HR NÁBOROVÉ SPOTY 1 x měsíčně Obecná náborové spoty pro pozice na letišti Natáčeno pohledem třetí osoby, formou interaktivního rozhovoru Verze: 2-3 minuty YouTube 30-45 sekund Facebook B2C 60-90 sekund Facebook HR 2x fotka Instagram 6-8x fotka IG Stories
HR OČIMA ZAMĚSTNANCE 1 x měsíčně Spoty o zajímavých, netradičních profesích na letišti Natáčeno GoPro kamerou, pohledem první osoby Verze: 2-3 minuty YouTube 30-45 sekund Facebook B2C 60-90 sekund Facebook HR
B2C TECHNIKA NA LETIŠTI 1 x měsíčně Krátká o videa o letištní technice, vozidlech Doplněno interaktivní infografikou s informacemi Verze: 45 sekund Facebook HR / B2C Až 2 minuty YouTube Fotky 360st kamerou a další doplňující materiál
B2C CESTOMÁNIE 1 x týdně Obsah o destinacích, cestování Může být formou slideshow fotek, krátkých videí či GIFů Verze: 15-30 sekund Facebook B2C
B2C INFLUENCER TRAVEL HACKS 1 x měsíčně Influencer provází lidi tipy na cestování, destinace, letenky… Bude se dotýkat i letištních témat (bezpečnostní kontrola) Verze: 45-60 sekund Facebook B2C 90-120 sekund YouTube 2-3x 15 sekund IG Stories
B2C INTERVIEW / NEWS 1 x měsíčně Případné rozhovory se zajímavými lidmi na letišti Doplněno interaktivní infografikou s informacemi Verze: 45-60 sekund Facebook B2C 2-3x 15 sekund IG Stories
BILANČNÍ VIDEA 8 x ročně Zhodnocení sezóny, infografika s čísly, bilanční videa Shromážděná videa z archivu doplněná infografikou Verze: 45-60 sekund Facebook B2C 75-90 sekund externí použití
ČASOSBĚRNÁ VIDEA 8 x ročně Stavby na letišti, rekonstrukce Jeden den – čtvrt roku - vloženo do jedné minuty Verze: 45-60 sekund Facebook B2C 75-90 sekund externí použití
LIVE PŘENOSY 1 x měsíčně Zajímavé přílety, provoz na letišti, akce na letišti Natáčeno technikou, která je schopná vysílat live na nová média Verze: Live stream facebook Live stream Instagram
REKLAMNÍ FORMÁTY 2 x ročně Vánoční spoty, valentýnské spoty, spoty ke speciálním akcím Reklamní formát Verze: 15 – 30 sekund Facebook B2C 50 – 60 sekund YouTube
POŽADAVKY NA DORUČENÍ FORMÁTŮ: 360⁰ video, 360⁰ fotky Natáčení akční kamerou Videa obsahující (animovanou) infografiku Časosběrné záběry Natáčení se stativy, stabilizátory a kamerovými rameny Rybí oko a další objektivy Video s průvodním voiceoverem (schopnost zajištění postprodukce, vícenáklad se spíkrem není otázkou VŘ)