Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Mgr. Irena Nešněrová Datum : leden 2012 Název :VY_42_INOVACE_4.2.1 M8_ 1 Téma : Reklama Ročník : 8. Číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/21.3068
Anotace: Prezentace seznámí žáky s typy reklamy, základními pojmy a hlavními nebezpečími reklam pro spotřebitele. Materiál byl určen pro interaktivní tabuli. Využívá také internet. Cílová skupina: 8.ročník
Reklama
Reklama je na světě: aby své příjemce ovlivnila aby změnila jejich názor na daný výrobek nebo službu aby je přiměla si danou věc koupit. Reklama je na světě:
Reklama má upoutat vytvořit touhu klienta výrobek či službu si koupit. To musím mít!
Reklama obsahuje pravdivá sdělení o daném výrobku či službě, ale jen ta, která se zadavatelům hodí!
obrazová reklama statická Základní typy reklam: inzerát zvuková reklama obrazová reklama obrazová reklama statická direct mailing tisk rádio televize billboard do schránky
Nikdo Vám nedá nic zadarmo, i když se tak tváří! A už vůbec ne, když se tak tváří prostřednictvím reklamy.
Reklama zvyšuje cenu výrobku, vždy ji platí spotřebitel!
Ilustrace – www.office.microsoft.com