VY_32_INOVACE_17M_Dělení desetinných čísel deseti a stem

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Převody jednotek Jednotky hmotnosti Autor Mgr. Vladimír Žůrek Ověřil
Advertisements

Matematické pojmy Matematika 7. – 8. ročník
12..
75.1 Násobení a dělení desetinných čísel deseti a stem
Násobení a dělení 10, 100, 1000,… Matematika – 6. ročník *
Násobení a dělení desetinných čísel
76.1 Násobení a dělení desetinných čísel přirozeným číslem
VY_42_INOVACE_368_DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Převody jednotek délky
Násobení a dělení desetinných čísel 10, 100, 1000,..
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
Desetinná čísla – dělení
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_09.
PŘEVODY JEDNOTEK HMOTNOSTI.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_18.
Při násobení desetinných čísel číslem 10 posuneme desetinnou čárku u násobeného čísla o jedno místo doprava (číslo se zvětší) ,26 = ,
Při dělení desetinných čísel číslem 10 posuneme desetinnou čárku u děleného čísla o jedno místo doleva (číslo se zmenší). 14,26 :10 = ,
85.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 7
84.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 6
81.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 3 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
Výukový materiál pro 6.ročník
 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Mgr. Irena Nešněrová  Datum :květen 2012  Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Hrabová, okres Šumperk, příspěvková organizace AUTOR : Jaroslava Králová NÁZEV : VY_32_INOVACE_12_Kocour Modroočko,
Téma Dělení desetinných čísel 10 a 100 Anotace Výpočty dělení desetinných čísel 10 a 100 Autor Mgr. Martina Mašterová Jazykčeština Očekávaný výstup Žák.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Hrabová, okres Šumperk, příspěvková organizace AUTOR : Eva Vysoudilová NÁZEV : VY_32_INOVACE_12_ČR – demokratický.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_14_M6_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Desetinné číslo Základní škola Libina, příspěvková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Hrabová, okres Šumperk, příspěvková organizace AUTOR : Jana Vondálová NÁZEV : VY_32_INOVACE_18_Věta a její.
VY_32_INOVACE_03_Členění území České republiky
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Motyčková Číslo
VY_32_INOVACE_07M_Zlomek, výpočet více částí z celku - 3
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
VY_32_INOVACE_15_Kočka domácí
Výukový materiál pro 7.ročník
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
VY_32_INOVACE_08_Člověk a energie
VY_32_INOVACE_15_Slova příbuzná a jiné tvary slov
AUTOR: Mgr. Dobroslava Martínková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M3_12_Dělení
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B27Fy6_Objem 1
VY_32_INOVACE_19_ČR – součást společenstva hospodářsky vyspělých států
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
VY_32_INOVACE_18_Výprava do vesmíru I.
Násobení a dělení desetinného čísla 10, 100, 1000
NÁSOBENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL PŘIROZENÝM ČÍSLEM
VY_32_INOVACE_04_Přípona –ský
VY_32_INOVACE_06_Vyvození písmene L
VY_32_INOVACE_20_ČR – člen mezinárodních organizací
VY_32_INOVACE_14_Stavba slova
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA BŘEZNO
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
VY_32_INOVACE_11_ČR – demokratický stát
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B34Fy6_Teplota
VY_32_INOVACE_15_Slovesa-osoba, číslo, čas
VY_32_INOVACE_02_Věta, z čeho je složena
VY_32_INOVACE_01_Poloha České republiky
VY_32_INOVACE_04_Rozmanitost přírody-lesy v ČR
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_19_Dělení desetinných čísel.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
VY_32_INOVACE_07_Slova významem protikladná
VY_32_INOVACE_12_Vyjmenovaná slova po V
VY_32_INOVACE_04_Nerosty a horniny
VY_32_INOVACE_20_Slabiky začínající písmeny M, L, P, S
VY_32_INOVACE_
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B30Fy6_Hmotnost 2
VY_32_INOVACE_04_Slova cizího původu
VY_32_INOVACE_07_Olomoucký kraj
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_17M_Dělení desetinných čísel deseti a stem NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Hrabová, okres Šumperk, příspěvková organizace AUTOR: Jana Vondálová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17M_Dělení desetinných čísel deseti a stem TEMA: Zlomky a desetinná čísla ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2151

ANOTACE Názorné vysvětlení a procvičení dělení desetinných čísel deseti a stem. Určeno pro práci na interaktivní tabuli. Vytvořeno 8.5.2013

Z 10 kg meruněk uvařila maminka 7,6 kg džemu Z 10 kg meruněk uvařila maminka 7,6 kg džemu. Kolik džemu se získalo průměrně z 1 kg? 7,6 kg = 7 600 g 760 g = 0,76kg 7 600 g : 10 = 760 g 7,6 kg : 10 = 0,76 g Dělíme-li desetinné číslo deseti, posuneme desetinnou čárku o 1 místo doleva. 7,6 kg : 10 = 0,76 kg

Vyděl desetinná čísla deseti, šipkou vyznač posunutí desetinné čárky. 71,3 : 10 = 38,7 : 10 = 53,1 : 10 = 5,6 : 10 = 46 : 10 = 7,13 35,6 : 10 = 81,4 : 10 = 58,0 : 10 = 6,9 : 10 = 12 : 10 = 3,56 3,87 8,14 5,31 5,8 0,56 0,69 ,0 4,60 ,0 1,20

Auto spotřebuje 7 l benzinu na ujetí 100 km Auto spotřebuje 7 l benzinu na ujetí 100 km. Jaká je spotřeba auta při ujetí 1 km? 7 l = 7 000 ml 70 ml = 0,07 l 7 000 ml : 100 = 70 ml 7 l : 100 = 0,07 l Dělíme-li desetinné číslo stem, posuneme desetinnou čárku o 2 místo doleva. 7 l : 100 = 0,07 l

Vyděl desetinná čísla stem, šipkou vyznač posunutí desetinné čárky. 712 : 100 = 385 : 100 = 51 : 100 = 6 : 100 = 26 : 100 = 7,12 3 : 100 = 814 : 100 = 28,0 : 100 = 69 : 100 = 52 : 100 = 0,03 3,85 8,14 0,51 0,28 0,06 0,69 0,26 0,52

CITACE Obrázky – www.office.com