NÁZEV ŠKOLY: ČÍSLO PROJEKTU: NÁZEV MATERIÁLU: TÉMA SADY: ROČNÍK:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Advertisements

Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Autor materiálu: Mgr. Dagmar Nogová Datum vytvoření: říjen 2012
Digitální učební materiál
Das Schlesische Gymnasium Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dana Pavelková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Lektion 1 Warum ich Deutsch lerne? (cvičební materiál) (cvičební materiál) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Eva Pospíšilová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: II/2 Sada: II. Ověření ve výuce: kvarta Datum:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_06 deshalb-Satz TEMA:Jazyková kompetence.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 8 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_11_Schule_in_Deutschland TEMA:My a svět.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Possessivpronomen Autor.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_152_Schule - základ Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7B_07.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Schulsystem in Deutschland Autor: Mgr. Kostiuková N.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Tschechien – Schulsystem Autor: Mgr. Kostiuková N.
S CHULE PhDr.Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.05 Číslo projektu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaPředložky.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_02 Schulsystem in der BRD TEMA:Reálie.
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 1. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7B_19.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_04 Personalpronomen im Dativ TEMA:Jazyková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_156_Gesundheit Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_31_NJ9_Wiederholungstest 5/II TÉMA: Wiederholungstest ČÍSLO PROJEKTU:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE.
Deutsch mit Max II. Lektion 3
Teplice Die Stadt, in der ich wohne. Název školy:Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III – Pozorka.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_18 Präteritum (haben, sein) TEMA:Jazyková.
Einkaufen VY_32_INOVACE_02-34 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
3.A, Gymnázium Šternberk, Er reiste in die Tschechische Republik seit Er besuchte Karlsbad, Teplice und Marienbad. Er liebte Karlsbad.
Digitální učební materiál
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Was macht oft Probleme.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Reise nach München Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_01 Personalpronomen im Akkusativ.
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_Ich TEMA: Německý jazyk ČÍSLO PROJEKTU:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Perfekt- Wiederholung.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám" Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY_32_INOVACE_NJ_22.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.20_opakujeme_doplnujeme Datum : Ročník :
NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7B_20_.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.15_otazky_a_odpovedi Datum : Ročník : osmý.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Wiederholung 1.-3.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_05 Geschichte Deutschlands TEMA:Reálie.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_14_Zu_Hause_III TEMA:My a svět kolem.
BRD - DAS SCHULSYSTEM Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastNEJ – reálie německy mluvících zemí Datum vytvoření26.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_12_Konjunktionen_IB TEMA:Jazyková kompetence.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_02_BERLIN_VSTUP.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_03_STOLPERS.
NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7.
RISKUJ DEUTSCH MIT MAX. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Digitální učební materiál
Schulwesen Myšlenková mapa
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Schulwesen Myšlenková mapa
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 4
Doplňování členů do textu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Temporalsätze VEDLEJŠÍ VĚTY ČASOVÉ Mgr. Alena Písaříková.
Tschechien – Schulsystem
NÁZEV ŠKOLY: ČÍSLO PROJEKTU: NÁZEV MATERIÁLU: TÉMA SADY: ROČNÍK:
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TEMATICKÝ CELEK
Schulsystem in Deutschland
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ČÍSLO PROJEKTU: NÁZEV MATERIÁLU: TÉMA SADY: ROČNÍK: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.1082 NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7B_09 _ Schulwesen TÉMA SADY: Německý jazyk ROČNÍK: 3.A,3.B,7.S DATUM VZNIKU: říjen 2013 AUTOR: Mgr. Eva Kišová

Anotace: Materiál je určen studentům 3. -4. ročníku čtyřletého studia Anotace: Materiál je určen studentům 3.-4. ročníku čtyřletého studia. Úvodní cvičení slouží k prezentaci obrázků a interaktivní procvičení známé slovní zásoby tematického celku Schulwesen. V následujících cvičeních si studenti slovní zásobu upevňují a zdokonalují, a to formou popisování prezentovaných obrázků, doplňováním uceleného textu, porozuměním sdělení typických pro okruh. Závěrem píší ucelený text a rozšiřují si znalosti o školském systému v Německu.

Schulwesen

Was sehen Sie auf dem Bild? Ergänzen Sie! das Sch-lgeb-ude die F-nst-r 2 E-a-en der R-s-n die T-ep- - der M-st-a-m das G-b-sch Lösung

LÖSUNG das Schulgebäude die Fenster 2 Etagen der Rasen die Treppe der Mastbaum das Gebüsch

Welche Räume finden Sie in der Schule ? Was ist richtig? Kleiderablage Lehrertoiletten Turnhalle Sprachlabor Tanzdiele Konditorei Lehrzimmer Sekretariat Wohnwagen Bahnhofshalle Schülertoiletten Computerraum Laboratorium Duschräume Weinkeller Schülerbibliothek nein ja ja ja nein nein

Beschreiben Sie das Bild. (Der Wortschatz hilft Ihnen Beschreiben Sie das Bild! (Der Wortschatz hilft Ihnen.) Beschreiben Sie Ihre Klasse! im Erdgeschoβ groβ und hell 3 Reihen von Schulbänken vorn – eine Tafel Tafelschwamm, Tafellappen Wandbrett mit Kreiden Tisch für den Lehrer an der Wand-Wandzeitung, Bilder, Schulordnung hinten-ein Abfallkorb an der Decke-einige Lampen Zentralheizung

Wie heiβen folgende Schulsachen? LÖSUNG

LÖSUNG 6. der Zirkel 1. der Bleistift 7. der Feder 8. das Lineal 9. das Mäppchen 10. der Radiergummi 1. der Bleistift 2. der Taschenrechner 3. die Schere 4. die Bücher 5. der Spitzer

Welche Schulfächer symbolisieren folgende Bilder? 1. 2. 3. 4. Božena Němcová 5. 6. 7. 8. 9. ich habe 10. 11. Lösung 12.

LÖSUNG 1. Biologie 7. Musik 2. Chemie 8. Englisch 3. Tschechisch 9. Informatik 4. Fysik 10. Erdkunde 5. Geschichte 11. Deutsch 6. Mathematik 12. Sport Božena Němcová ich habe

Wie ist die deutsche und tschechische Notenskala. Ergänzen Sie Wie ist die deutsche und tschechische Notenskala? Ergänzen Sie ! Besprechen Sie den Unterschied zwischen dem deutschen und tschechischen Notensystem! Deutschland s-h- g-t 1 g-t 2 b-fr-e-ig-nd 3 au-re-ch-nd 4 m-ng-lh-ft 5 un-en-ge-d 6 Tschechien s-h- g-t 1 g-t 2 b-fr-e-ig-nd 3 au-re-ch-nd 4 un-en-ge-d 5

LÖSUNG Deutschland sehr gut 1 Tschechien sehr gut 1 gut 2 gut 2 befriedigend 3 ausreichend 4 mangelhaft 5 ungenügend 6 Tschechien sehr gut 1 gut 2 befriedigend 3 ausreichend 4 ungenügend 5

Ergänzen Sie folgende Ausdrücke und überschreiben Sie in Ihr Heft Ergänzen Sie folgende Ausdrücke und überschreiben Sie in Ihr Heft ! vor Prüfungen, an die UNI, das Gymnasium, den Kindergarten, eingeschult, studieren, die Fächer, die Grundschule, mein Abitur Als ich klein war, ging ich in ………………… . Mit 6 Jahren wurde ich …………….. . Ich besuchte …………………in unserem Dorf. Aber dann zogen wir nach Bonn um und ich fang an hier ……….. zu besuchen. ……. waren ganz schwer, aber ich hatte nie …. ………….. Angst. Dieses Jahr lege ich an diesem Gymnasium …. ab. Dann möchte ich … ….. ….. gehen und weiter studieren. den Kindergarten eingeschult die Grundschule das Gymnasium die Fächer vor Prüfungen mein Abitur an die UNI

Wie ist Ihr Lieblingslehrer ? Schreiben Sie einen Text in Ihr Heft ! - nie traurig sein - ein beliebter Lehrer - richtig erklären - für die hohe Qualität des Unterrichts sorgen - nicht schimpfen - helfen - moderne Unterrichtsmethoden anwenden - nie streng sein - nett sein - ein gutes Verhältniβ zu den Schülern haben - Autorität genieβen - j-m zum Vorbild dienen

Versuchen Sie zu übersetzen ! 1. Bitte entschuldigen Sie, dass ich heute nicht vorbereitet bin. 2. Die Lehrerin stellt fest, dass die meisten Schüler den Stoff nicht begriffen haben. 3. Wischen Sie die Tafel ab ! 4. Was haben wir in der letzten Stunde durchgenommen ? 5. Beachten Sie die Rechtschreibung! 6. Versuchen Sie, Ihre Entscheidung zu begründen! 7. Schlagt die Bücher auf Seite 50 auf! 8. Äuβern Sie Ihre Meinung ! a/ Prosím, omluvte mne, že dnes nejsem připraven. b/ Učitelka zjišťuje, že většina žáků nepochopila učivo. c/ Utřete tabuli! d/ Co jsme probrali v minulé hodině? e/ Dbejte na pravopis ! f/ Snažte se zdůvodnit své rozhodnutí! g/ Otevřete si knihy na stránce 50! h/ Vyjádřete svůj názor.

UNI/H…………. Charakterisieren Sie das deutsche Schulsystem! Wie viel Jahre dauern die Schulen? UNI/H…………. Ab……. Gy……….. (5.- . Schuljahr) Ges………… 5.- . Schuljahr) Fa……………… (10-13. Schuljahr) Be…../Le…… 3 Jahre Mit….. R…… Re………. (5.- . Schuljahr) H………… (5.- / . Schuljahr) Gr……….. 1.- . Schuljahr

Universität/Hochschule Lösung Universität/Hochschule Lösung Abitur Gymnasium (5.-13. Schuljahr) Gesamtschule (5.-13. Schuljahr) Fachschule (10-13. Schuljahr) Berufsschule/Lehre 3 Jahre Mittlere Reife Realschule (5.-10. Schuljahr) Hauptschule (5.-9/10. Schuljahr) Grundschule 1.-4. Schuljahr

Použité zdroje: www.rvp.cz http://office.microsoft.com/cs-cz/tužky http://office.microsoft.com/cs-cz/sport http://cs.wikipedia.org/wiki/Učebnice http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Jan_Vilímek_-_Božena_Němcová.jpg http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Printing4_Walk_of_Ideas_Berlin.JPG Keprtová, Margot. Německo-český tematický slovník. 4. upravené vydání: nakladatelství Olomouc 2005. ISBN 80 – 7182 – 192 – 6. str. 434.