Ing. Lucie Brzáková 15. května 2017 Kvalita – Quality 2017 Jsou průřezové dovednosti zaměstnanců klíčem k uplatnění v českých firmách? Tuto šablonu lze použít jako počáteční soubor pro aktualizace projektu. projektu. Oddíly Po kliknutí na snímek pravým tlačítkem myši lze přidat oddíly. Oddíly mohou pomoci uspořádat snímky nebo usnadnit spolupráci mezi více autory. Poznámky Oddíl Poznámky použijte k zadání poznámek k doručení nebo dalších podrobností pro posluchače. Tyto poznámky lze zobrazit během prezentace. Vezměte v úvahu velikost písma (důležité pro usnadnění, viditelnost, pořízení videozáznamu a online provoz). Sladěné barvy Věnujte zvláštní pozornost grafům a textovým polím. Zvažte, zda účastníci budou tisknout černobíle nebo ve stupních šedé. Provedením zkušebního tisku ověřte, zda barvy fungují správně při vytištění černobíle i ve stupních šedé. Obrázky, tabulky a grafy Vsaďte na jednoduchost: pokud je to možné, použijte konzistentní a nerušivé styly a barvy. Označte popisky všechny grafy a tabulky. Ing. Lucie Brzáková 15. května 2017 Kvalita – Quality 2017
Průmysl 4.0 nebo také Práce 4.0 Poptávka po lidech s měkkými dovednostmi: mezilidská komunikace Duplikujte tento snímek podle potřeby, pokud existuje více než jedno vydání. Tento a související snímky mohou být přesunuty do dodatku nebo skryty, je-li třeba.
Průmysl 4.0 nebo také Práce 4.0 Poptávka po lidech s měkkými dovednostmi: mezilidská komunikace sociální inteligence Duplikujte tento snímek podle potřeby, pokud existuje více než jedno vydání. Tento a související snímky mohou být přesunuty do dodatku nebo skryty, je-li třeba.
Průmysl 4.0 nebo také Práce 4.0 Poptávka po lidech s měkkými dovednostmi: mezilidská komunikace sociální inteligence kreativita Duplikujte tento snímek podle potřeby, pokud existuje více než jedno vydání. Tento a související snímky mohou být přesunuty do dodatku nebo skryty, je-li třeba.
McKinsley Global Institut: ČR je nejzranitelnějším státem v EU 52,2% * V případě, že kterékoli z těchto problémů způsobí zpoždění plánu nebo vyžadují hlubší diskusi, uveďte podrobnosti na dalším snímku.
Jaké má EU a ČR v této situaci možnosti? Vzdělávání 4.0 Duplikujte tento snímek podle potřeby, pokud existuje více než jedno vydání. Tento a související snímky mohou být přesunuty do dodatku nebo skryty, je-li třeba.
Projekt TRAIT 6 kompetencí: Učení učit se; Sociální a občanské kompetence; Smysl pro iniciativu a podnikatelství; Kulturní povědomí a vyjádření Klíčové dovednosti pro celoživotní vzdělávání (Council of the European Union, 2006). Interpersonální a sociální komunikace; Udržitelný rozvoj. Duplikujte tento snímek podle potřeby, pokud existuje více než jedno vydání. Tento a související snímky mohou být přesunuty do dodatku nebo skryty, je-li třeba.
Projekt TRAIT Základní otázky: Které dovednosti jsou dnes potřebnější? Technické nebo průřezové? Které průřezové dovednosti jsou nejdůležitější? Chtěli jsme zjistit, jak je vnímána úroveň průřezových dovedností, a to u dvou skupin respondentů: zaměstnavatelé, kteří svými odpověďmi hodnotili své nejlepší a nejslabší zaměstnance; učitelé a trenéři odborných škol, kteří hodnotili své nejlepší a nejslabší studenty. Duplikujte tento snímek podle potřeby, pokud existuje více než jedno vydání. Tento a související snímky mohou být přesunuty do dodatku nebo skryty, je-li třeba.
Výsledky Které dovednosti jsou dnes potřebnější? Technické nebo průřezové? Ačkoli jsou oba typy dovedností pro zaměstnance považovány za důležité, průřezové dovednosti jsou přece o něco důležitější. Duplikujte tento snímek podle potřeby, pokud existuje více než jedno vydání. Tento a související snímky mohou být přesunuty do dodatku nebo skryty, je-li třeba.
Výsledky Které průřezové dovednosti jsou nejdůležitější? (sestupně) Podnikatelství a Učení učit se Udržitelný rozvoj Kulturní povědomí a vyjádření, Interpersonální a sociální komunikace a Občanské kompetence Duplikujte tento snímek podle potřeby, pokud existuje více než jedno vydání. Tento a související snímky mohou být přesunuty do dodatku nebo skryty, je-li třeba.
Tyto dovednosti nemohou být naučeny, mohou být pouze rozvíjeny na základě zkušenosti. Škola zde může pomoci např.: podporou samostudia; učením založeným na projektech; sebereflexí; spoluúčastí a dialogem; interdisciplinárním přemýšlením a prací.
Získání průřezových dovedností se stane hlavním cílem moderního vzdělávání.