HR NÁBOROVÉ SPOTY 1 x měsíčně

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seznámení s prostředím programu
Advertisements

Kroužek informatiky.
* aneb než se vydáme natáčet… * Kontrola baterií a jejich zásob – obecně platí, že bychom měli mít baterie na přibližně dvojnásobnou až trojnásobnou dobu.
Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
Školní parlament. ČLENOVÉ ŠP žáci tříd, z každé třídy hlavní parlamenťák a jeho zástupce v letošním školním roce nás je 28 SETKÁVÁME SE 1 x za.

Multimédia – digitální animace Bohumil Bareš.  animovaný GIF  princip: sekvence obrázků s určitou změnou  omezený počet barev -> kvalita  omezené.
NEON TV Televizní studio UTB
Co vás tady čeká??? V 1.ročníku získáte základní informace o všech druzích dopravy.
NEON TV Televizní studio UTB Mgr. Jan Čada, tel.:
VZNIK KRÁTKÉHO FILMU. Fáze vzniku krátkého filmu s komentářem 1. Přípravná fáze 2. Natáčení 3. Zpracování 4. Titulkování Je vhodné sledovat reportáže.
Média a propagace Jaké vybírat fotky. Jaká by fotka měla být barevná, dnešní a aktuální s dobrým rozlišením (tj. aby byla bez vad při počítačovém zpracování)
NEON TV Televizní studio UTB
NEON TV Televizní studio UTB Mgr. Jan Čada, tel.:
C2 - Vodafone Restricted Classified on: Owner: PremFili Printed on: Open/Printed by: Filip, Přemysl, VF-CZ Dobrovolnictví z pohledu firmy.
Informační a komunikační technologie 8. ročník
SOCIOLOGIE Sociologický výzkum. 1 Sociologický empirický výzkum, je nástrojem, umožňujícím řešit určitý problém.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Základy práce s videokamerou
Internet mezi veřejnou správou a občanem – prostředník, nebo překážka? Petr Koubský šéfredaktor newslettru Inside
ASIE Indonésie III2-Z7-II-19.
Obsah Letiště Praha – Ruzyně Základní informace o ČSA
Nápadité studijní prostředíMediaSite na FMV VŠESnímek 1 MediaSite na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek,
ASIE Křížem krážem Asií
Personální mamagement
Pavel Kotyza VŠFS,  Social Media Revolution hw1w Social Media Revolution 2013
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď
NEON TV Televizní studio UTB Mgr. Jan Čada, tel.:
Zálohování fotografií
NEON TV Televizní studio UTB Mgr. Jan Čada, tel.:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Virtuální průvodce po Grazu, Brusselu a Rožďalovicích Mezinárodní projekt.
Počítačová grafika a CAD 1 Ukládání obrázků do různých formátů.
NEŽ VYRAZÍM ZA STUDIEM A CESTOVÁNÍM DO SVĚTA Tereza Ševčíková British Council Liberec.
Dokumentace k zajištění BOZP
Přímé přenosy Petr Janda.
Inovace bakalářského studijního oboru Regenerace a výživa ve sportu Možnosti e-learningových nástrojů.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
25. září 2012 Hotel Mlýn Vílanec Zpracování videozáznamů Metodika v anglickém jazyce reg. č. CZ.1.07/1.3.50/
V čem jsme jiní? 1. Zpravodajsko populární web s velkou dávkou virálu 2. Originální zprávy s vlastním pohledem 3. La dolce Vita celebrit 4. Pozitivní.
Jan Mánek. O čem budu povídat? Digitální fotografie – Google PICASA Slideshow z fotografií Bubliny v obrázcích Prezentace na internetu Dokumenty na internetu.
Projekt „Popularizačně naučná videa“ Jan Tomas Zuzana Ruberová Andrey Stroilov Zdeněk Langer.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Vysoká škola technická a ekonomická Racionalizace procesů logistických aktivit ve společnosti Alfa s.r.o. Autor diplomové práce: Martina Hlatká Vedoucí.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Nábor a výběr zaměstnanců
Marketing sportu bp 2086.
Možnosti audio-vizuálních aplikací v IS MU Mgr. Jitka Daňková
Název projektu: Isle of Dogs (Psí Ostrov)
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZAKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
Jak využít sociální média v komunikaci sportovních organizací
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Aplikace managementu ve sportovním klubu (min
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
Závazná přihláška do Tenis & Padel školy Písečná:
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
akce platí od do Jaké jsou podmínky pro získání odhadu zdarma?
VOŠ a SPŠ dopravní, Praha 1, Masná 18
Soutěž školních webů sCOOLweb 2017
Zkušenosti z provozu MKDS v Pardubicích
17. Listopad 1989.
7. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
Všichni máme hendikep, jen někdy je vidět víc, někdy míň…
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

HR NÁBOROVÉ SPOTY 1 x měsíčně Obecná náborové spoty pro pozice na letišti Natáčeno pohledem třetí osoby, formou interaktivního rozhovoru Verze: 2-3 minuty YouTube 30-45 sekund Facebook B2C 60-90 sekund Facebook HR 2x fotka Instagram 6-8x fotka IG Stories

HR OČIMA ZAMĚSTNANCE 1 x měsíčně Spoty o zajímavých, netradičních profesích na letišti Natáčeno GoPro kamerou, pohledem první osoby Verze: 2-3 minuty YouTube 30-45 sekund Facebook B2C 60-90 sekund Facebook HR

B2C TECHNIKA NA LETIŠTI 1 x měsíčně Krátká o videa o letištní technice, vozidlech Doplněno interaktivní infografikou s informacemi Verze: 45 sekund Facebook HR / B2C Až 2 minuty YouTube Fotky 360st kamerou a další doplňující materiál

B2C CESTOMÁNIE 1 x týdně Obsah o destinacích, cestování Může být formou slideshow fotek, krátkých videí či GIFů Verze: 15-30 sekund Facebook B2C

B2C INFLUENCER TRAVEL HACKS 1 x měsíčně Influencer provází lidi tipy na cestování, destinace, letenky… Bude se dotýkat i letištních témat (bezpečnostní kontrola) Verze: 45-60 sekund Facebook B2C 90-120 sekund YouTube 2-3x 15 sekund IG Stories

B2C INTERVIEW / NEWS 1 x měsíčně Případné rozhovory se zajímavými lidmi na letišti Doplněno interaktivní infografikou s informacemi Verze: 45-60 sekund Facebook B2C 2-3x 15 sekund IG Stories

BILANČNÍ VIDEA 8 x ročně Zhodnocení sezóny, infografika s čísly, bilanční videa Shromážděná videa z archivu doplněná infografikou Verze: 45-60 sekund Facebook B2C 75-90 sekund externí použití

ČASOSBĚRNÁ VIDEA 8 x ročně Stavby na letišti, rekonstrukce Jeden den – čtvrt roku - vloženo do jedné minuty Verze: 45-60 sekund Facebook B2C 75-90 sekund externí použití

LIVE PŘENOSY 1 x měsíčně Zajímavé přílety, provoz na letišti, akce na letišti Natáčeno technikou, která je schopná vysílat live na nová média Verze: Live stream facebook Live stream Instagram

REKLAMNÍ FORMÁTY 2 x ročně Vánoční spoty, valentýnské spoty, spoty ke speciálním akcím Reklamní formát Verze: 15 – 30 sekund Facebook B2C 50 – 60 sekund YouTube

POŽADAVKY NA DORUČENÍ FORMÁTŮ: 360⁰ video, 360⁰ fotky Natáčení akční kamerou Videa obsahující (animovanou) infografiku Časosběrné záběry Natáčení se stativy, stabilizátory a kamerovými rameny Rybí oko a další objektivy Video s průvodním voiceoverem (schopnost zajištění postprodukce, vícenáklad se spíkrem není otázkou VŘ)