Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Advertisements

Česká republika KRAJE Klikni na správný kraj.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ČESKÁ REPUBLIKA – ADMINISTRATIVNÍ ČLENĚNÍ
VYPRACOVAL: Jáchym vérosta
Členění území naší vlasti
Volitelný předmět 1287 Moderní ošetřovatelství.
Všeználek nás seznamuje s dalšími městy České republiky
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_583_VyOv7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
VY_32_INOVACE_51_19 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Česká republika: poloha, historický vývoj a obyvatelstvo a sídla
Kraje a sídla ČR Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová.
vypracovala: Monika Palasová zdroj: hlava , internet , učebnice
KRAJE ČESKÉ REPUBLIKY Projekt Vzdělání pro konkurenceschopnost
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Poznávání krajů českých
RUD – rozpočtové určení daní přílohy zákona č. 243/2000 Sb,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Název krajePodíl kraje v %Podíl obce v % Praha14,39,0 Jihočeský2,85,6 Jihomoravský5,713,5 Karlovarský4,25,1 Královéhradecký10,37,6 Liberecký11,59,3.
Členění území naší vlasti
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti VZDĚLÁVACÍ.
Zpracovala Mgr. Andrea Žylová DUM/VYDMUCHOV/ŽYLOVÁ/ČLOVĚK A PŘÍRODA /006.
Naše kraje a jejich zajímavosti Vlastivěda 4
Anotace: Materiál je určený pro žáky 4. ročníku, pro výuku vlastivědy- tématu Česká republika, podtématu města. Jedná se o prezentaci na interaktivní.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-05 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_ Města ČR - opakování I. Téma: Česká republika jako součást.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_523_ČESKÁ REPUBLIKA Téma: OPAKOVÁNÍ – KRAJE.
 Česká republika je rozdělena do 14 krajů.  V čele kraje stojí hejtman.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠKOLNÍ BRANDÝS N/L – STARÁ BOLESLAV AUTOR: MGR. VĚRA BLAŽÍČKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_ZEMĚPIS TEMA: ČR – kraje ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
IT ve škole 2499/21/7.1.4/2010 Kraje ČR VY_32_INOVACE_C03 Sada 1 Člověk a příroda ZŠ Pačejov.
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Kraje ČR Číslo: EU DUM 6_03 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Opakovací test – kraje ČR
VY_32_INOVACE_03_Členění území České republiky
Aktuální vývoj pracovní úrazovosti
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 01 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-Vlastivěda.
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Srovnej kraje podle velikosti rozlohy VY_32_INOVACE_03
TATO PRÁCE JE ŠÍŘENA POD LICENCÍ CC BY-SA 3
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_52_INOVACE_40_Členění území ČR
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
Vyjmenujte kraje ČR VY_32_INOVACE_01
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Česká republika územní členění.
Členění území naší vlasti
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
zpracovaný v rámci projektu
Vyjmenuj 3 kraje podle velikosti VY_32_INOVACE_04
ZŠ Hladké Životice okres Nový Jičín, příspěvková organizace
Vyjmenuj kraje ČR VY_32_INOVACE_01
ČERPÁNÍ DOTAČNÍCH PROSTŘEDKŮ Z OPERAČNÍCH PROGRAMŮ V ÚSTECKÉM KRAJI
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Vyjmenuj tři kraje ČR podle velikosti VY_32_INOVACE_03
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Jana Kokmanová Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_40_Kraje České republiky Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1115 Anotace: Prezentace ukazuje dělení České republiky na kraje a seznamuje s krajskými městy, slouží k výkladu i procvičování. Prvouka pro 4. a 5. ročník.

Kraje České republiky

Česká republika je rozdělena do 14 krajů. Centrem každého kraje je krajské město.

Středočeský kraj Hlavní město Praha Plzeňský kraj Jihočeský kraj Praha České Budějovice

Královéhradecký kraj Karlovarský kraj Liberecký kraj Ústecký kraj Ústí nad Labem Karlovarský kraj Liberecký kraj Ústecký kraj Karlovy Vary Hradec Králové

Kraj Vysočina Pardubický kraj Jihomoravský kraj Zlínský kraj Pardubice Jihlava Zlín Brno

Moravskoslezský kraj Olomoucký kraj Ostrava Olomouc

Sestavte dvojice: Středočeský kraj Jihlava Jihočeský kraj Karlovy Vary Plzeňský kraj Brno Karlovarský kraj Pardubice Ústecký kraj Zlín Liberecký kraj Hradec Králové Olomoucký kraj Ostrava Pardubický kraj Olomouc Kraj Vysočina Ústí nad Labem Jihomoravský kraj České Budějovice Zlínský kraj Praha Moravskoslezský kraj Plzeň Královéhradecký kraj Liberec

Konec

Použité zdroje: [cit. 2012-09-13]. Dostupný pod licencí volné dílo na WWW http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:2004_Praha.png Autor: Hustoles http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Prague_Castle_from_Vltava_bank.jpg?uselang=cs Autor: Eeva http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Radnice_St%C5%99edo%C4%8Desk%C3%A9ho_kraje.jpg Autor: Zákupák [cit. 2012-09-13]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:%C4%8Cesk%C3%A9_Bud%C4%9Bjovice_-_centrum_letecky.jpg Autor: Pavel Rychtecký http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Plze%C5%88_12.3.2012.jpg Autor: Mnoha11 http://commons.wikimedia.org/wiki/File:KarlovyVaryHotSpring.jpg Autor: Filip Maljkovic http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Usti_skala.jpg Autor: neuveden http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Liberec_Town_Hall_2003.jpg Autor: Andreas Praefcke http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Hradec_Kr%C3%A1lov%C3%A9_K2_-_8.jpg Autor: Karelj http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Pardubice_CZ_Zelena_brana.JPG Autor: Miaow Miaow [cit. 2012-09-13]. Dostupný pod licencí Copyright na WWW http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:01_airshots.cz-wallpaper16x10-noTm.jpg Autor: by www.airshots.cz

[cit. 2012-09-13]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Jihlava_CZ_main_square_PICT2911.jpg Autor: Ondrej.konicek cit. 2012-09-13]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Zlin2.jpg cit. 2012-09-13]. Dostupný pod licencí volné dílo na WWW http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Olomouc-Horn%C3%AD_n%C3%A1m%C4%9Bst%C3%AD.JPG Autor: Dominik Tefert cit. 2012-09-13]. Dostupný pod licencí Copyright na WWW http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Ostrava,_pohled_z_Nov%C3%A9_radnice_2.jpg Autor: SPŠCHaG Ostrava prof. PhDr. Petr Chalupa, CSc., Mgr. Věra Štiková: Vlastivěda 5, Česká republika jako součást Evropy, učebnice pro 5. ročník základní školy, nakladatelství NOVÁ ŠKOLA, s. r. o. , 2004, ISBN 80-7289-059-X Není-li uvedeno jinak , je materiál dílem autorky podle učebních osnov odpovídajících ŠVP.