Interaktivní procvičování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
7. třída Procento, Promile.
Advertisements

Grafy v Excelu.
VY_22_INOVACE_60 Jazyk a jazyková komunikace. Anglický jazyk. My family.. 1. ročník únor 2012 Mgr. Kateřina Šujanová Body 1.
Příkaz break, continue Cykly nemusejí probíhat vždy řádně celým cyklem. Cykly nemusejí probíhat vždy řádně celým cyklem. Někdy může být výhodné provádění.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Grafy v Excelu.
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
Základy statistiky Autor: Jana Buršová.
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Výpočet přetvoření staticky určitých prutových konstrukcí
Malá násobilka - procvičování
VÍCE OBRÁZKŮ V JEDNOM GRAFICKÉM OKNĚ PŘÍKAZ SUBPLOT(a,b,c) a – POČET OBRÁZKŮ VODOROVNĚ b - POČET OBRÁZKŮ SVISLE c - URČENÍ POZICE KTERÝ OBRÁZEK V MATICI.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
EXCEL VYTVOŘENÍ GRAFU ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Vytvoření a vložení Typy grafů
Procenta.
Interaktivní procvičování anglických slovíček na téma učební pomůcky.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Jindřiška Tomášková Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_IV.MND5 Vytvořeno:10.
Spojnicový diagram Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika Datum.
Procvičování znalostí z tlaku a tlakové síly. Žákům jsou nabídnuty 4 příklady v časovém limitu 3 minut. Kliknutím na list se spustí start časového limitu.
VY_32_INOVACE_FCE1_01 Funkce 1 Definice funkce.
Soubor interaktivních her pro předškoláky
Matematické operace Velká násobilka.
Diagramy - opakování Tematická oblast
Periodická soustava prvků
Kdo má příklad s nejvyšším výsledkem?
Procvičování znalostí z rychlosti rovnoměrného pohybu
VY_32_Inovace_4.3.7 Násobení a dělení 7 Matematika 3. ročník
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Matematika – 4. ročník. Pracujeme s diagramy
Interaktivní test na změny skupenství látek
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Digitální učební materiál
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Máme rádi Česko.
Elektrické obvody.
Interaktivní procvičování barev a paměti na tvary těles.
AUTOR: Šárka Doležalová
VY_32_INOVACE_16_M_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola:
Moment síly součin síly a jejího ramene nazýváme moment síly, značíme písmenem M M = F . a, jednotkou je tedy N.m, newtonmetr např. síla, která má velikost.
Procvičování násobků 2, 3, 4 a 5 s využitím interaktivní tabule
Písemné násobení desetinných čísel
Počítáme se žížalou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
VY_32_Inovace_ Numerace do sčítání Matematika 2.ročník
Matematické operace Velká násobilka.
Písemné násobení trojciferným činitelem
Interaktivní test ze znalostí vnitřní energie a tepla
7.1 Základní pojmy Mgr. Petra Toboříková
Interaktivní procvičování anglických slovíček
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B39M6_Krychle
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
VY_32_Inovace_4.3.8 Násobení a dělení 8 Matematika 3. ročník
Soubor interaktivních her z matematiky I.
Interaktivní vyhledávání dvou stejných obrázků.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B40M6_Kvádr
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_14_Násobilka 3
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Sčítání a odčítání desítek do 100
Vypočítej tabulky a+b a b
Autor: Mgr. Marie Švehlová
Matematické operace Velká násobilka.
Soubor interaktivních příkladů z matematiky
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Rychlé počítání v časovém limitu 15 nebo 30 vteřin
Transkript prezentace:

Interaktivní procvičování malé násobilky

V následujícím listu je návod, jak pracovat s tabulkou.

Vypočítej podle tabulky příklad: 6 . 7 = ? N Á S O B I L K A 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 ? 1 ? 2 ? 3 4 ? ? 5 ? 6 ? 7 ? 8 ? 9 ? 10 2 ? 2 ? 4 ? 6 8 ? 10 ? 12 ? 14 ? 16 ? 18 ? ? 20 M A L Á 3 ? 3 ? 6 ? 9 12 ? 15 ? 18 ? 21 ? 24 ? 27 ? 30 ? 4 ? 4 ? 8 12 ? 16 ? 20 ? 24 ? 28 ? 32 ? 36 ? ? 40 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? 5 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50 ? ? ? ? ? ? ? ? ? 6 6 12 18 24 30 36 42 48 54 60 Postup při zadávání příkladu do tabulky: Spojnicí čísla 6 ve svislém sloupku a čísla 7 ve vodorovném sloupku vznikne bod. Klikneš-li na něj, tak se ti odkryje výsledek součinu 6 . 7 = 42. 7 8 9 10

N Á S O B I L K A 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 1 ? ? 2 3 ? ? 4 ? 5 ? 6 ? 7 ? 8 ? 9 ? 10 2 ? 2 ? 4 6 ? 8 ? 10 ? 12 ? 14 ? 16 ? 18 ? 20 ? M A L Á 3 ? 3 ? 6 ? 9 12 ? 15 ? 18 ? 21 ? 24 ? 27 ? 30 ? 4 ? 4 ? 8 12 ? 16 ? 20 ? 24 ? 28 ? 32 ? 36 ? 40 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? 5 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? 6 6 12 18 24 30 36 42 48 54 60 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? 7 7 14 21 28 35 42 49 56 63 70 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? 8 8 16 24 32 40 48 56 64 72 80 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? 9 9 18 27 36 45 54 63 72 81 90 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? 10 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100

Zdroje obrázků: Autorem tabulky je Zdeněk Hanzelín.