Jméno autora: Mgr. Alena Mášová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Algoritmy I Cvičení č. 3.
Advertisements

Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Souhlásky tvrdé, měkké, obojetné VY_32_INOVACE_13 Sada 22.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_86.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_12.
Matematika a její aplikace
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel VY_42_INOVACE_02 Sada.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01B4 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření listopad.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, změna základu 1 VY_42_INOVACE_15 Sada 4 Základní škola T.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti šesti. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná šesti. Speciální.
Úkoly nejen pro Kačenky.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, změna základu 2 VY_42_INOVACE_16 Sada 4 Základní škola T.
ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ ČÍSLA SUDÁ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Matematika pro 1. stupeň č. DUMu: VY_32_INOVACE_13_Písemné odčítání do 1000 s přechodem ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Jméno.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ NOVOVĚK Č. DUMu: VY_32_INOVACE_07_alkoholismus Jméno autora:Mgr. Lenka Habartová.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák Společný násobek a dělitel - co jsou násobky čísel? - dokážeme najít společné.
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Rozumová výchova Č. DUMu: VY_32_INOVACE_15_domácí zvířata Jméno autora:Elena Guryčová.
Angličtina pro 2. stupeň ZŠP a ZŠS Uherský Brod
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_06_krev
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Jméno autora: Bc. Petra Musilová
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Věcné učení pro nižší stupeň ZŠS
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_19_podzim
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_01_převody jednotek délky
ZŠ Praktická a ZŠ Speciální Uherský Brod Projekt číslo CZ /1. 4
Autor: mgr. Renata Václavíčková
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ NOVOVĚK
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠ Praktická a ZŠ Speciální Uherský Brod Projekt číslo CZ /1. 4
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_16_slovní úlohy na výpočet procentové části
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_01_jaro
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Jméno autora: Bc. Petra Musilová
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Matematika 2 Porovnávání čísel do 100.
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ DĚJEPIS
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
Jméno autora: Mgr. Petra Musilová
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_02_slovní úlohy na převod délky – km - m
Věcné učení pro nižší stupeň ZŠS
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_12_procento
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Elektronická učebnice - I
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ DĚJEPIS
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Transkript prezentace:

Jméno autora: Mgr. Alena Mášová ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/21.0961 Matematika pro 1. stupeň Č. DUMu: VY_32_INOVACE_03_Porovnávání čísel do 1000, sudá a lichá čísla Jméno autora: Mgr. Alena Mášová

Anotace: Prezentace slouží ke čtení a porovnávání čísel do 1000, k určování sudých a lichých čísel, k řešení slovní úlohy. Možnost cvičení tisknout jako pracovní listy. Je určena pro žáky 5. ročníku ZŠP. Období vytvoření vzdělávacího materiálu – listopad 2011.

Přečti čísla a doplň znaky >, <, = 900 1000 500 500 300 200 100 1000 400 800 700 700 200 600 100 900 800 650 560 420 400 200 220 570 570 100 110 990 1000 630 360 480 840 310 310 390 399 521 215 698 698 723 721 201 210 110 1000 401 410 885 883 999 909

Zakroužkuj sudá čísla zeleně a lichá čísla oranžově: 3 6 7 10 12 23 54 61 86 90 97 123 244 395 469 650 716 802 931 1000 Lichá čísla: 5 8 19 24 35 57 62 71 88 93 111 273 300 415 509 676 792 817 1000

Slovní úloha: V hodině matematiky žáci napsali čísla. Urči a podtrhni, kdo napsal nejmenší číslo a kdo napsal největší číslo. Nikolka 111 Kuba 639 Leonka 392 Adámek 963 Ohodnoť si svoji práci a vybarvi „smajlíka“ podle zásluh:

Řešení - přečti čísla a doplň znaky >, <, = 900 < 1000 500 = 500 300 > 200 100 < 1000 400 < 800 700 = 700 200 < 600 > 100 900 > 800 650 > 560 420 > 400 200 < 220 570 = 570 100 < 110 990 < 1000 630 > 360 480 < 840 310 = 310 390 < 399 521 > 215 698 = 698 723 > 721 201 < 210 110 < 1000 401 < 410 885 > 883 999 > 909

Řešení – zakroužkuj sudá čísla zeleně a lichá čísla oranžově: 3 6 7 10 12 23 54 61 86 90 97 123 244 395 469 650 716 802 931 1000 Lichá čísla: 5 8 19 24 35 57 62 71 88 93 111 273 300 415 509 676 792 817 1000

Řešení - slovní úloha: V hodině matematiky žáci napsali čísla. Urči a podtrhni, kdo napsal nejmenší číslo a kdo napsal největší číslo. Nikolka 111 Kuba 639 Leonka 392 Adámek 963

CITACE: [cit.2011-11-25].Dostupné na www:<http://office.microsoft.com>