2.,3. roč. ZŠ Mgr. Jana Harnasová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdálenosti bodů, přímek a rovin.
Advertisements

Těžnice a těžiště trojúhelníku
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
Kružnice, konstrukce kružnice 4. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní konstrukce Kolmice.
Přímka je nekonečně dlouhá, tenká křivka, která je dokonale rovná
ÚLOHY Z GEOMETRIE Učivo – KRUŽNICE A KRUH
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
Elektronická učebnice - I
Soustava souřadnic Oxy
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník : 5.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková
Vzájemná poloha přímky a kružnice
Kružnice opsaná trojúhelníku
Geometrické značky a zápisy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_146_Bod, čára, přímka - opakování AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Užití podobnosti - dělení úsečky
TECHNICKÉ KRESLENÍ Autor: Luboš Šlechta Datum: Třída: 8 - 9
17..
3.1 Bod, úsečka (modelování, rýsování, měření)
ROVNOBĚŽKY 4. ročník Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická,
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_277_2TR_M Autor: Mgr. Iveta Ondruchová.
Vzorce 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Užití poměru (graficky)
Zdroj obrazového materiálu
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_617_5TR_M Autor: Mgr. Iveta Grocholová.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PRAKTICKÁ A ZÁKLADNÍ ŠKOLA
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Matematika a její aplikace
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_178
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ÚSEČKA Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Druhá mocnina rozdílu.
Narýsuj obdélník ABCD o stranách |AB|= 4 cm, |BC|= 2 cm.
Trojúhelník Geometrie pro 3. třídu.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Gabriela Jedličková Název materiálu: VY_32_INOVACE_08_37_Čtverec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
RÝSOVÁNÍ? TO JE HRAČKA! Úsečka, přímka, polopřímka, různoběžky s kočkou Čárkou Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
VY_42_INOVACE_416_VZÁJEMNÁ POLOHA KRUŽNICE A PŘÍMKY Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 8. ročník Vzdělávací.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Dúfame, že sa Ti budú páčiť!
Užití poměru (graficky)
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
Trojúhelník- druhy trojúhelníků
VY_32_INOVACE_geometricketvary-trojuhelnik_20
Konstrukce trojúhelníku s kružnicí opsanou v zadání
Užití poměru (graficky)
Základní konstrukce Kolmice.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
ÚSEČKA Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Kružnice III. třída.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 42 INOVACE 01 Matematika a její aplikace.
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
TÉMA: Geometrické konstrukce pomocí kružnic
Súmernosti 7.ročník ZŠ Mgr. Zuzana Blašková ZŠ Staničná 13, Košice.
Vzájomná poloha kružnice a priamky 8.ročník
Mgr. Jaroslava Franková
Úsečka, přímka, polopřímka, různoběžky s kočkou Čárkou
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
Objemy a povrchy hranatých a rotačných telies
Pred pár rokmi mi diagnostikovali svalovú dystrofiu.
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Transkript prezentace:

2.,3. roč. ZŠ Mgr. Jana Harnasová Bod, úsečka, priamka 2.,3. roč. ZŠ Mgr. Jana Harnasová

Ahojte! + A ja som bod A, takto ma budete označovať

Mám aj kamarátku, volá sa úsečka. Má dva body, začiatok a koniec . Môže mať rôznu veľkosť a označujeme ju veľkými tlačenými písmenami.

Mojou druhou kamarátkou je priamka p. ______________________________ p Je to rovná čiara, nemá začiatok , ani koniec. Označujeme ju malým písmenom.

Najradšej sa hráme rôzne hry, poď aj ty s nami: 1. Narysuj úsečky: /AB/= 4cm3mm /XY/= 6cm6mm /PQ/= 11cm5mm

2. Narysuj pomocou pravítka cez celú šírku strany tri rovné čiary.

3. Body spoj úsečkami tak, aby vznikla uzavretá čiara. + + +

Dobre si sa zabavil? Ďakujem za pozornosť. Váš .