Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Advertisements

ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
Téma: Dělení desetinného čísla přirozeným číslem
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Téma: NÁSOBENÍ A DĚLENÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_040.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Základní škola praktická a základní škola speciální
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT M 5.R. Další jednotky hmotnosti
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Procentový počet Prezentace_12
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Rovnice se zlomky.
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
Téma: Násobení desetinných čísel
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Téma: Odčítání desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_089.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úsečkami; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Umocňování mocnin.
Stavba těla živočichů Savci
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
Autor výukového materiálu:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
Téma: Dělení desetinných čísel 1 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_094.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Vyvození a procvičení učiva žák vyvodí vzorec výpočtu povrchu kvádru; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr. Michaela Suchardová Autorem materiálu.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Čísla do procvičování VY_32_Inovace_11TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová Mgr. Ivana Tkadlecová ZŠ a MŠ Nedašov.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_05 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Jednoduché stroje Mgr. Eliška Nováková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_07NE-8.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou českých mincí Autor Čekalová Sylva Jazyk Čeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_18_ Dělení se zbytkem
Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Větné členy VY_32_Inovace_20SJ - 1
Transkript prezentace:

Písemné dělení (čísla do 10 000) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová ZŠ a MŠ Nedašov

Anotace: Výstup ukazuje žákům princip písemného dělení a hravou formou učivo procvičí Autor: Mgr. Ivana Tkadlecová Datum zhotovení: listopad 2011 Jazyk: Čeština Očekávaný výstup: Řeší úlohy, ve kterých aplikuje a procvičuje osvojené početní operace v oboru čísel do 10 000 Speciální vzdělávací potřeby: Žádné Klíčová slova: Matematika, písemné dělení, slovní úloha, zbytek Druh učebního materiálu: Prezentace Druh interaktivity: Výklad, aktivita Cílová skupina: Žák Stupeň a typ vzdělávání: Základní vzdělávání-první stupeň Typická věková skupina: 4. ročník Celková velikost: 672 kB

Zopakuj si postup při písemném dělení: 849 .5 4 245 : 5 = 8 4 9 2 4 4 245 4 5

Teď to zkus sám: 635 .4 2 540 : 4 = 6 3 5 1 4 2 2 540

720 650 5 360 : 8 = 6 7 5 6 670

Vypočítej a proveď zkoušku: 4 518 : 6= 7 448 : 8 = 9 546 : 6 = 753 3 156 : 4 = 1 428 : 6 = 3 852 : 4 = 789 931 238 963 1591

A co dělení se zbytkem? (zb. 2) 990 .7 6 930 2 6 932 : 7 = 9 9 6 3 2 6 3 2 6 932 6 930 2

Vyřeš slovní úlohu: Paní Šánková koupila 4 nové židle za 7 160 korun. Kolik korun stála 1 židle? 4 židle 7 160 Kč 1 židle x Kč 7 160 : 4 = 1 790 3 1 36 00 x = 7 160 : 4 x = 1 790 Jedna židle stála 1 790 korun.

Metodický návod: 1. vysvětlení principu písemného dělení 2. jednoduchý příklad, kde si žáci procvičí postup 3. zábavná úloha s vláčky 4. samostatná práce 5. postup písemného dělení se zbytkem 6. slovní úloha na procvičení učiva

Použité materiály: Microsoft office klipart Zvuk z Galerie médií