Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Advertisements

VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT VLASTNOSTI TÓNŮ – výška tónů
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o chemických výpočtech Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák přečte chemické.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
síť, objem, povrch opakování
Základní škola praktická a základní škola speciální
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o reakcích Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák vyčíslí správně základní.
ICT HV POSUVKY Anotace: Materiál slouží k seznámení s posuvkami. Prezentace obsahuje úkoly k procvičení pojmů, je prezentována interaktivně na.
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
Vyvození a procvičení učiva
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
CHEMICKÉ REAKCE A ROVNICE
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
ICT – 2 – 3 – 39 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vltava
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Výpočet hustoty, práce s tabulkami
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úsečkami; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Stavba těla živočichů Savci
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU –10-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty SSS AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Vyvození a procvičení učiva
Vyvození a procvičení učiva
Vyvození a procvičení učiva žák vyvodí vzorec výpočtu povrchu kvádru; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr. Michaela Suchardová Autorem materiálu.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Vyvození a procvičení učiva žák vyvodí pojem povrch krychle, vyvodí jeho výpočet; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr. Michaela Suchardová.
Vyvození a procvičení učiva
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Téma Dělení desetinných čísel 10 a 100 Anotace Výpočty dělení desetinných čísel 10 a 100 Autor Mgr. Martina Mašterová Jazykčeština Očekávaný výstup Žák.
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_13
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
Šablona 32 VY_32_INOVACE_06_30_ Převody jednotek objemu -procvičení.
Povrch krychle a kvádru.
Tělesa – povrch kvádru Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_49_Povrch krychle a kvádru
Větné členy VY_32_Inovace_20SJ - 1
Transkript prezentace:

Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2

Anotace: Anotace: výpočet povrchu krychle a kvádru, sestrojení sítě kvádru a krychle Autor: Mgr.Ludmila Souralová Jazyk: čeština Datum zhotovení: květen 2012 Očekávaný výstup: upevnění a procvičení znalostí výpočtu povrchu krychle a kvádru Speciální vzdělávací potřeby: žádné Klíčová slova: krychle, kvádr, sítě, povrch Druh učebního materiálu: prezentace Druh interaktivity: aktivita Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – pro druhý stupeň Typická věková skupina: 6.ročník Celková velikost: 177kB

Krychle: Kvádr:

Sít kvádru: Síť kvádru a c přední a a a a a a b levá zadní a a a pravá dolní zadní horní a a a b pravá b a a c a a a a

S= 6.a.a Povrch krychle: S=a.a S=a.a+a.a+a.a+a.a+a.a+a.a S=a.a S=a.a

Povrch kvádru: c S=a.c a S=b.c b S = 2. ( a.b + a.c + b . c ) b S=a.b

Výpočet: Povrchu krychle S= 6. a . a S= 6. 3 . 3 a=3cm S= 54 cm²

Výpočet: Povrchu kvádru S = 2. ( a.b + a.c + b . c ) S = 2. ( 7.2 + 7.3 + 2.3 ) S = 2 . 41 S = 82 cm² c=3cm b= 2cm a=7cm

Zopakuj si vzorce a jednotky povrchů krychle a kvádru Krychle S = 6.a.a Kvádr S = 2. ( a b + a c + b c ) 1 m² = 100 dm² = 10 000 cm² = 1 000 000 mm² 1 dm² = 100 cm² = 10 000 mm² 1 cm² = 100 mm² 1 mm² = 0, 01 cm² = 0,000 1 dm² = 0, 000 001 m²

Úkoly: Krychle ABCDEFGH: a= 4 cm, S = ? S = 6 . a . a S = 6. 4 . 4 S = 96 cm² Kvádr CDEFGHIJ : a= 8 cm, b= 9 cm, c=6cm, S = ? S = 2 .(a.b + a.c +b .c) S = 2. ( 8.9 + 8.6 + 9.6) S = 2. ( 72 + 48 + 54) S = 2. 174 S = 348 cm²

Vypočítej, vyber a přiřaď správný výsledek S = 6.8.8 S = 2. (4.2+4.3+3.2) S = 2. (6.8+6.7+8.7) S = 6.2,5 . 2,5 37,5 cm² 384 m² 52 mm² 292 dm²

Kontrola předchozího úkolu S = 6.8.8 S = 2. (4.2+4.3+3.2) S = 2. (6.8+6.7+8.7) S = 6.2,5 . 2,5 384 m² 52 mm² 292 dm² 37,5 cm²

Metodický list: 1.Prezentace slouží k opakování učiva. 2.Žáci nejprve splní zadaný úkol a pak následuje kontrola .

Použité zdroje: Nástroje sady Microsoft Office