Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SLOVNÍ ÚLOHY Odčítání od 20.
Advertisements

SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
80.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 1 – 8.
Opakování učiva 1. ročníku
SČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
8.1 Sčítání do 20 bez přechodu desítky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
17.1 Sčítání a odčítání v oboru do 100 bez přechodu přes desítku
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s dělením VY_42_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola.
79.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 0 – 6.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Matematika nám jde L I O A E K V C =
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous II. Název sady: Project.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Násobení a dělení v oboru do 1000 Název sady: Matematika 3.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr. Název DUM: VY_32_Inovace_2.2.3 Co děláme ve škole Název sady: Člověk a jeho svět 2.ročník.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_05 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Dělení se zbytkem Název sady: Matematika 3. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 s přechodem Název sady:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Název DUM: VY_32_Inovace_2.3.8 Slovní úlohy – zápis a výpočet Název sady: Matematika 2.ročník.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Slovní úlohy s přechodem přes 10 Název sady: Matematika 2.ročník.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_2.2.6 Poznáváme ovoce Název sady: Člověk a jeho svět 2.ročník Číslo.
VY_32_Inovace_ Opakování sčítání s přechodem přes 10,
12.1 Odčítání do 20 s přechodem přes desítku
Číslo v digitálním archivu školy
Digitální učební materiál
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 Matematika 2.ročník
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 Matematika 2.ročník
Digitální učební materiál
VY_32_Inovace_ Písemné odčítání v oboru do 100
Jméno autora výukového materiálu
VY_32_Inovace_4.3.7 Násobení a dělení 7 Matematika 3. ročník
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí Matematika 3. ročník
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Digitální učební materiál
VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu
VY_32_Inovace_ Části dne, čas Člověk a jeho svět 2.ročník
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
VY_32_Inovace_2.3.2 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 8
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
VY_32_Inovace_2.3.6 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 4
VY_32_Inovace_4.3.6 Násobení a dělení 6 Matematika 3. ročník
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_03
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV
VY_32_Inovace_ Násobení a dělení 10 Matematika 3. ročník
VY_32_Inovace_2.3.5 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 5
VY_32_Inovace_ Numerace do sčítání Matematika 2.ročník
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 – odčítání bez přechodu přes 10
Digitální učební materiál
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Helena Fialová
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_4.3.1 Opakování učiva 2.ročníku (1)
VY_32_Inovace_2.3.4 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 6
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_M2_19
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
VY_32_Inovace_4.3.8 Násobení a dělení 8 Matematika 3. ročník
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sčítání a odčítání desítek do 100
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
VY_32_INOVACE_13_13_numerace do
VY_32_Inovace_2.2.1 Dopravní prostředky a značky
Matematika 2. ročník - sčítání a odčítání Název materiálu
Transkript prezentace:

Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí. Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_2.3.15 Sčítání a odčítání v oboru do 20 s přechodem přes deset. Název sady: Matematika 2.ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3577 Anotace: Příklady na procvičení sčítání a odčítání čísel v oboru do 20 s přechodem přes 10, řešení slovních úloh. Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí.

VYPOČÍTEJTE : 12 - 6 16 - 8 13 – 8 11 - 4 14 - 9 11 – 6 13 – 5 15 - 7 6 8 5 7 5 5 8 8

9 + 6 7 + 4 3 + 9 5 +7 6 + 5 6 + 8 8 + 4 9 + 9 15 11 12 11 12 14 12 18

5 + 6 3 + 9 12 – 6 15 – 7 4 + 9 6 + 8 9 – 8 11 - 7 11 12 6 13 8 14 1 4

Určete správně výsledek: 13 – 5 = 2 + 9 = 14 – 6 = 9 + 4 = 8 + 7 = 14 – 7 = 18 – 6 = 11 8 8 12 15 13 7

ZJISTI, JESTLI JE VÝPOČET SPRÁVNĚ: 8 13 13 – 5 = 4 + 9 = 13 11 – 4 = 15 – 8 = 7 7 + 7 = 14 18 – 9 = 11 + 8 = 19 12 – 6 = 3 + 8 = 11 11 – 5 = 16 – 7 = 9 14 – 8 = 6 17 6 7 15 6 6 4 11 9 7 Máš všechno správně? Výborně!

Kluci postavili 12 malých sněhuláků Kluci postavili 12 malých sněhuláků. Do večera jich 8 na sluníčku roztálo. Kolik jich zbylo? _______________________________________________________________________ Zápis úkolu: sněhuláci 12 roztálo 8 Výpočet 12 – 8 = 4 Odpověď Zbyli 4 sněhuláci.

Matýsek se připravoval do školy. Ořezal si 7 pastelek. Ještě má ořezat 4 tužky. Kolik jich má v penále celkem? Zápis úkolu: pastelky 7 tužky 4 Výpočet 7 + 4 = 11 Odpověď: Celkem jich má 11.

POUŽITÉ ZDROJE: Obrázky z galerie Klipart Google/obrázky Vlastní zdroje autora