Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 22Číslo.
Advertisements

Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová Datum vytvoření:
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
OSOBNÍ ZÁJMENA A JEJICH SKLOŇOVÁNÍ
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Německý jazyk Ročník.
Obchodní akademie, Náchod, Denisovo nábřeží 673
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Škola Střední průmyslová škola Zlín
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 20Číslo.
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 20Číslo.
Název Konjunktiv II (préterita) nepravidelných a modálních sloves
Věty časové Německý jazyk Mgr. Monika Bartíková
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 32 Číslo.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 32 Číslo.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 20Číslo.
Urlaub – Übungen Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dana Novotná Dostupné.
Wie man andere und sich selbst sieht und was man vielleicht auch nicht sieht Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Digitální učební materiál
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Podmiňovací způsob modálních (způsobových) sloves ≈ Konjunktiv von Modalverben Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Německá gramatika – slovosled
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady30Číslo DUM.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 32 Číslo.
Lektion 10 Zuerst das Leben genieβen (cvičební materiál) (cvičební materiál) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Eva.
Deutsch mit Max 2 Lektion 5. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Possessivpronomen Autor.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_31_NJ9_Wiederholungstest 5/II TÉMA: Wiederholungstest ČÍSLO PROJEKTU:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_18 Präteritum (haben, sein) TEMA:Jazyková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_1_PIT_18_IM_RESTAURANT.
Digitální učební materiál
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_20 Konjunktiv II TEMA:Jazyková kompetence.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Was macht oft Probleme.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_156 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
Lebenslauf, Zukunftspläne Myšlenková mapa Pomocí této metody se žácii zdokonalují v konverzaci na dané téma. Vybraná slovní zásoba je minimem, které je.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Wiederholung 1.-3.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_14_Zu_Hause_III TEMA:My a svět kolem.
Mode und Kleidung VY_32_INOVACE_02-30 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_12_Konjunktionen_IB TEMA:Jazyková kompetence.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Lektion 2 Gleiche Eltern – unterschiedliche Kinder (cvičební materiál) (cvičební materiál) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_34_Německý jazyk_věty jednoduché_souvětí Číslo.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
OSOBNÍ ZÁJMENA ich, du, er, sie, es, wir, ihr, sie, Sie.
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Préteritum sloves PhDr. Taťána Tonová.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Préteritum pomocných sloves
Temporalsätze VEDLEJŠÍ VĚTY ČASOVÉ Mgr. Alena Písaříková.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Digitální učební materiál
Skloňování přídavných jmen po členu určitém
Transkript prezentace:

Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0052 Číslo sady  22 Číslo DUM  10 Předmět  Německý jazyk Tematický okruh  Slovní zásoba a gramatika pro 3., 4. ročník Název materiálu  Gefühle und Emotionen Autor  Mgr. Marta Klausnitzerová Datum tvorby  leden 2014 Ročník  4. ročník Anotace Prezentace zaměřená na procvičování slovní zásoby 21. lekce učebnice DIREKtT 3.   Metodický pokyn Žáci řeší jednotlivá cvičení podle zadání. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Marta Klausnitzerová Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Wiederholung der 21. Lektion Gefühle und Emotionen Wiederholung der 21. Lektion

Übersetzen Sie den Wortschatz! sich abfinden mit einsam - smířit se - samotný anspruchsvoll die Erklärung - náročný - vysvětlení sich benehmen funken - chovat se - jiskřit egal sich gewöhnen - lhostejný - zvyknout si eigentlich kaputtgehen - vlastně - pokazit se, zničit se

Übersetzen Sie den Wortschatz! reif verzweifelt - zralý - zoufalý sich streiten das Liebeskummer - hádat se - trápení s láskou die Trennung eifersüchtig - rozchod - žárlivý traurig komisch - smutný - divný enttäuscht am Boden zerstört - zklamaný - na dně

Übersetzen Sie den Wortschatz! die große Liebe ist vorbei. oberflächlich - velká láska je u konce - povrchní eine Erklärung schulden offen - dlužit vysvětlení - otevřený launisch eine Rede halten - náladový - držet řeč lebensfroh schüchtern - veselý - nesmělý locker die Schwäche - uvolněný - slabost

Übersetzen Sie den Wortschatz! verlassen widmen - opustit, opuštěný - věnovat verletzen die Wunde - zranit - rána verliebt sein in das Wunder - být zamilovaný do - zázrak sich versöhnen der Zufall - usmířit se - náhoda wahr sein von Dauer - být pravda - trvale die Wahrheit - pravda

Übersetzen Sie den Wortschatz! sinnlos süβ - nesmyslný - sladký sitzen lassen die Tatsache - opustit partnera - skutečnost spannend die Trennung - napínavý - rozchod stottern trösten - koktat - utěšit sich streiten überraschen - hádat se - překvapit der Streit übrig - hádka - zbylý

Übersetzen Sie! TSCHECHISCH DEUTSCH An deiner Stelle würde ich Er tut so, als ob Schön wär´s, wenn

Die Lösung! TSCHECHISCH DEUTSCH An deiner Stelle würde ich … Na tvém místě bych … Er tut so, als ob … Dělá, jako by … Schön wär´s, wenn … Bylo by pěkné, kdyby …

Übersetzen Sie ins Tschechische! 1. Wenn ich du wäre, würde ich sie ins Theater einladen. 2. Er tut so, als ob er alle Frauen kennen würde. 3. An deiner Stelle würde ich sie verlassen. 4. Wenn ich nicht mit ihr wäre, wäre ich traurig. 5. Wenn er nicht so eifersüchtig wäre, wäre ich mit ihm glücklich. 6. An seiner Stelle würde ich mich beraten lassen. 7. Schön wär´s, wenn er nicht so faul wäre. 8. Wenn er genug Geld hätte, würde er sich anders benehmen. 9. Oscar wäre froh, wenn du zu ihm lieb wärest. 10. Er könnte es versuchen nicht mehr launisch zu sein.

Die Lösung! 1. Wenn ich du wäre, würde ich sie ins Theater einladen. → Kdybych byl tebou, pozval bych ji do divadla. 2. Er tut so, als ob er alle Frauen kennen würde. → Dělá, jako by znal všechny ženy. 3. An deiner Stelle würde ich sie verlassen. → Na tvém místě bych ji opustil. 4. Wenn ich nicht mit ihr wäre, wäre ich traurig. → Kdybych s ní nebyl, byl bych smutný. 5. Wenn er nicht so eifersüchtig wäre, wäre ich mit ihm glücklich. → Kdyby nebyl tak žárlivý, byla bych s ním šťastná.

Die Lösung! 6. An seiner Stelle würde ich mich beraten lassen. → Na jeho místě bych si nechal poradit. 7. Schön wär´s, wenn er nicht so faul wäre. → Bylo by pěkné, kdyby nebyl tak líný. 8. Wenn er genug Geld hätte, würde er sich anders benehmen. → Kdyby měl spoustu peněz, choval by se jinak. 9. Oscar wäre froh, wenn du zu ihm lieb wärest. → Oskar by byl rád, kdybys k němu byla milá. 10. Er könnte es versuchen nicht mehr launisch zu sein. → Mohl by to zkusit už nebýt náladový.

Emotionen – Übersetzen Sie! TSCHESCHISCH DEUTSCH zklamaný zoufalý na dně opuštěný osamělý šťastný nešťastný smutný zraněný skvělý spokojený

Die Lösung! TSCHESCHISCH DEUTSCH zklamaný enttäuscht zoufalý verzweifelt na dně am Boden zerstört opuštěný verlassen osamělý einsam šťastný glücklich nešťastný unglüklich smutný traurig zraněný verletzt skvělý toll spokojený zufrieden

Positive Eigenschaften – wie sollte mein Traumpartner sein? TSCHECHISCH DEUTSCH věrný upřímný pracovitý se smyslem pro humor romantický obětavý dobře vypadající otevřený spolehlivý nápomocný

Positive Eigenschaften – die Lösung! TSCHECHISCH DEUTSCH věrný treu upřímný aufrichtig pracovitý arbeitsam se smyslem pro humor humorvoll romantický romantisch obětavý opferbereit dobře vypadající gut aussehend otevřený aufgeschlossen spolehlivý zuverlässig nápomocný hilfsbereit

Negative Eigenschaften – wie sollte mein Traumpartner nicht sein Negative Eigenschaften – wie sollte mein Traumpartner nicht sein? Übersetzen Sie! TSCHECHISCH DEUTSCH divný uzavřený náročný žárlivý povrchní náladový líný nespolehlivý nesmělý

Negative Eigenschaften – die Lösung! TSCHECHISCH DEUTSCH divný komisch uzavřený verschlossen náročný anspruchsvoll žárlivý eifersüchtig povrchní oberflächlich náladový launisch líný faul nespolehlivý unzuverlässig nesmělý schüchtern

Ergänzen Sie das richtige Wort! 1. In der Arbeitswelt sollte man keine ________ zeigen. 2. Es wird bestimmt schon bald zwischen dir und Silke _________. 3. Eine Fernbeziehung kann nicht auf ________ gut gehen. 4. Warum sagst du ihr einfach nicht die __________? 5. Das ist so _________ wie in einem Film. 6. Ihr solltet euch bald ___________. 7. Frauen sind manchnal sehr _________, was die Partnersuche angeht. 8. Das war kein _________, sondern Schicksal. 9. Es gibt oft ________ zwischen uns. 10. Das ist mir ______. a) Wahrheit b) Streit c) egal d) anspruchsvoll e) Zufall f) Schwäche g) Dauer h) versöhnen i) funken j) spannend

Die Lösung! 1 f) 2 i) 3 g) 4 a) 5 j) 6 h) 7 d) 8 e) 9 b) 10 c)

Die Lösung! 1. In der Arbeitswelt sollte man keine Schwäche zeigen. 2. Es wird bestimmt schon bald zwischen dir und Silke funken. 3. Eine Fernbeziehung kann nicht auf Dauer gut gehen. 4. Warum sagst du ihr einfach nicht die Wahrheit? 5. Das ist so spannend wie in einem Film. 6. Ihr solltet euch bald versöhnen. 7. Frauen sind manchnal sehr anspruchsvoll, was die Partnersuche angeht. 8. Das war kein Zufall, sondern Schicksal. 9. Es gibt oft Streit zwischen uns. 10. Das ist mir egal.

Zdroje Motta, Giorgio; Ćwikowska Beata; Vomáčková Olga. Direkt 3 Němčina pro střední školy. Praha, 2008. ISBN 978-80-86906-93-5. S. 224, 225, 226.