Využití aktivizačních metod při volnočasových aktivitách Vyučující: Mgr. Helena Pospíšilová, Ph.D.
copyright 2006 www.brainybetty.com Požadavky 3 absence prezentace tří aktivizačních her- záleží na délce her (na prezentaci her nahlášených studentů je v každém semináři vyhrazeno 60 min.) odevzdání manuálů těchto her pro kolegy a vyučující balíček – zásoba her 12/27/2018 copyright 2006 www.brainybetty.com
copyright 2006 www.brainybetty.com Obsah manuálu název hry cíl hry velikost skupiny čas potřebný pro hru potřebný materiál popis hry úskalí hry, příp. kritéria pozorování, metodické pokyny 12/27/2018 copyright 2006 www.brainybetty.com
copyright 2006 www.brainybetty.com Literatura dle vlastního výběru, případně: GRECMANOVÁ, H., URBANOVSKÁ, E., NOVOTNÝ, P.: Podporujeme aktivní myšlení a samostatné učení žáků. Olomouc : HANEX, 2000. ISBN 80-85783-28-2 SILBERMAN, M. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha : Portál, 1997. ISBN 807178124X HERMOCHOVÁ S. Hry pro dospělé. Praha : Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0817-5 Zlatý fond her I : hry a programy připravené pro kurzy Prázdninové školy Lipnice. Praha : Portál, 2002. ISBN 80-7178-636-5 HRKAL J., HANUŠ, R. (eds.). Zlatý fond her II : hry a programy připravené pro kurzy Prázdninové školy Lipnice. 4. vyd. Praha : Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-265-2 ZOUNKOVÁ, D. (ed.). Zlatý fond her III : hry a programy připravené pro kurzy Prázdninové školy Lipnice. Praha : Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-198-3 ZELINOVÁ, M. Hry pro rozvoj emocí a komunikace. Praha : Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-197-6 12/27/2018 copyright 2006 www.brainybetty.com