SpaceGame Developers: Petr Maštera Miloš Palguta John Petr Bulíček

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Simulace a analýza pohybu mobilních telefonů
Advertisements

Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Prezentace bakalářského oboru
HISTORIE DOBÝVÁNÍ KOSMU
UMĚLÁ INTELIGENCE V POČÍTAČOVÝCH HRÁCH
Spolupráce veřejného výzkumu s podniky Současná situace a bariéry na straně výzkumné sféry Michal Pazour, Vladislav Čadil 20. dubna 2012.
Společnost pro trvale udržitelný život – diskusní seminář Praha
1 „Zájmy České republiky a přijetí společné měny“ Stav příprav v jednotlivých sektorech a úkoly pro další období Vladislav Flek vedoucí Organizačního výboru.
Digitální správa věcí veřejných
Název šablony: Inovace ve fyzice52/F29/ ,Slabá Janoutová Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Název výukového materiálu: Keplerovy zákony Autor:
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
Systémy pro podporu managementu 2
Logika a umělá inteligence pro multi-agentní systémy Simulační prostředí pro mobilní agenty.
Aktualizace obsahu a redakční systémy Miroslav Knápek PAREXPO.
Použitelnost e-knih z pohledu uživatele PhDr. Michal Lorenz, PhD. KISK MU, Brno.
Artificial Intelligence (AI).  „Úloha patří do oblasti umělé inteligence, jestliže řešení, které najde člověk považujeme za projev jeho inteligence.
Potenciál zařízení Black Box pro posouzení dopravních nehod
Systémy pro podporu managementu 2 Inteligentní systémy pro podporu rozhodování 1 (DSS a znalostní systémy)
Kolaborativní hra MAREK DOKSANSKÝ, JAN TEPLÝ NUR - ČVUT
Výpočetní geometrie v problematice detekce kolizí Ivan Soukup MFF UK
Počítačové hry 1 Martin Klíma, Michal Hapala.
Struktura projektu, vlastnosti objektu ve scéně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
CHARLES UNIVERSITY IN PRAGUE faculty of mathematics and physics Advanced.NET Programming I + II 1 st Lecture Pavel Ježek.
Project BOS Low-cost InDoor Localization System Nature Inspired Technologies Group Dept. of Cybernetics FEE CTU in Prague.
Logika a umělá inteligence pro multi-agentní systémy Mobilní agent řízený neuronovou sítí.
Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje
Počítačové hry Cvičení 4.
Nástroj pro prezentace
Návrh modelu řízení ECM v kontextu řízení informatiky Ing. Renáta Kunstová.
D R A M A Mgr. Michal Oblouk. DRAMA Slovo odvozeno z řeckého pojmenování dráma = čin, jednání, skutek Literární dílo určené k jevištnímu provedení Divadelní.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Evropská služba pro vnější činnost: možnosti a rizika Tomáš Weiss, Ph
Global network of innovation Identity a Access Management v heterogenním prostředí Marta Vohnoutová 19. dubna 2015.
PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Katedra počítačů ČVUT FEL
Service layer. Service layer – úvod Problém  Vytvoření API aplikace  Odstínění bussiness logiky a transakčního chování od zbytku aplikace  Kam s aplikační.
Návrh a realizace multiuživatelské hry Tomáš Wasserbauer České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická.
Generování 3D modelů budov pro potřeby vizualizace v prostředí Internetu Michal Kramář, G562 Diplomová práce.
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
Elektrotechnická fakulta ČVUT KATEDRA KYBERNETIKY Vedoucí prof. Ing. Vladimír Mařík, DrSc. KATEDRA KYBERNETIKY ELEKTROTECHNICKÁ.
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
Tvorba 3D modelu zástavby z databáze Michal Kramář skupina G462.
Zuzana Vaněčková.  Analyzing  Personal planning  Sourcing  Selection of employees  Hiring  Adapting  Performance management and evaluation 
CHRONOPHOBIA Autor: Bc. Michal Jirouš Vedoucí práce: Ing. Petr Felkel Ph.D. (3D akční hra)
INTERNET Mgr. Petra Toboříková. Internet = celosvětový systém navzájem propojených počítačových sítí –WWW (text, grafika a multimédia - hypertextové odkazy)
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
Integrated and Planned Enforcement of Environmental Law Phare Twinning Project CZ03/IB/EN/01 PROGRAMY INSPEKCÍ Robert Mout DCMR – Agentura pro ŽP.
Projekt POLYCE Markéta Borovská, Útvar rozvoje hl. m. Prahy Národní informační den pro zájemce OP ESPON února 2011.
Výškopis ● Vrstevnice -Vrstevnice je čára o stejné nadmořské výšce zobrazená na mapě. – Interval i = M / 5000 – Hlavní, vedlejší.
Vypracoval / Roman Málek
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Smartwatch Hrabětová Karolína.
Nástroj pro prezentace
Zdravotnický management
Organizační informace
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Encián Petr Novák Enicán.
Zdravotnický management
Zdravotnický management
Metody strojového učení
Kinetická energie tuhého tělesa
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
Tradiční metody vývoje softwaru
Počítačová grafika Mgr. Petra Toboříková.
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Umělá inteligence a autorské právo z pohledu práva na svobodu projevu
Zdravotnický management
Slovní úlohy O pohybu 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:

Transkript prezentace:

SpaceGame Developers: Petr Maštera Miloš Palguta John Petr Bulíček Michal Fizek

Petr Maštera Exploze Detekce kolizí

Michal Fizek - Mlhoviny

Petr Bulíček – LOD a planety

Miloš Palguta: Modely

Modely lodí

Modely planet a asteroidů

Směřování projektu? výzkumný projekt? hra? jiné návrhy?

Plánování: Miloš Palguta: Petr Maštera: - API pro ovládání modelů (pohyb, otáčení děl, otevírání vrat, uvolňování přepravních boxů,...) - případné drobné dodělávky na modelech Petr Maštera: - kolize a exploze - problém: parkování v základně - ? ovládání a pohyb rakety Petr Bulíček: - LOD - generování planet Michal Fizek: - volumetrická mlhovina - ? kouř za raketou Otevřené úkoly: - laser a missiles (střílení) - menu, scóre, radar, network support, ... - AI (umělá inteligence) - rozhovor s virtuální osobou (NLP)

Struktura SpaceGame SgObject SgoManager - základní chování jednoduchých objektů (rendrování, pozice, rychlost, kolize,...) - správa objektů - detekce kolizí SgTransport SgStation Současné problémy: - pozadí (již vyřešeno) - pomalé načítání scény - komplexnější chování pro složitější objekty (ovládání děl, vrat, přepravovaných boxů,...)

Organizační věci výjezd do zahraničí konference EEICT a další nedostatek doktorandů na grafice výjezd do University of Twente (NL), celý duben a půlka května, konzultace: email a videokonference, na obhajoby zpět