AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_03_M9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Lomené výrazy Základní škola Libina, příspěvková.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: NÁZEV:VY_32_INOVACE_ TEMA: ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ Markéta Hanzalová.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_26_11_Z9_Skála AUTOR : Mgr. Aleš Skála TÉMA : Zemědělská výroba Základní škola Libina, příspěvková.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_11_F9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Elektromagnetické zařízení Základní škola Libina,
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_15_F7_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Mechanické vlastnosti kapalin a plynů Základní.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_11_Z8_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála TÉMA: Norsko Základní škola Libina, příspěvková organizace,
Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina 548,788 05,IČ: Název projektu: Škola hrou Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_10_09_F9_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Vedení elektrického proudu v polovodičích.
Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina 548,788 05,IČ: Název projektu: Škola hrou Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_26_02_Z9_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála TÉMA: Dělení zemí podle vyspělosti Základní škola Libina,
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_15_M9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Rovnice s neznámou ve jmenovateli Základní škola.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_06_01_M7_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Racionální čísla Základní škola Libina, příspěvková.
Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina 548,788 05,IČ: Název projektu: Škola hrou Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_19_Z7_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála TÉMA: Ostrovy Karibského moře Základní škola Libina,
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_21_09_Z6_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Biologie člověka Tematická oblast: Biologie člověka (1. ročník Krajinář)
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Šárka Svobodová Název materiálu:
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Č ÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_04_M8_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Výrazy Základní škola Libina, p ř ísp ě vková.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_15_M6_Hanak TÉMA: Úhel
NÁZEV: VY_32_INOVACE_26_03_Z9_Skála
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_04_M7_Hanak TÉMA: Zlomky
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_09_M6_Hanak TÉMA: Desetinné číslo
Venkovské osídlení AUTOR: Mgr. Aleš Skála
NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_04_F9_Hanak TÉMA: Elektromagnetické jevy
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
FUNKCE = zajištění rozmnožování a uchování genetické informace
NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_02_F9_Hanak TÉMA: Elektromagnetické jevy
NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_05_F9_Hanak TÉMA: Střídavý proud
NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_11_M8_Hanak
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_17_M9_Hanak TÉMA: Koule OBSAH: Povrch
Bez vody není život AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Přírodní zdroje na Zemi
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_18_M9_Hanak TÉMA: Finanční matematika
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_44_F6
Po čem šlapeme AUTOR: Mgr. Aleš Skála
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_06_01_mužské pohlavní orgány.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_18_M7_Hanak TÉMA: Celá čísla
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Mezinárodní migrace AUTOR: Mgr. Aleš Skála
NÁZEV: VY_32_INOVACE_25_20_Z7_Skála TÉMA: Česko – Test regiony
NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_12_F7_Hanak TÉMA: Otáčivé účinky síly
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_06_F9_Hanak TÉMA: Střídavý proud
POHLAVNÍ SOUSTAVA (opakování pojmů)
Mapa AUTOR: Mgr. Aleš Skála NÁZEV: VY_32_INOVACE_21_05_Z6_Skála
Přírodní krajiny - test
Richard Wagner AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Renesance v hudbě AUTOR: Mgr. Aleš Skála
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Franz Schubert AUTOR: Mgr. Aleš Skála
NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_03_F9_Hanak TÉMA: Elektromagnetické jevy
Rozdělení zemí podle vyspělosti
CESTOVNÍ RUCH AUTOR: Mgr. Aleš Skála
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_13_M6_Hanak TÉMA: Trojúhelník
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_01_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
Karel Svoboda AUTOR: Mgr. Aleš Skála
NÁZEV: VY_32_INOVACE_23_07_Z7_Skála TÉMA: Tichý oceán
NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_09_M8_Hanak TÉMA: Lineární rovnice
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_14_M9_Hanak
NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_02_F7_Hanak TÉMA: Pohyb tělesa
ASIE SE PŘEDSTAVUJE AUTOR: Mgr. Aleš Skála
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_06_M9_Hanak TÉMA: Lomené výrazy
Partitura AUTOR: Mgr. Aleš Skála NÁZEV: VY_32_INOVACE_27_03_HV6_Skála
NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_18_M8_Hanak TÉMA: Druhá mocnina a odmocnina
NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_11_Z7_Skála TÉMA: Atlantský oceán
Transkript prezentace:

AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina 548,788 05,IČ: 708 708 61 Název projektu: Škola hrou Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem republiky Vzdělávací oblast Člověk a příroda AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_16_17_P8_Bartonkova TÉMA: Pohlavní soustava člověka OBSAH: Pohlavní soustava člověka ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2364

Anotace Hodina je zaměřena na opakování rozmnožovací soustavy ženy a muže. Hodina je koncipována tak, aby si žáci zopakovali nejdůležitější pojmy z uvedené oblasti. V průběhu hodiny je kladen důraz zejména na aktivitu žáků. Tajenka, která je vložena na začátku hodiny, může sloužit jako motivační činitel, ale rovněž může být využita k hodnocení žáků. V závěrečné fázi hodiny je žákům zadána domácí práce, v níž se mají stručně zamyslet nad tím, jak se lidé mohou chránit před pohlavními chorobami, což nám umožňuje rozvíjení mezipředmětových vztahů. Hodina je koncipována tak, aby byla odučena v počítačové nebo multimediální učebně, neboť její součástí jsou obrázky, které slouží učiteli k ověření znalostí žáků a také žákům, kteří si mohou své odpovědi ihned zkontrolovat.

Jaká je tajenka? M E B R Y O P E N I S Z Á R O D E K S P E R M I E V A zárodek se mění v ……… P E N I S pyj jinak Z Á R O D E K po oplození vzniká … S P E R M I E mužská pohl. buňka je … V A R L E mužský pohlavní orgán V A J E Č N Í K ženský pohlavní orgán B I Č Í K umožňuje pohyb spermie

Popiš pohlavní soustavu MUŽE močový měchýř semenný váček houbovité těleso předstojná žláza chámovod penis (pyj) nadvarle močová trubice varle

Doplňte následující věty varlata Mužským pohlavním orgánem jsou …………………. V kanálcích varlat vznikají ……………………………. Varlata produkují mužský pohl. hormon ……………. Mezi druhotné pohlavní znaky muže patří: ……………………… spermie testosteron růst vousů mutace ochlupení

Urči, co obrázek znázorňuje a popiš ho. spojovací oddíl hlavička bičík

Popište pohlavní soustavu ŽENY vaječník vejcovod děloha močový měchýř pochva

Doplňte následující věty Ženským pohlavním orgánem jsou ………………… . Ženské pohlavní buňky označujeme jako …………… . Ženské pohlavní hormony jsou: …………………. Mezi druhotné pohlavní znaky žen patří: vaječníky vajíčka estrogen progesteron růst ochlupení růst prsou

Pokus se popsat následující obrázek

Vyhledejte onemocnění, která se přenáší pohlavním stykem DISA AIDS PAVAKAK KAPAVKA LISYFIS SYFILIS BADITITAPEH HEPATITIDA B

Jak se chránit před pohlavními chorobami? Práce na doma  Napište krátkou úvahu na téma: Jak se chránit před pohlavními chorobami?

Citace KVASNIČKOVÁ, D., FAIERAJZLOVÁ, V. a kol. Ekologický přírodopis pro 8. roč. ZŠ. 2. upr. vyd. Praha : Fortuna, 1999. ISBN 80-7168-477-5. KOPECKÝ, Miroslav; CICHÁ, Martina. Somatologie pro učitele. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2005, ISBN 80-244-1072-9. TSAITGAIST. commons.wikimedia.org [online]. [cit. 7.5.2013]. Dostupný na WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Male_anatomy_blank.svg GEVICTOR. commons.wikimedia.org [online]. [cit. 7.5.2013]. Dostupný na WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Acrosome42.jpg TSAITGAIST. commons.wikimedia.org [online]. [cit. 7.5.2013]. Dostupný na WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Female_anatomy_with_g-spot.svg CHRIS 73. Wikimedia Commons.org [online]. [cit. 7.5.2013]. Dostupný na WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:MenstrualCycle_cs.svg