Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Člověk a příroda Zeměpis Česká republika Hádanky z ochrany přírody V VY_32_INOVACE_17 Sada 6 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Advertisements

Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Povrch a jeho členění VY_32_INOVACE_04 Sada 7 Základní škola T. G.
Člověk a příroda Zeměpis Česká republika Hádanky z ochrany přírody III VY_32_INOVACE_15 Sada 6 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Kraje ČR Karlovy Vary Ústí n. L. Jihlava Zlín Hradec Králové.
Jihočeský kraj Sídlo Jihočeského kraje je v Českých Budějovicích Počet obyvatel je asi Nejvyšší bod je Plechý 1378 m Tento kraj má 7 okresů Do.
Zpracovala Mgr. Andrea Žylová DUM/VYDMUCHOV/ŽYLOVÁ/ČLOVĚK A PŘÍRODA /006.
Povrch dnešní krajiny povrch ČR je pestrý – střídají se roviny, pánve, kotliny a vysočiny nejvyšší pohoří se rozkládají při státní hranici.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ANOTACE : a) PRÁCE JE URČENA pro žáky 9. ročníku b) TÉMA : ÚSTECKÝ KRAJ c) CÍL : prohloubení znalostí o Ústeckém kraji d) POMŮCKY : školní atlas ČR, pracovní.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_62_05 Název materiáluČeská vysočina.
Porovnání jednotlivých složek skutečného průměrného měsíčního platu za leden-únor 2011 a 2010 HZS krajů platový tarif příplatek za.
VY_32_INOVACE_Vac_III_02 Povrch ČR Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
Administrativní členění ČR VY_32_Inovace_17KR-1 Mgr.Lenka Krčmářová ZŠ a MŠ Nedašov.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marek Odstrčil. Šumava Český les Krušné hory Českomoravská vrchovina České středohoří Lužické.
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Zuby VY_32_INOVACE_15 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval: Mgr. Petřík.
VY_32_ INOVACE_ 13_ VLASTIVĚDA 4 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou VÝZNAMNÁ MĚSTA Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
ČESKÁ REPUBLIKA I. Česká republika - mapa STÁTNÍ SYMBOLY Velký státní znakMalý státní znak.
P OVRCH Č ESKÉ REPUBLIKY Anotace: Materiál je určen k výuce vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky s povrchem ČR.
Česká republika Olomoucký kraj.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Naše kraje a jejich zajímavosti Vlastivěda 4
410 RP SCHKO Slavkovský les
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Petra Hejlová Číslo
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
ČR-test pro 4. třídu první čtvrtletí
Charakteristika výukového materiálu
STÁŘÍ A VÝVOJ STÁRNUTÍ POPULACE V ČESKÉ REPUBLICE A JEJÍCH KRAJÍCH
Vzdělávací materiál: Olomoucký kraj Operační systém:
Pohoří ČR Učivo 8. třídy Název školy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 01 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-Vlastivěda.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Povrch České republiky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Člověk a jeho svět Vlastivěda
Evropská města – vyhledávání na mapách 8 VY_32_INOVACE_10 Sada 5
Název projektu: Moderní škola
Základní škola, Hradec Králové
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_34_POVRCH ČR Mgr. Petra Kukuczková
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Náležitosti výkresu VY_32_INOVACE_26_516
Výsledky šetření ÚZIS k nedostatku sester
KRAJ VYSOČINA Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Jazyk a jazyková komunikace
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
KRAJSKÉ VOLBY OBSAH METODOLOGIE VÝSLEDKY PRŮZKUMU PANEL BOOK KONTAKTY.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Pohoří a nejvyšší hory VY_52_INOVACE_27
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Název školy: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Název školy: Základní škola a Mateřská škola okres Jindřichův Hradec
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Výukový materiál pro 8.ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Nejvyšší vrcholy pohoří ČR VY_32_INOVACE_07 Sada 7
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KLÁŠTEREC NAD OHŘÍ, KRÁTKÁ 676 AUTOR: MGR
ČR - procvičování Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
JIHOMORAVSKÝ KRAJ - ROZLOHA
Moje vlast, moje bydliště České pověsti s gramatikou VY_32_INOVACE_19
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Transkript prezentace:

Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Kraje ČR VY_32_INOVACE_09 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval: Mgr. Petřík Jan, 08 - 2011 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692

Anotace: Předmět: zeměpis Ročník: 9. Využití materiálu: kraje ČR Forma výuky: Forma výuky: prezentace v programu powerpoint, společný rozhovor, podrobnější metodika viz. poznámky u jednotlivých snímků, práce s mapou Pomůcky: počítač, dataprojektor, mapa

Kraje ČR 1. Český les, Plzeňská kotlina, Úslava, Klatovy. Plzeňský kraj. Poznámky: Žáci s pomocí učebnice a atlasu určují kraj, který je charakteristický pro dané pojmy.

Kraje ČR 2. Chebská pánev, Františkovy Lázně, Smrčiny, Ohře. Karlovarský kraj. Poznámky: Žáci s pomocí učebnice a atlasu určují kraj, který je charakteristický pro dané pojmy.

Kraje ČR 3. České středohoří, Bílina, Most, Děčínská vrchovina. Ústecký kraj. Poznámky: Žáci s pomocí učebnice a atlasu určují kraj, který je charakteristický pro dané pojmy. .

Kraje ČR 4. Jizerské hory, Česká tabule, Ještěd, Jablonec nad Nisou. Liberecký kraj. Poznámky: Žáci s pomocí učebnice a atlasu určují kraj, který je charakteristický pro dané pojmy.

Kraje ČR 5. Orlice, Náchod, Orlické hory, Jičín, Velká Deštná. Královohradecký kraj. Poznámky: Žáci s pomocí učebnice a atlasu určují kraj, který je charakteristický pro dané pojmy.

Kraje ČR 6. Havlíčkův Brod, Žďárské vrchy, Želivská přehrada, Českomoravská vrchovina, Jihlava. Kraj Vysočina. Poznámky: Žáci s pomocí učebnice a atlasu určují kraj, který je charakteristický pro dané pojmy.

Kraje ČR 7. Vranovská přehrada, Znojmo, Hornomoravský úval, Bílé Karpaty, Macocha. Jihomoravský kraj. Poznámky: Žáci s pomocí učebnice a atlasu určují kraj, který je charakteristický pro dané pojmy. .

Kraje ČR 8. Moravská brána, Jeseníky, Bečva, Přerov, Haná, tvarůžky. Olomoucký kraj. Poznámky: Žáci s pomocí učebnice a atlasu určují kraj, který je charakteristický pro dané pojmy.

Citace: Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692