NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_25 MY BODY.
Advertisements

VY_22_INOVACE_J-A-19 Aj pro 4.-5.r. My monster-description……. Základní škola Ostrava, Gebauerova 8, příspěvková organizace Autorka: Mgr.Daniela Ondrisová.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
KINDERGARTEN ČERNOŠICE Journal January 2011 WINTER.
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_03_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
22. základní škola Plze ň, Na Dlouhých 49, p ř ísp ě vková organizace Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro.
I´ve got big nose Části hlavy + přídavná jména Anglický jazyk 3.ročník J.Poláková ZŠ Věšín.
MY BODY Angličtina pro 3. ročník základní školy.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 31Číslo DUM.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání základní slovní zásoby tematického okruhu, vyhledávají slova, doplňují názvy k obrázkům, doplňují.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_119.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Elektronická učebnice – l
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Všeobecné.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_03_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 11 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_15_Human_body.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_ Jazyk anglický TEMA: Human body ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 03 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 01 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
ANOTACE: Prezentace je určena žákům pátých tříd ke zopakování a rozšíření učiva o určování času v angličtině. Žáci si nejdříve zopakují určování hodin.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Body Actions Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-05 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 09 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_ Angličtina 6. a 7.ročník TEMA: Animals – What do.
VY_22_INOVACE_61 Jazyk a jazyková komunikace. Anglický jazyk. My family. 1. ročník únor 2012 Mgr. Kateřina Šujanová Body 2.
Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština, angličtina Očekávaný výstup - Plynulé čtení anglických.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Hana Kletečková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ K 05 Přivlastňovací zájmena – 5. tř.
REVISION 1 (BODY, FACE, FOOD, COLOURS, CLOTHES). BODY What is it? HEAD.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 4 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová head hands arms feet fingers legs.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací materiál: Hlava.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_11_AJ4
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
BODY PARTS Anotace: Materiál je určen pro žáky 7. ročníku a slouží k
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Hana Klimíčková
Face.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
HUMAN BODY ANOTACE: Materiál je určen pro žáky 9
MY BODY.
Autor: Mgr. Eva Procházková
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_32_INOVACE_12_Části obličeje
Interaktivní procvičování anglických slovíček
AUTOR: Markéta Březinová NÁZEV: VY_32_INOVACE_AJ_18_MY BODY
Lidské tělo VY_32_INOVACE_2B_16 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Sei_I_19 Describing people
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Animals - Exotic animals
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
K uvedeným slovíčkům vyberte správný anglický ekvivalent:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Šárka Kindlová My face Jméno autora Datum vytvoření Ročník 3.ročník
HUMAN BODY.
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_3.2.2.2 O 13 TEMA: ANGLIČTINA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2976

Anotace: Prezentace je určena žákům 1. a 2. stupně ZŠ a seznamuje žáky s částmi těla a procvičuje jednotlivé názvy. Nejprve žáci překládají podle obrázku jednotlivé části těla z angličtiny do češtiny. V dalším snímku děti přiřazují názvy částí těla k jednotlivým obrázkům. Potom mají možnost se naučit písničku Head and shoulders……… Je možno ji nechat na další vyuč. hodinu. Dále se žáci seznamují s pěti smysly a ty procvičují ve cvičeních. V další části si mohou zahrát Bingo. Snímky 8, 9, a 10 jsou určeny k rozšíření znalostí částí těla (na 2. stupni). Nejprve se děti dozvídají další názvy částí těla, pak vyplňují fixem na tabuli názvy částí těla a tak procvičují i pravopis slov. Nakonec žáci zapisují do obrysu postavy všechny názvy, které se naučili. Některé z postav je možné použít k opakování názvů částí těla nebo k soutěžím ve skupinách.

PARTS OF THE BODY Lenka Kulhavá

Which of these parts of the body do you know?

Match the parts of the body to the pictures: leg, arm, elbow, eyes, hand, fingers, head, back, teeth, mouth, nose, foot, knee, neck, hair, fingers, ears, shoulders HEAD AND SHOULDERS, KNEES AND TOES: http://www.youtube.com/watch?v=d8FwBSITW-4&feature=player_embedded

THE FIVE SENSES Choose the correct option:     a) You can smell with your   nose       b) You can see with your eyes       c) You can touch with your fingers        d) You can taste with your tongue       e) You can hear with your ears    Complete  with can or  can´t:      a) You can taste with your mouth.       b) You   can´t touch with your eyes.      c) You can´t  hear with your nose.       d) You can  smell with your nose.       e) You can´t  taste with your eyes.      f) You can  see with your eyes.    C

Describe the parts of the body:

Write the parts of the body: eye, mouth, ear, head, nose, chin, neck, shoulder, arm, elbow, fingers, chest, wrist, hand, belly, stomach, leg, knee, toes, heel, thigh, calf, ankle, forearm, foot

Describe all the parts of the body you know:

Použité zdroje: Head hi-jinx - Out of Body Experiences and other tricks of consciousness!. Blogs.abc.net.au [online]. 2008 [cit. 2012-01-19]. Dostupné z: http://blogs.abc.net.au/photos/uncategorized/2008/06/27/body.gif Body Images photos and related clinical trials. Trialx.com [online]. 2011 [cit. 2012-01-19]. Dostupné z: http://trialx.com/curetalk/wp-content/blogs.dir/7/files/2011/05/diseases/Body_Images-3.jpg Label the Body Diagram. Enchantedlearning.com [online]. 2010 [cit. 2012-01-19]. Dostupné z: http://www.enchantedlearning.com/subjects/anatomy/body/label/label.GIF Every Body Play!. Blog.wfuv.org [online]. 2011 [cit. 2012-01-31]. Dostupné z: http://blog.wfuv.org/wp-content/uploads/2011/11/image_tub_body.gif Parts of the body. Englishexercises.org [online]. 2012 [cit. 2012-01-31]. Dostupné z: http://www.englishexercises.org/makeagame/viewgame.asp?id=659 The five senses. Englishexercises.org [online]. 2012 [cit. 2012-01-31]. Dostupné z: http://www.englishexercises.org/makeagame/viewgame.asp?id=6123 Exercise on Body Parts – Whole Body. Ego4u.com [online]. 2010 [cit. 2012-01-31]. Dostupné z: http://www.ego4u.com/images/exercises/body-parts03.jpg Body: Games and exercises. Minervaenglish.files.wordpress.com [online]. 2011 [cit. 2012-01-31]. Dostupné z: http://minervaenglish.files.wordpress.com/2011/10/bingo_body_parts.png SONG: YouTube - Head Shoulders Knees And Toes. Youtube.com [online]. 2008 [cit. 2012-01-31]. Dostupné z: http://www.youtube.com/watch?v=d8FwBSITW-4&feature=player_embedded