DEN S JAZYKOVÝM CENTREM 2018

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ON-LINE TESTY PRO DOKTORANDY NA UK FF PRAHA
Advertisements

Výuka cizích jazyků technických předmětů
Pohádka - český jazyk Mgr
Setkání kontaktních osob Praha Marta Rybičková.
Jeux des mots Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
PhDr. Marie HANZLÍKOVÁ FF UK v Praze MŠMT 9/2010 CercleS - CASAJC.
Expressions avec le verbe ÊTRE Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
Maturitní zkouška z cizího jazyka Anglický a německý jazyk.
Les fautes des Tchèques en français Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
Nová učebnice latiny nakladatelství Veritas
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
OPEN LEARNING Moderní výuka odborných cizích jazyků 89% žáků cítí potřebu umět cizí jazyk pro svou budoucí práci, NIDV, červen 2012 Brno, 4. červen 2014,
Prévisions météo Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Úvodní seminář pro studenty doktorského studia
Pays francophones Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Expressions familières Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských.
Logement - révision Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Sur la route Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Qui / Que Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Pronoms Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Article partitif Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Enigmes Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Inscriptions Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Tri des déchets Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Magasins Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Tout et autres indéfinis. Tout 1)pronom (samostatné užití) 2)adjectif (spolu s podstatným jménem) 3)adverbe („úplně“)
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je vais chez le médecin Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ J´étudie au lycée de commerce Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Quel temps fait-il? Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. A. Sabadosh NÁZEV:VY_32_INOVACE_07B_15_Les_couleurs TEMA:Civilisation ČÍSLO.
La Belgique Un des pays francophones. La capitale: Bruxelles La superficie: km² La population: 10 millions Le membre fondateur de l´Union européenne.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je fais la cuisine, je vais au resto Autor: Mgr.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ J´ai le temps libre Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr.Anzhela Sabadosh NÁZEV:VY_32_INOVACE_07B_08_Île_de_France TEMA:Civilisation.
1 Národní evropské charakteristiky - Entropa – konverzace, diskuze Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiáluVY_32_INOVACE_mix2_scj01 Označení.
Comment les jeunes passent-ils leur temps libre en République Tchèque?/Jak tráví volný čas mládež v České republice? Rédactrices/Vytvořily: Cécile Saffroy,
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je m´habille à la mode Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je suis individuel Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ J´habite au premier étage Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je suis un ado et je t´aime Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je suis au travail Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
P ROJET COMMUN SUR L ’ ALIMENTATION EN R ÉPUBLIQUE T CHÈQUE ET EN F RANCE ( – )
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je me lève à 6 heures Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
Alfons Mucha Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastFrankofonie Datum vytvoření Ročník3., 4. ročník.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je tiens le dialogue Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Právní psaní – Legal writing JAK UČIT PRÁVO na počátku 21. století? Konference pořádaná projektem OPPA – Právo pro praxi PF UK, úterý 5. března 2013 PhDr.
Les musées à Paris Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření Ročník3.,
FRANCIE - BESANÇON, PAŘÍŽ Popis mobilit Mgr. Petra Tomanová Celoživotním vzděláváním k zefektivnění výuky jazyků Seminář k předání informací o projektu.
Les sigles Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Datum vytvoření Ročník Stručný obsah Způsob využití Autor.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Anzhela Sabadosh NÁZEV:VY_32_INOVACE_07B_02_la_boisson TEMA:Civilisation ČÍSLO.
Milan Kundera Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastFrankofonie Datum vytvoření Ročník3., 4. ročník.
Nakupování FRANCOUZSKÝ JAZYK Gymnázium a Jazyková škola - Zlín
Téma: Les boissons VY_32_INOVACE_292.
Les homophones Tematická oblast Slovní zásoba Datum vytvoření Ročník
Úvod do odborného stylu pro studenty s poruchami učení
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Téma: À la table VY_32_INOVACE_297.
učitelská mobilita Univerzita v Groningenu, Nizozemí
Jazykové prostředky výstavby uměleckých textů
Možnosti audio-vizuálních aplikací v IS MU Mgr. Jitka Daňková
Paříž Paris Mgr. Jiřina Boušková.
La galette des rois Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření
La météo Tematická oblast Vocabulaire Datum vytvoření Ročník
Les Incas Les fils du Soleil Dlouho po Babylonu Velké Čínské zdi
Les activités quotidiennes
Transkript prezentace:

DEN S JAZYKOVÝM CENTREM 2018 Využití videa ve výuce: jedno téma – různé cíle PhDr. Milena Dundrová, Ph.D. JC FSV UK - KJP MFF UK DEN S JAZYKOVÝM CENTREM 2018 Využití autentických textů a moderní technologie ve výuce cizích jazyků 

Den s jazykovým centrem «Pour que la didactique du FLE évolue avec son temps, elle devra voir en l’audiovisuel et les technologies autre chose que des supports d’apprentissage linguistique, mais plutôt des objets d’enseignement qui remodèlent, reconfigurent l’usage de la langue en lui combinant d’autres modes sémiotiques. » (Lebrun, M., Lacelle, N., L’ère numérique : un défi pour la didactique du FLE, in: Synergies Portugal n° 2 - 2014) 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

PROČ POUŽÍVAT VIDEA?

Den s jazykovým centrem KOMPLEMENTARITA OBRAZ – ZVUK AUTENTICKÝ JAZYK RŮZNÍ MLUVČÍ, RŮZNÉ STYLY REÁLNÉ SITUACE VIZUÁLNÍ KONTEXT MOTIVAČNÍ ROLE VŠECHNY JAZYKOVÉ ÚROVNĚ 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem JAKÁ VIDEA? 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem „DIDAKTICKÁ“ VIDEA (ZAMĚŘENÁ NA KONKRÉTNÍ JAZYKOVÉ POTŘEBY) AUTENTICKÁ VIDEA (RODILÍ MLUVČÍ V REÁLNÝCH KOMUNIKAČNÍCH SITUACÍCH) ( Baciu, G., Stratégie didactiques dans l´acquisition des compétences de communication orale en FLE : la vidéo, in: Enseigner.fle, říjen 2017) 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem AUTENTICKÁ VIDEA NEDIDAKTIZOVANÁ DIDAKTIZOVANÁ VLASTNÍ DIDAKTIZACE VŽDY S URČITÝM DIDAKTICKÝM ZÁMĚREM! 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem JAKÉ CÍLE? 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem SEZNÁMENÍ S TEMATIKOU / SLOVNÍ ZÁSOBOU V KONTEXTU, ZDROJ INFORMACÍ TRÉNINK POROZUMĚNÍ ROZVOJ KOMUNIKAČNÍCH DOVEDNOSTÍ ROZVÍJENÍ INTERKULTURNÍCH KOMPETENCÍ 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem ROZVÍJENÍ AKADEMICKÝCH DOVEDNOSTÍ ODRAZOVÝ MŮSTEK PRO VYSVĚTLENÍ GRAMATIKY (JAZYKOVÉ STRUKTURY) TÉMA PRO PSANOU PRODUKCI DOPLNĚNÍ ( „VYLEPŠENÍ“ ) UČEBNICE 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem JAKÉ ZDROJE? 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem JAKÉKOLI VIDEO POSKYTNUTÉ AUTOREM /AUTORY K VOLNÉMU POUŽITÍ (YOUTUBE, BLOGY, VÝUKOVÉ WEBY) OTÁZKA AUTORSKÝCH PRÁV: JUDr. Matěj Myška, Ph.D., Užití cizího díla ve výuce (IS MU Elportál, Metodika užití videa ve výuce - https://is.muni.cz/elportal/metodika/video/) 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

UKÁZKY PRÁCE S VIDEEM V HODINĚ (Inspirováno workshopem Vidět znamená rozumě Martiny Šindelářové Skupeňové z CJV na FF MU z 26. ledna 2017) 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem 1. ZVUK BEZ OBRAZU PRÁCE V BUDOUCNOSTI INSPIRACE HUDBOU Z UKÁZKY ZOBRAZUJÍCÍ PRÁCI V TOVÁRNĚ V BUDOUCNOSTI. STUDENTI VYTVÁŘEJÍ SPOLEČNĚ „OBRAZY“, „SCÉNÁŘ“. Ukázka z Metropolis (1927) _ 1. VIDEO BEZ ZVUKU – PRVNÍCH 40 SEC. 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem Metropolis, němý film od německého režiséra Fritze Langa (1927), odehrává se v roce 2026 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem 2. OBRAZ BEZ ZVUKU BUDOUCNOST BEZ LIDÍ? PŘEDSTAVME SI, ŽE JEDNOHO DNE LIDÉ ZMIZÍ… PRÁCE VE DVOJICÍCH – JEDEN STUDENT ZÁDY K PLÁTNU, DRUHÝ SLEDUJE OBRAZ BEZ ZVUKU A POPISUJE (MÍSTA, DĚJE). PO SKONČENÍ UKÁZKY PRVNÍ STUDENT NA ZÁKLADĚ KOMENTÁŘŮ DRUHÉHO SHRNE DĚJ. 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem Que se passerait-il si l´homme disparaissait 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

2. KROK - UKÁZKA SE ZVUKEM: KOREKCE A DOPLNĚNÍ FAKTŮ JAZYKOVÉ STRUKTURY V BUDOUCÍM A PŘEDBUDOUCÍM ČASE http://la-conjugaison.nouvelobs.com/exercice/futur-simple-de-l-indicatif-0-7.php 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem 3. VIDEO JAKO INSPIRACE PRO PSANOU PRODUKCI: BUDOUCNOST? JAKÁ BUDOUCNOST? STUDENTI VYTVÁŘEJÍ „SCÉNÁŘ“ BUDOUCNOSTI PLANETY PODLE VYLOSOVANÉHO ZADÁNÍ 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem Le Futur selon vous (Arte, 2013) 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem ZADÁNÍ: OPTIMISTICKÁ VARIANTA PESIMISTICKÁ VARIANTA REALISTICKÁ VIZE KATASTROFICKÝ SCÉNÁŘ SCÉNÁŘ VE STYLU „POPUSŤME UZDU FANTAZII“ NAPROSTO ŠÍLENÝ SCÉNÁŘ HANDOUT – JAZYKOVÉ PROSTŘEDKY K VYJÁDŘENÍ NÁZORU 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem VIDEO VE VÝUCE MOTIVUJÍCÍ, ZÁBAVNÉ PŘIROZENÉ MNOHOSTRANNĚ ROZVÍJEJÍCÍ VYUŽITELNÉ K RŮZNÝM CÍLŮM 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem POUŽITÉ ZDROJE: Baciu, G., Stratégie didactiques dans l´acquisition des compétences de communication orale en FLE : la vidéo, in: Enseigner.fle, říjen 2017, str. 9-15 Blanchet, Ph., Une méthode audiovisuelle : Voix et Images de France (videopřednáška online, Université Rennes II. Haute Bretagne), 2000 Djedidi, M., La vidéo comme support motivant à l'oral dans une classe de FLE, 2014/2015 (dipl. práce) Lebrun, M., Lacelle, N., L’ère numérique : un défi pour la didactique du FLE, in: Synergies Portugal n° 2 – 2014, str. 107-117 Elportál IS MU Brno Metodika užití videa ve výuce, openspace konference o e-learningu IS MU: Video ve výuce, 17. února 2016 28.5.2018 Den s jazykovým centrem

Den s jazykovým centrem POUŽITÁ VIDEA: Ukázka z němého filmu Metropolis Fritze Langa (1927) - https://www.youtube.com/watch?v=CPNaaogT8fs Ukázka z francouzské verze dokumentu Life after People (2008) - https://www.youtube.com/watch?v=qTlklYYvRFk Krátký animovaný film Le Futur selon vous z kanálu Arte (2013) - https://www.youtube.com/watch?v=X7eBYFa_WhE 28.5.2018 Den s jazykovým centrem