Výukový materiál VY_22_INOVACE_36_ Numbers. Part 2

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Elektronická učebnice – l
Advertisements

Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady32Číslo DUM.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:
Elektronická učebnice - I
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Označení DUM 13 _ 09 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Základní škola Církvice, okres Kutná Hora
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_019 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Stanislava Antropiusová Předmět.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady32Číslo DUM.
Tutorial: Obchodní akademie Topic: Creating Formulas Prepared by : Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ.
Numbers – 5.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_57.
Time in english What´s the time? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Nela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu
I.Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u Multimediální prezentace vzdělávacích oblastí ŠVP Mgr. Markéta Jelínková Large numbers.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
ANOTACE: Prezentace je určena žákům pátých tříd ke zopakování a rozšíření učiva o určování času v angličtině. Žáci si nejdříve zopakují určování hodin.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_ Jazyk anglický TEMA: Vegetables ČÍSLO PROJEKTU:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Jitka Vodrážková Hello, kids! VY_22_INOVACE_1A_29_WHAT_TIME_IS_IT Čas v celých hodinách Vyjádření jednoduchých časových údajů Procvičování,
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_13.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Výukový materiál VY_22_INOVACE_10_ Warming up – langage game
VY_32_Inovace_ Large numbers Project 3
AUTOR: Mgr. Alena Kaĺavská NÁZEV: VY_32_INOVACE_16_High numbers
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Sada:Český jazyk,1. stupeň Autor: Mgr. Marcela Holubová
Výukový materiál VY_22_INOVACE_30_ Numbers and shapes. Extension
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90,
Autor: Mgr. Marcela Holubová
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Výukový materiál VY_52_INOVACE_22_ Nukleové kyseliny
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Zdeňka.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Výukový materiál VY_22_INOVACE_25_ Entertainment. Theatre, concert.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
VY_52_INOVACE_28_OPAKOVANI_ROSTLINY-OBRÁZKY
VY_22_ INOVACE_ 11_ ANGLICKÝ JAZYK 3
VY_32_INOVACE_11_AJI_HODINY
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Anglický jazyk - gramatika Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
VY_32_INOVACE_Sei_I_04 Numbers Název projektu: OP VK
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Anotace: LETOUNI (práce s interaktivní tabulí, pracovní list)
Transkript prezentace:

Výukový materiál VY_22_INOVACE_36_ Numbers. Part 2 Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj 538 43 Třemošnice, Internátní 217; IČ: 70989176, tel: 469 661 719, emaiI: zskola@tremosnice.cz, www.zs-tremosnice.cz Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.2459 Název: Škola pro každého – kvalita a efektivnost ve využití lidských zdrojů Výukový materiál VY_22_INOVACE_36_ Numbers. Part 2 Název materiálu (téma): Numbers. Part 2 Sada:Angličtina,2. stupeň Autor: Mgr. Alena Chaloupková Anotace: Numbers. Part 2 (práce s interaktivní tabulí, pracovní list) © Výukový materiál je majetkem ZŠ Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj, 2012

Numbers. Part 2. Extension. Teacher: Mgr. Alena Chaloupková Class: 9 Date : 2 April 2013 Subject: English Topic: Numbers part 2. Key words: Numbers, numerate, figures, symbol, formulae, equation, squared, cubed, square root. Type of interactivity: Interactive board and worksheets. This exercise can be used for explanation and extended learning of numbers and numerical expressions.. It is important for pupils to be able to talk about figures with the aim to get communication competence in branch of science or technology.

0° degrees Celsius is 32 degrees Fahrenheit Exercise 1. Let‘s repeat basic processes of arithmetic. Match the numbers and symbols with their names. A B C 1 2 3 4 D E F 6 5 G H I 7 8 J K 9 10 11 addition percentage 12 per cent + - x vulgar fraction multiplication ÷ x+y=26 0⁰C= 32°F a quarter division 1/2 1/4 subtraction a half 12% 3.2 decimal number 0° degrees Celsius is 32 degrees Fahrenheit equation

Exercise 2. Match numerical expressions with figures. Exercise 1. Key. A 2 B 3 C 4 D 5 5 E 6 F F 7 G 8 metres by 3 metres 83 1 Symbols Names A 2 B 3 C 8 D 5 E 11 F 10 G 4 H 6 I 7 J 9 K 1 nine to the power of four 3/8 square root of four 8m x 3m eight cubed 72 seven squared 7/15 seven over fifteen 94 three eighths

Remember other important expressions . majority It is more than 50%. Exercise 2. Key. figures numerical expressions 1 83 D eight cubed 2 3/8 G three eighths 3 8m x 3m A 8 metres by 3 metres 4 72 E seven squared 5 7/15 F seven over fifteen 6 C square root of four 7 94 B nine to the power of four Remember other important expressions . diameter A circle is cut in halves by its diameter. semi-circle A half of a circle is a semi-circle. majority It is more than 50%. minority It is less than 50%. radius It is the distance from the centre of a circle to its circumference

How numerate are you? Test 1 . 1 Name examples of 3 odd numbers. 2 Give an example of a decimal fraction. 3 Give an example of a vulgar fraction. 4 Name examples of even numbers. 5 Which of shapes have four right angles? 6 Write in words the quadratic equation: (a-b)2= a2 -2ab + b2 7 Write in words and solve: 3 x 12 (123 -23) = 8 Write in words: 75% 9 Write in words: 3,530,483.21 10 Write in words and solve: 6548 : 32= 11 Write in words: 12 Write in words: 1/3, 3/4 , 1/2, 53

Test. Key. 1 3, 5, 7…(answers will differ) 5 square, rectangle 6 quadratic equation – ( a minus b ) squared equals a squared minus 2 times ab plus b squared 3 x 12 (123 -23) = 3600 three times twelve times a hundred minus twenty-three is three thousand six hundred 8 75% seventy-five per cent 9 3,530,483.21 three million, five hundred and thirty thousand, four hundred and eighty three point two one 6548 : 32=204.625 six thousand five hundred and forty-eight divided by thirty-two equals two hundred and four point six two five 11 x over y 12 1/3, 3/4 , 1/2 , 53 a third, three quarters, a half, five cubed

Literature: Stuart Redman, Cambridge University Press, 2001, ISBN 0 521 55 737 2