Předmět TEP Juránek Leoš Ing. Autor Juránek Leoš Ing. TEP.
Popis obvodu 8051.
David Rozlílek Me4B. ? ? ? ?? Jaká paměť tvoří paměť programu ………… ? EA … kde je logická 1 a kde logická 0 ……….? ? ….. Kde je vnější a kde vnitřní paměť……….?
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Projekt Smart logistik - moderní výuka logistiky, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Příjemce: Střední odborná škola logistická a střední.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy Zvolenovská 537, Hluboká.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy Zvolenovská 537, Hluboká nad Vltavou Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Název školy Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická Nymburk, Soudní 20 IČO Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Inicializace portů mikrokontroléru
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Jednočipové počítače – instrukční sada
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Relativní a absolutní odkazy
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Segmentace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Libor Otáhalík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Notová osnova.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy Zvolenovská 537, Hluboká nad Vltavou Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/34.0448 CZ.1.07/1.5.00/34.0448

Programování jednočipových mikropočítačů Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Číslo materiálu ICT-PG1-1/3 Programování jednočipových mikropočítačů Název školy Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy, Zvolenovská 537, Hluboká nad Vltavou Autor Bc. Zdeněk Boháč Tématický celek Organizace paměťového prostoru Ročník 2-4. ročník SOŠ Datum tvorby 20.10.2012 Anotace Prezentace s výkladem Metodický pokyn DUM pro seznámení s organizací paměťového prostoru a druhy pamětí u PIC16F84A Pokud není uvedeno jinak, uvedený materiál je z vlastních zdrojů autora CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Zpět

Organizace paměťového prostoru u PIC16F84A Použita Harvardská architektura, tj. oddělená paměť programu a paměť dat Paměť programu o velikosti 1024 B Paměť dat zahrnuje paměť RAM (68 B), speciální funkční registry a paměť EEPROM (64 B) CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Zpět

PIC16F84A – paměť programu 13-bitový programový čítač 8-úrovňový zásobník (Stack) typu LIFO – využíván pro volání podprogramů Paměť programu kapacita paměti 1 KB, tj. 1024 Bytů – rozsah adres 0000h – 03FFh, po resetu adresa 0000h, vektor přerušení 0004h CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Zpět

PIC16F84A – Speciální funkční registry a paměť dat Rozsah adres 00h-0Bh a 80h-8Bh Paměť RAM Rozsah adres 0Ch – 4Fh Kapacita 68 B CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Zpět

Speciální funkční registry EEDATA, EEADR, EECON1,2 – EEPROM paměť NEPŘÍMÁ ADRESA, FSR – nepřímé adresování TRISA, TRISB – nastavení vstupů a výstupů STATUS – přímé adresování, příznakové bity PORTA, PORTB – zápis, čtení hodnoty INTCON – hardwarové přerušení TMR0, OPTION – čítač, časovač PCL, PCLATCH – programový čítač CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Zpět

PIC16F84A – paměť EEPROM Velikost 64 bajtů Nutné použít nepřímé adresování Přístup pomocí 4 registrů: EECON1, EECON2, EEDATA, EEADR Možno nastavit ochranu proti vyčtení CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Zpět

Seznam literatury a pramenů Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jákékoliv další využití podléhá autorskému zákonu. Jednočipový mikropočítač PIC16F84A Překlad originální dokumentace [online]. 1998 [cit. 2012-10-05]. Dostupné z: www.copsu.cz/mikrop/mytest/obsah/informace/pomucky/%C2%B5pc/pic16f84a.zip Architektura počítačů [online]. 2010 [cit. 2012-10-05]. Dostupné z: http://poli.cs.vsb.cz/edu/arp/down/archpoc.pdf CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Zpět