SpaceGame Developers: Petr Maštera Miloš Palguta John Petr Bulíček Michal Fizek
Petr Maštera Exploze Detekce kolizí
Michal Fizek - Mlhoviny
Petr Bulíček – LOD a planety
Miloš Palguta: Modely
Modely lodí
Modely planet a asteroidů
Směřování projektu? výzkumný projekt? hra? jiné návrhy?
Plánování: Miloš Palguta: Petr Maštera: - API pro ovládání modelů (pohyb, otáčení děl, otevírání vrat, uvolňování přepravních boxů,...) - případné drobné dodělávky na modelech Petr Maštera: - kolize a exploze - problém: parkování v základně - ? ovládání a pohyb rakety Petr Bulíček: - LOD - generování planet Michal Fizek: - volumetrická mlhovina - ? kouř za raketou Otevřené úkoly: - laser a missiles (střílení) - menu, scóre, radar, network support, ... - AI (umělá inteligence) - rozhovor s virtuální osobou (NLP)
Struktura SpaceGame SgObject SgoManager - základní chování jednoduchých objektů (rendrování, pozice, rychlost, kolize,...) - správa objektů - detekce kolizí SgTransport SgStation Současné problémy: - pozadí (již vyřešeno) - pomalé načítání scény - komplexnější chování pro složitější objekty (ovládání děl, vrat, přepravovaných boxů,...)
Organizační věci výjezd do zahraničí konference EEICT a další nedostatek doktorandů na grafice výjezd do University of Twente (NL), celý duben a půlka května, konzultace: email a videokonference, na obhajoby zpět