Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NERVOVÁ SOUSTAVA KOMUNIKAČNÍ SÍŤ. FUNKCE NS 1. řídí činnost všech orgánů v těle 2. kontroluje organismus jako celek 3. umožňuje vnímat okolí a získávat.
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Japonsko (země vycházejícího slunce)
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Slova se skupinami DĚ, TĚ, NĚ
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Lesy mírného pásu.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor Michaela Zemanová Číslo VY_32_INOVACE_12_05 Název Karel Jaromír Erben Téma hodiny Autor.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
POUŠTĚ A POLOPOUŠTĚ.
Činnost nervové soustavy
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_90_M8
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Polární oblasti.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Adjectives Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Provozováno výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Seznámení se slovy s protikladným významem.
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Číslo v digitálním archivu školy
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Tvoření sloves a doplňování do vět
Modals: can can´t Škola
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Druhy vět – jejich rozdělení
Prepositions of place Škola
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: OBRATLOVCI
Procvičení a upevnění učiva
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Název projektu: Moderní škola
NEURONY, REFLEXY VY_32_INOVACE_17_23.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_28_01_stavba nervové soustavy.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_09
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_120_M6
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Transkript prezentace:

Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, 75701 Valašské Meziříčí Autor Tereza Geletová Číslo VY_32_INOVACE_17.16_přírodopis Název Nervová soustava Téma hodiny Reflexy Předmět Přírodopis Stupeň/Ročník Druhý / 8. Anotace Materiál je možné využít při výkladu učiva a k závěrečnému zápisu Očekávaný výstup Vysvětlí pojmy: reflex, dráždivost. Uvede příklady reflexů a popíše reflexní oblouk. Řekne, kdo to byl I. P. Pavlov a jaké byly výsledky jeho práce. Druh učebního materiálu Prezentace Speciální učební pomůcky Projektor, internet Klíčová slova Reflex, dráždivost, čidlo, dostředivá dráha, ÚNS, odstředivá dráha, výkonný orgán, nepodmíněný a podmíněný reflex, I. P. Pavlov Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.3441 Použité zdroje: Viz poslední strana prezentace

NERVOVÁ SOUSTAVA - REFLEXY ČÁST 2

křížovka - opakování NS NERVOVÁ SOUSTAVA křížovka - opakování NS

reflex DRÁŽDIVOST = schopnost reagovat na podnět Odpověď organismu na podráždění (podnět) = REFLEX

reflex Reflex= odpověď organismu na podněty (vnější – z okolí i vnitřní –z organismu) podnět ÚNS odpověď http://www.youtube.com/watch?v=Y5nj3ZfeYDQ http://www.youtube.com/watch?v=FbJF8gijf8E

reflex dostředivá dráha (= nervy) nervy mozek, mícha odstředivá dráha čidlo dostředivá dráha (= nervy) nervy mozek, mícha výkonný orgán odstředivá dráha (= nervy)

reflex Reflexy: + nepodmíněné (vrozené): např.: dýchací, sací, polykací 2) podmíněné (získané, naučené): opakováním (podmiňováním) podnětu pokud se neposilují vymizí nepodmíněný reflex + podmíněný podnět = slintání psa při podávání potravy = světlo žárovky

reflex Referát I. P. Pavlov

http://vyuka.zsjarose.cz/data/swic/lessons/797.jpg http://rysava.websnadno.cz/prirodoveda_5.roc/ner.jpg http://www.celysvet.cz/fotky/i-p-pavlov_1.jpg Klipart Microsoft Office