ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VYVOZENÍ SLABIK s PÍSMENEM a HLÁSKOU m, M
Advertisements

EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ICT M Opakování 4.ročník
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Orientace do VY_32_INOVACE_10 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika - Numerace v číselném oboru.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_155_Zaokrouhlování-procvičování AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK,
POROVNÁVÁNÍ A ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL
Matematika a její aplikace Porovnávání celých čísel VY_42_INOVACE_30 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola.
Matematika a její aplikace
Úkoly nejen pro Martínky.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel VY_42_INOVACE_02 Sada.
2..
Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Opakování – desetiminutovka Početní výkony s přirozenými
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
Zaokrouhlování desetinných čísel
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
MATEMATIKA II.roč..
Anotace Prezentace, která se zabývá od čítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci odečtou desetinná čísla. Speciální.
Opakování před 1. pís. prací Pythagorova věta, mocniny, číselné výrazy
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Čísla do VY_32_INOVACE_07 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ ČÍSLA SUDÁ
Matematika a její aplikace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Měření délky – cvičení Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Matematika a její aplikace
Matematika pro 1. stupeň č. DUMu: VY_32_INOVACE_13_Písemné odčítání do 1000 s přechodem ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Jméno.
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): leden 2013 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_506_PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ Téma: PROCVIČOVÁNÍ PÍSEMNÉHO.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_20 NÁZEV TEMATICKÉHO CELKU – SADY: MATEMATIKA PRO 1. ROČNÍK Matematické šifry Autor: Mgr. Lubor Durda Anotace: Tento materiál.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 3
VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do
Číslo v digitálním archivu školy
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Věcné učení pro nižší stupeň ZŠS
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
DESETINNÁ ČÍSLA.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_01_převody jednotek délky
Matematické operace Velká násobilka.
Jméno autora: Mgr. Alena Mášová
VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Matematika 2 Porovnávání čísel do 100.
RISKUJ v matematice.
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2012 Ročník
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_02_slovní úlohy na převod délky – km - m
Věcné učení pro nižší stupeň ZŠS
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_12_procento
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
MATEMATIKA PRO 1. ROČNÍK Porovnávání čísel
Transkript prezentace:

ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/21.0961 Matematika pro 1. stupeň č. DUMu: VY_32_INOVACE_07_Číselná řada do 1000 Jméno autora: Mgr. Alena Mášová

Anotace: Prezentace slouží k procvičování učiva počítání do 1000 - opakování – k doplňování číselné řady, k seřazování čísel od největšího po nejmenší, k určování sudých a lichých čísel, k porovnávání čísel, k zaokrouhlování čísel na desítky a stovky, počítání s vyluštěním tajenky. Sebehodnocení žák provede vybarvením „smajlíka“. Možnost cvičení tisknout jako pracovní listy. Je určena pro žáky 5. ročníku ZŠP. Období vytvoření vzdělávacího materiálu – prosinec 2011 – leden 2012.

Doplň číselnou řadu: 271 272 273 276 279 282 283 287 293 b) 510 520 530 570 620 630 650 680 720 c) 100 200 600 1000 900 800 400

Řešení - doplň číselnou řadu: 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 b) 510 520 530 540 550 560 570 580 590 600 610 620 630 640 650 660 670 680 690 700 710 720 730 740 c) 100 200 300 400 500 600 700 800 900 1000

Přečti, seřaď a zapiš čísla od nejmenšího po největší: 901 638 265 514 1000 703 400 109 307 816 911 100 Zapiš: ____________________________________________________________ Z mráčků vypiš čísla sudá: ______________________________________ Z mráčků vypiš čísla lichá: ___________________________________ Rozlož čísla: stovky desítky jednotky 901 514 400

Řešení – přečti, seřaď a zapiš čísla od nejmenšího po největší: 901 638 265 514 1000 703 400 109 307 816 911 100 Zapiš: 100, 109, 265, 307, 400, 514, 638, 703, 816, 901, 911, 1000 Z mráčků vypiš čísla sudá: 638, 514, 1000, 400, 816, 100 Z mráčků vypiš čísla lichá: 901, 265, 703, 109, 307, 911 Rozlož čísla: stovky desítky jednotky 901 9 1 514 5 4 400

Doplň znaménka <, =, > : 1000 900 400 300 300 500 700 250 250 720 270 680 860 510 105 390 939 381 183 995 599 627 726 313 103 201 210 Zaokrouhli na desítky: ≐ _____ 672 ≐ _____ 918 ≐ _____ 103 ≐ _____ 584 ≐ _____ 350 ≐ _____ Zaokrouhli na stovky: 270 ≐ _____ 520 ≐ _____ 890 ≐ _____ 310 ≐ _____ 652 ≐ _____ 481 ≐ _____ 199 ≐ _____

Řešení - doplň znaménka <, =, > : < 1000 < 900 > 400 300 = 300 500 < 700 250 = 250 720 > 270 680 < 860 510 > 105 390 < 939 381 > 183 995 > 599 627 < 726 313 > 103 201 < 210 Řešení - zaokrouhli na desítky: ≐ 140 672 ≐ 670 918 ≐ 920 103 ≐ 100 ≐ 760 584 ≐ 580 350 ≐ 350 Řešení - zaokrouhli na stovky: 270 ≐ 300 520 ≐ 500 890 ≐ 900 310 ≐ 300 652 ≐ 700 481 ≐ 500 199 ≐ 200

Vypočítej. Výsledky seřaď podle velikosti, přiřaď písmena a urči tajenku. 400 + 500 = ______ Í 250 + 20 = ______ R 700 + 6 = ______ S 640 + 40 = ______ O 800 + 200 = ______ ! 109 - 9 = ______ S 450 - 20 = ______ D 900 - 100 = ______ T 9 . 5 = _____ M 1 . 2 = _____ P 7 . 2 = _____ Í 8 . 3 = _____ T 9 . 4 = _____ Á 3 . 3 = _____ O 5 . 2 = _____ Č 10 . 5 = _____ E 2 P Jak jsi splnil úkoly? Vybarvi „smajlíka“.

Řešení - Vypočítej. Výsledky seřaď podle velikosti, přiřaď písmena a urči tajenku. 400 + 500 = 900 Í 250 + 20 = 270 R 700 + 6 = 706 S 640 + 40 = 680 O 800 + 200 = 1000 ! 109 - 9 = 100 S 450 - 20 = 430 D 900 - 100 = 800 T 9 . 5 = 45 M 1 . 2 = 2 P 7 . 2 = 14 Í 8 . 3 = 24 T 9 . 4 = 36 Á 3 . 3 = 9 O 5 . 2 = 10 Č 10 . 5 = 50 E 2 9 10 14 24 36 45 50 100 270 300 430 680 706 800 900 1000 P Č Í T Á M E S R A D O !

CITACE: [cit.2012-01-03].Dostupné na www:<http://office.microsoft.com>