AUTOR: Šárka Doležalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_265_Násobilka 10

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Advertisements

Násobilka 3 VY_32_INOVACE_086, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 8 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 4 VY_32_INOVACE_087, 5. sada, M ANOTACE
Rozklad na součin vytýkání
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_151_Násobíme,dělíme 7- slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_01.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_09.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
Malá násobilka - procvičování
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
VY_32_INOVACE_M.2.12 _Násobení a dělení č.3_ prezentace
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
Matematika 3. ročník Zpracovala Iva Bartáková
87.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 9
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_08.
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_404_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Jindřiška Tomášková Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_IV.MND5 Vytvořeno:10.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Matematika pro 1. stupeň č. DUMu: VY_32_INOVACE_13_Písemné odčítání do 1000 s přechodem ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Jméno.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_197 Zelenina Téma: Anglický jazyk.
Člověk a jeho svět Dopravní nehoda. Anotace:  Materiál slouží k nácviku jednání při zátěžové situaci, např. pokud se dítě stane účastníkem či svědkem.
Jméno autoraMgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvořeníkvěten 2012 Ročník3. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Matematika a její aplikace Matematika ( DUM.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
AUTOR: Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_31_SOUSEDNÍ STÁTY ČR
AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_91_KYTARA
VY_32_Inovace_4.3.7 Násobení a dělení 7 Matematika 3. ročník
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_71_NOTA
AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_88_ORFFOVY NÁSTROJE1
Prvočísla, čísla složená, dělitel, násobek
GEOMETRICKÉ TVARY A BARVY V LOGICKÝCH ŘADÁCH
AUTOR: Šárka Doležalová
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
VY_32_INOVACE_01_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DVĚMA A TŘEMI
VY_32_INOVACE_16_M_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola:
VY_32_Inovace_ Násobení a dělení 10 Matematika 3. ročník
Procvičování násobků 2, 3, 4 a 5 s využitím interaktivní tabule
VY_32_INOVACE_10_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_PROCVIČOVÁNÍ
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
VY_32_Inovace_4.3.8 Násobení a dělení 8 Matematika 3. ročník
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_14_Násobilka 3
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
VY_32_INOVACE_58_M-ČÍSLA – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ V OBORU NÁSOBILKY
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Člověk a jeho svět Chování v přírodě.
MATEMATIKA PRO 1. ROČNÍK Porovnávání čísel
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Šárka Doležalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_265_Násobilka 10 TEMA: Práce s čísly ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2598

Matematika Malá násobilka - násobilka 10

Anotace: Materiál slouží k procvičování násobků čísla 10. Žáci vyhledávají a vyznačují (barevně, křížkováním apod.) násobky 10. V závěru procvičují násobení a dělení číslem 10. Materiál lze tisknout nebo pracovat interaktivně.

Nejprve si společně zopakujte: 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100

Vyhledej násobky čísla 10: 35 10 30 40 2 50 3 1 20 12 48 5 15 21 8 18 11 4 9 60 6 80 70 7 19

Pokud jsi správně pracoval je řešením OK!: 35 10 30 40 2 50 3 1 20 12 48 5 15 21 8 18 11 4 9 60 6 80 70 7 19

Zapiš správný výsledek: 10 * 2 = 1 4 5 7 6 8

Správný výsledek: 10 * 2 = 20 1 4 40 5 50 7 70 6 60 8 80 100

Zapiš správný výsledek: 20 : 10 = 100 80 70 40 60 50 30

Správný výsledek: 20 : 10 = 2 1 100 80 8 70 7 40 4 60 6 50 5 30 3

Jsi šikula!!!