IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Advertisements

Název projektu: Učení pro život
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá dělitelností přirozených čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší násobek a dělitel. Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 24- Opakování Jižní EvropaAnotace Prezentace, která se opakováním států Jižní Evropy Autor Mgr. Kamila Bočková JazykČeština.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním celých čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sčítají celá čísla. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti třemi. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná třemi. Speciální.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty USU AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti čtyř. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná čtyřmi. Speciální.
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti.pěti AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná pěti. Speciální vzdělávací.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením zlomků přirozenými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci násobí zlomky s přirozenými.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Téma: Porovnávání desetinných čísel
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti šesti. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná šesti. Speciální.
Anotace Prezentace, která se zabývá od čítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci odečtou desetinná čísla. Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sečtou desetinná čísla. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty SSS AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
AnotacePrezentace, která se zabývá dělením desetinného čísla číslem 10, 100, …. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vydělí desetinné číslo.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním, sčítáním a odčítáním smíšených čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci porovnávají,
Anotace Prezentace, která se zabývá od čítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci odečtou desetinná čísla. Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
AnotacePrezentace, která se zabývá racionálními čísly-zlomky. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci využívají znalostí se zlomky u.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Číslo v digitálním archivu školy
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Transkript prezentace:

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 04 - 03 Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním desetinných čísel. Autor Pavel Pavlas Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci sečtou desetinná čísla. Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová slova Desetinné číslo, sčítání Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity Výklad Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina 12-15 let Celková velikost 321 kB

Desetinná čísla - opakování Mezi následující čísla doplň znaménka >, <, = : 2371,3980 2371,39800 951357,222 951457,112 325879,741 41587,97410 23,1596 23,16060 0,3741501 0,3741500 27,009 27,0009 587,312 587,321 3,812365 38,12365 10,0684000 10,068400 780,001 780,00099

Desetinná čísla - opakování Výsledky : 2371,3980 = 2371,39800 951357,222 < 951457,112 325879,741 > 41587,97410 23,1596 < 23,16060 0,3741501 > 0,3741500 27,009 > 27,0009 587,312 < 587,321 3,812365 < 38,12365 10,0684000 = 10,068400 780,001 > 780,00099

Zaokrouhli na desetiny: Zaokrouhli na setiny: 321,65 ≐ 412,43 ≐ 562,55 ≐ 77,302 ≐ 87,786 ≐ 52,123 ≐ 8025,4 ≐ 754,23 ≐ 45,605 ≐ 48,062 ≐ 321,7 412,4 562,6 77,3 87,8 52,1 8025,4 754,2 45,6 48,1 23,426 ≐ 42,430 ≐ 56,505 ≐ 66,404 ≐ 7,7601 ≐ 42,934 ≐ 0,2778 ≐ 54,092 ≐ 3,6007 ≐ 28,046 ≐ 23,43 42,43 56,51 66,40 7,76 42,93 0,28 54,09 3,60 28,05 Zaokrouhli na tisíciny: 2,2582 ≐ 7,6323 ≐ 1,8885 ≐ 0,3024 ≐ 9,7768 ≐ 6,3120 ≐ 14,423 ≐ 8,0792 ≐ 5,4073 ≐ 3,0715 ≐ 2,258 7,632 1,889 0,302 9,777 6,312 14,423 8,078 5,407 3,072

Sčítání desetinných čísel 3,2 + 2,6 = 5,8 sčítanec součet sčítanec Vlastnosti sčítání: Komutativnost: Př.: 2,1 + 3,3 = 5,4 3,3 + 2,1 = 5,4 Asociativnost: Př.: 1,1 + 2,6 + 3,2 = 6,9 1,1 + (2,6 + 3,2) = 6,9 (1,1 + 2,6) + 3,2 = 6,9

Postup při sčítání desetinných čísel Sčítání desetinných čísel pod sebe je stejné jako sčítání přirozených čísel, jen je potřeba dát pozor na desetinnou čárku – desetinné čárky musí být vždy pod sebou ! ! ! Př.: 3216,5831 + 172,149 = ? 2,716 + 33,2 = ? 3216,5831 2,716 172,1490 33,200 3388,7321 35,916

Sčítej pod sebou: 142,632 + 352,154 = 951,235 + 423,369 = 984,254 + 208,024 = 27,0541 + 321,058 = 2853,87 + 652,141 = 2,65213 + 25,8764 = 3641,54 + 9854,41 = 9,02582 + 4125,69 = 358,144 + 258,349 = 4758,368 + 854,84 = 494,786 1374,604 1192,278 348,1121 3506,011 28,52853 13495,95 4134,71582 616,493 5613,208

Čerpáno COUFALOVÁ, J. a kol. Matematika pro šestý ročník základní školy. Praha: Fortuna,1998. 215 s. ISBN 80-7168-588-7.