Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Advertisements

KÓDOVANIE INFORMÁCIÍ Maroš Malý, 4.C.
Percentá Percentá každý deň a na každom kroku.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_05_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
Delavnica za konfiguriranje dostopovnih točk RAČUNALNIŠKA OMREŽJA
ALGORITMIZACE.
Jan Coufal, Julie Šmejkalová, Jiří Tobíšek
Obvod a obsah kruhu Prezentaci Mgr. Jan Kašpara (ZŠ Hejnice) upravila a doplnila Mgr. Eva Kaucká e.
Určitý integrál. Příklad.
Shodné zobrazení, osová souměrnost, středová souměrnost
Opakování na 4. písemnou práci
rtinzartos Napište slova, která obsahují uvedená písmena.
Cvičení Úloha 1: Rozhodněte zda posloupnost znaků v poli délky n tvoří palindrom (slovo, které je stejné při čtení zprava i zleva). Př.: [a,l,e,l,a]
Data Science aneb BigData v praxi
Slovní úlohy pro „autaře“
Emise a absorpce světla
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Problematika spotřebitelských úvěrů
Elektrikcé pole.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Dynamická pevnost a životnost Přednášky
Perspektivy budoucnosti lidstva
6. PŘEDNÁŠKA Diagnostické (screeningové) testy v epidemiologii
Základy elektrotechniky
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_12_M9_Hanak TÉMA: Jehlan OBSAH: Objem
Změny skupenství Ing. Jan Havel.
Seminář JČMF Matematika a fyzika ve škole
Test: Mechanické vlastnosti kapalin (1. část)
4.2 Deformace pevného kontinua 4.3 Hydrostatika
A ZÁROVEŇ HNED DOKONALÉ
Tělesa –Pravidelný šestiboký hranol
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
8.1.1 Lineární kombinace aritmetických vektorů
Fyzikální veličiny - čas
Číselné soustavy a kódy
Čas a souřadnice Lekce 3 Miroslav Jagelka.
Agregátní trh práce.
Jasnosti hvězd Lekce 10 Miroslav Jagelka.
Název prezentace (DUMu): Jednoduché úročení – řešené příklady
Konstrukce překladačů
DYNAMICKÉ VLASTOSTI ZEMIN A HORNIN
E-projekt: Jak změřit výšku budovy GJŠ
Parametry vedení a stejnosměrná vedení
Martina Litschmannová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Logistika zemního plynu v České republice Autor diplomové práce:
Martina Litschmannová, Adéla Vrtková
ROZDĚLENÍ ÚHLŮ PODLE VELIKOSTI
Rovinný úhel a jeho orientace
Měření optické aktivity 4.1 Úvod (ukázky spekter)
Ohmův zákon Praktické ověření.
T - testy Párový t - test Existuje podezření, že u daného typu auta se přední pneumatiky nesjíždějí stejně. H0: střední hodnota sjetí vpravo (m1) = střední.
Proudy a obvody Náboje v pohybu.
Číselné soustavy a kódy
Práce s nepájivým (kontaktním) polem
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Máme data – a co dál? (1. část)
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_11_M7_Hanak
Statistická indukce v praxi
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_01_M9_Hanak TÉMA: Soustavy lineárních rovnic
Studená válka.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Ing. Marcela Strakošová
VZNIK ČESKOSLOVENSKA.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
PRÁVNÍ ZÁKLADY STÁTU - VLAST
Je obtížnější „dělat“ marketing služby nebo hmotného produktu?
MAPA SVĚTA AFRIKA.
Dvacáté století – vznik Československa
Zakavkazsko.
Osvobození československa (1.)
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Škola pro 21. století Autor: Mgr. Miluše Senetová Datum/období: listopad 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3315 Téma sady: Angličtina 5. tř. Název: VY_32_INOVACE_ANIMALS_PRESENT_SIMPLE

Anotace Materiál slouží k výkladu přítomného času prostého ve 3.osobě, čísla jednotného Snímky 3-4 připomenou tvoření přítomného času prostého(včetně otázky a záporu), snímky 5-6 potom vysvětlují tvoření v 3.os., č.j., na snímcích 7-8 jsou představena slovíčka(zástupci divokých zvířat), která jsou použita v dalších snímcích, kde je gramatika procvičována(9-11 otázky doplňovací, výběr ze tří možností, při kliknutí na správnou, je odpověď zvýrazněna, při kliknutí na špatnou pak mizí, snímky 12-14 procvičí kladnou a zápornou odpověď na otázku zjišťovací, ve slidech 15-17 se kliknutím na správné zvíře zobrazí základní informace o něm. Závěrečná část (18-21) je hledáním zvířete dle zadaných indicií. Pokud žákům nestačí, potom kliknutím na symbol otazníku získávají nápovědu navíc. Pod veselým „smajlíkem“ se potom skrývá obrázek a správná odpověď. Mezipředmětové vztahy: Přírodověda(živočichové, jejich potrava, prostředí, ve kterém žijí) Je určen pro žáky 5. ročníku Časová dotace – 20 minut Materiál obsahuje 22 stran a je určen k interaktivní výuce.

Present simple opakování sg. I play You play He She plays It pl. We play You play 3. They play

We play tennis on Friday. (My)Hrajeme tenis v pátek. We don‘t play tennis on Friday. (My)Nehrajeme tenis v pátek . Otázka: Odpověď: Do you play football? Yes, I do. No, I don‘t. Pozor na 3. os., č. j.( he, she, it)!! Does he play football? Yes, he does. No, he doesn‘t.

ve 3.osobě přidáváme -s nebo -es It lives in a hot place. ve 3.osobě přidáváme -s nebo -es eats, swims, lives, plays It swims. It lives in rivers. It eats meat.

ve 3.osobě v záporu přidáváme k do – es+not vzniká does not (doesn‘t) It doesn‘t fly. It doesn‘t live in rivers. It doesn‘t swim.

Animals gorilla crocodile whale penguin lion owl

elephant tiger frog giraffe bear eagle

It live in a hot place. Where does the lion live? It lives in water. It lives in a hot place. It eats meat. What does the crocodile eat? It eats met. It eating meat.

It live in rivers. Where does the whale live? It lives in the sea. It live in the sea. It eat plankton. What does the whale eat? It eats plankton. It eating plankton.

It live in a hot place. Where does the gorilla live? It live in forests. It lives in forests. It eats leaves. What does the giraffe eat? It eat leaves. It eating leaves.

Yes, it does. Does it fly? No, it doesn‘t. Yes, it does. Does it swim? No, it doesn‘t.

No, it doesn‘t. Does it run? Yes, it does. Yes, it does. Does it fly? No, it doesn‘t.

No, it doesn‘t. Does it fly? Yes, it does. Yes, it does. Does it run? No, it doesn‘t.

Where is a penguin? Yes. It is a penguin. It eats fish. It lives in the sea.

Where is an owl? Yes. This is an owl It can fly. It eats mice.

Where is a tiger? Yes. It is a tiger. It eats meat. It has got four legs, tail and big,sharp teeth.

What is this animal? It eats meat It lives in a hot place. It has got four legs. LION It isn´t green.

What is this animal? It eats meat It lives in rivers. It doesn‘t fly. CROCODILE It has got big and sharp teeth.

What is this animal? It lives in forests. It eats leaves. It doesn‘t fly. GORILLA

What is this animal? It doesn´t eat leaves. It has got sharp claws. It can fly. Eagle

Použité zdroje Použitá literatura: Chit-Chat 2, Oxford University Press 2009 Jiné zdroje: galerie: microsoft.office.com