Centrální Podpora Uživatelů ISVS

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zavádění Change Managementu v ING Group Jiří Mičke IT Projects & Architecture Manager.
Advertisements

Informační systém o státní službě Organizace a systemizace (OSYS) workshop pro vybrané zástupce IT dodavatelů HR systémů SÚ Informační systém o státní.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Osobní management Tomáš Procházka.
Mapové služby Portálu veřejné správy České republiky Workshop v rámci projektu eSDI-NET Plus Brno, 10. září 2008 Ministerstvo vnitra.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Pilotní projekt základního registru územní identifikace a nemovitostí („PP ZRÚIN“) Vít Suchánek, ČÚZK.
Centrum pro regionální rozvoj České republiky v období Mgr. Jan Veselský, specialista pro absorpční kapacitu DSO ORP Příbram.
Konference 31.června 2012 „Veřejná správa jako významný faktor rozvoje regionu“ pod záštitou Ing. Jakuba Novotného PhD., rektora VŠP Jihlava, RNDr. Miloše.
Organizovaný screening rakoviny děložního čípku současný stav, trendy a účast českých žen v preventivních programech MUDr.Petr Sudek, MUDr.Vladimír Dvořák.
PŘEHLED ZAJÍMAVOSTÍ Z KONFERENCE INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2013 Mgr. Tomáš Lechner, VŠE v Praze.
Jak lze využít infrastrukturu CzechPOINT v rámci úřadu Mgr. Jarmila Šmardová
Standardy kvality sociálních služeb. soubory měřitelných a ověřitelných kritérií, které popisují, jak má vypadat kvalitní sociální služba. Jsou použitelné.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Univerzitní informační systém V., Svojanov 2006 Portál vedoucího (seznámení) Ondřej Gabriš.
IP Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Jihlava 25. listopadu 2014.
Vznik pojmu KISDIS: © 2015 Projekt byl spolufinancován v rámci Programu bezpečnostního výzkumu České republiky BV II/2-VS Pojem KISDIS  Zkrácené označení.
Účast ČR v H2020 a v programu EURATOM v období leden 2014 – červenec 2015 Základní výstupy 1. průběžné zprávy o účasti ČR v H2020 (Frank,Albrecht – plánované.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny.
Principy Základních registrů Ing. Ondřej Felix, CSc.
BEZPEČNOST NA KONTAKTNÍCH MÍSTECH Czech POINT. 2 Administrativní bezpečnost Režimová bezpečnost Ochrana spisové agendy Automatizované prostředky spisové.
ISSP INFORMAČNÍ SYSTÉM O STÁTNÍ SLUŽBĚ A PLATECH.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
OPERAČNÍ SYSTÉMY Část 5 – souborové systémy
Role dat v procesu rozhodování?
PROJEKT ISTI INFORMAČNÍ SYSTÉM TECHNICKÉ INFRASTRUKTURY VEŘEJNÉ SPRÁVY
Architektura operačních systémů
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Portál veřejné správy České republiky Empire, s. r. o
HEIS VÚV Zajištění publicity a publikování výstupů a výsledků projektů řešených VÚV TGM,v.v.i. Petr Vyskoč, Jiří Picek, Jiří Dlabal Seminář
model fungování a praxe
Allianz. Moje první volba.
Vytvoření jednotného systému v oblasti finanční gramotnosti a prevence předlužení na úrovni územních samosprávných celků F I N G R A M.
Systém odměňování pracovníků
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
„IOP – šance pro váš rozvoj“
Dispečerské řízení zahrnuje
Přehled a stav avizovaných systémových úprav
Přístupový systém aneb kontrola vstupů
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Webová aplikace MS2014+ Ing. Josef Šetek
Rozpisy témat a odevzdávárny
IKI jako prostředek pro komunikaci mezi VS a občany Pavel Parma
Národní Technická Knihovna
Požadavky na hardware, software
Zlata Houšková, Vít Richter
GDPR aneb to chceme.
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Digitální učební materiál
GDPR: ochrana osobních údajů
Datové sklady a BI Řízení kvality v prostředí veřejné správy
Role sociální práce ve vztahu k výkonu veřejného opatrovnictví Hradec Králové Workshop je pořádán v rámci projektu Systémová podpora sociální.
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ V TELEFÓNICA O2 CZECH REPUBLIC
Název projektu | Název společnosti | Jméno prezentujícího
Zapisovatelé do informačního systému evidence obyvatel
A co dál - aneb jak spolupracovat a komunikovat spolu i bez projektů
Trendy ve vyhledávání na Internetu
Projekt „Strategické řízení rozvoje elektronického zdravotnictví v resortu MZ“ a příprava resortních metodik rozvoje elektronického zdravotnictví v oblasti.
Ing. Stanislava Správková
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Vyhodnocení naplňování Strategií komunitně vedeného místního rozvoje Místních akčních skupin působících na území Ústeckého kraje a Integrované strategie.
Připojení knihoven k Internetu
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Projekt „Plánování sociálních služeb v Plzeňském kraji“
Počítačové sítě Úvodní přednáška
Integrované operační středisko – „srdce policie“
Nabízené služby společnosti
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Transkript prezentace:

Centrální Podpora Uživatelů ISVS 15.1.2019

Centrální Podpora Uživatelů ISVS 800 20 21 22 servisvs@ct.cz ČESKÝ TELECOM, a.s. Pavel Adam 15.1.2019

PARAMETRY SLUŽBY CPU 1 podpora poskytovaná trvale (7x24) pracoviště v Praze zaměstnanci pro CPU na „full time“ až 12 operátorů KM CPU ve špičce prokazatelná registrace incidentů a servisních požadavků průměrná odezva 10 s / 30 min.(tel/e-mail) až 2000 vyřešených incidentů měsíčně až 3000 zodpovězených dotazů a vyřešených servisních požadavků měsíčně E2E procesy provázané na dodavatele IT služeb 15.1.2019

PM (Problem Management) ARCHITEKTURA CPU Uživatel služeb ISVS Administrátor 1. úroveň podpory PM (Problem Management) KM CPU (Kontaktní místo veřejné správy CPU) Problém Požadavek Účet Incident 2. úroveň podpory Péče o zákazníky Reklamace a stížnosti ČESKÝ TELECOM Omnicom Testcom (MIČR) IBM, MS .. Dodavatelé a,b,…podpora 15.1.2019

INFORMAČNÍ MODEL CPU incidentů 15.1.2019 uživatel ISVS, IT pracovník úřadu VS, Help Desk uživatelů PVS incidentů ohlášení informace o řešení incidentů požadavky a náměty informace dotazy 1. úroveň podpory CPU1 Kontaktní místo veřejné správy o požadavcích a námětech informace požadavek na řešení incidentů informace o řešení incidentů o problémech informace informace o stavu IS 2. úroveň podpory CPU2 Poskytovatelé IT služeb nebo komponent 15.1.2019

INCIDENT MANAGEMENT uživatel služeb dohledy 1. úroveň podpory Příjem a registrace požadavku Okamžité vyřešení na 1. úrovni podpory Přiřazení priority, přiřazení kategorie, přidělení požadavku Vyřešení Uzavření Akceptování ano ne 1. úroveň podpory 2. úroveň podpory dohledy uživatel služeb INCIDENT MANAGEMENT 15.1.2019

PROBLEM MANAGEMENT Problem Management Přehledy Závažných Problémů Eskalace Informace pro Top Management Řízení Problémů Řízení Chyb Analýza Trendů Aktivní prevence Problémů 15.1.2019

Předmět podpory CPU poskytování informací o KI ISVS příjem a zajištění servisních požadavků zajištění obnovení služby (Incident Management) informování o plánované údržbě (PEW) informování o možném zneužití služeb (Fraud Management) systémové řešení problémů KI ISVS (Problem management) 15.1.2019

Podporované služby CPU hlasové řešení PSTN, ISDN datové VPN hlasové VPN připojení k Internet připojení k Testa 2 Portál Veřejné Správy zákaznické řešení – VIT, VISK, připojení škol k Internet … 15.1.2019

Děkuji za pozornost. Pavel Adam 15.1.2019