VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí Matematika 3. ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Závěrečné opakování pro 4.ročník
Advertisements

Elektronická učebnice - I
Poznámky pro výuku Předmět: Matematika Autor: Lucie Strouhalová
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
Autor: Mgr. Lenka Šedová
Doplň tabulku: SDJ Doplň tabulku: SDJ
Toto těleso se nazývá… kužel trojúhelník jehlan
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_12.
Úkoly nejen pro Kačenky.
Narýsuj obdélník ABCD o stranách |AB|= 4 cm, |BC|= 2 cm.
Vzdálenosti v tělesech
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Matematika nám jde L I O A E K V C =
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
SLOVNÍ ÚLOHY řešené pomocí lineární rovnice MATEMATIKA 8.ročník Zdeňka Šetková ZŠ Masarykova 1289 Ostrov Klíčová slova: s lovní úloha, rovnice, řešení,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.1.3 Věta jednoduchá a souvětí Název sady: Český jazyk a literatura.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Násobení a dělení v oboru do 1000 Název sady: Matematika 3.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Dělení se zbytkem Název sady: Matematika 3. ročník Číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.3.9 Násobení 9 Název sady: Matematika 3. ročník Číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 s přechodem Název sady:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Název DUM: VY_32_Inovace_2.3.8 Slovní úlohy – zápis a výpočet Název sady: Matematika 2.ročník.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.4 Obec Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
VY_32_Inovace_ Opakování sčítání s přechodem přes 10,
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
VY_32_Inovace_4.1.3 Věta jednoduchá a souvětí
VY_32_Inovace_4.3.4 Násobení a dělení 4 Matematika 3. ročník
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 Matematika 2.ročník
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 Matematika 2.ročník
VY_32_Inovace_ Písemné odčítání v oboru do 100
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Objem a povrch kvádru a krychle
VY_32_Inovace_4.3.7 Násobení a dělení 7 Matematika 3. ročník
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
VY_32_Inovace_2.3.2 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 8
VY_32_Inovace_4.3.6 Násobení a dělení 6 Matematika 3. ročník
Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí.
Opakování 2. písemná práce
VY_32_Inovace_ Násobení a dělení 10 Matematika 3. ročník
Zajímavá matematika T R K A L O Č Y =
VY_32_Inovace_2.3.5 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 5
VY_32_Inovace_ Numerace do sčítání Matematika 2.ročník
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 – odčítání bez přechodu přes 10
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B39M6_Krychle
VY_32_Inovace_4.3.1 Opakování učiva 2.ročníku (1)
Čtverec, obdélník 1) V obou obrazcích vyznač úhlopříčky. a) Doplň: úhlopříčky obdélníku úhlopříčky čtverce b) Napiš vlastnosti úhlopříček čtverce.
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
VY_32_Inovace_4.3.8 Násobení a dělení 8 Matematika 3. ročník
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_14_Násobilka 3
Sčítání a odčítání desítek do 100
VÝRAZ S PROMĚNNOU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_49_Povrch krychle a kvádru
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Transkript prezentace:

VY_32_Inovace_4.3.12 Test 1.pololetí Matematika 3. ročník Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.3.12 Test 1.pololetí Název sady: Matematika 3. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3577 Anotace: Materiál je určen k ověření znalostí učiva 1. pololetí 3. ročníku. Prezentace byla vytvořena pro práci s interaktivní tabulí nebo dataprojektorem a obsahuje animace.

Opakovací test – 1. pololetí 1. Vypočítej 5.4= 6.0= 7.3= 8.3= 7.9= 6.2= 8.8= 2.9= 7.5= 8.6= 9.3= 6.7= 0.5= 4.9= 7.7= 7.8= 5.9= 4.8= 4.7= 6.6= 6.9= 10.5= 4.3= 2.3= 1.9= 2. Vypočítej 63:7= 45:5= 25:5= 27:9= 56:8= 72:8= 14:2= 24:4= 18:3= 35:1= 49:7= 54:9= 18:2= 24:8= 80:10= 64:8= 42:6= 54:9= 21:3= 32:4= 15:5= 14:2= 9:3= 16:4= 40:5=

3. Zaokrouhli na desítky (doplň si tečku nad rovnítkem) 36=. 84=. 71= 3. Zaokrouhli na desítky (doplň si tečku nad rovnítkem) 36= 84= 71= 25= 66= 20= 23= 18= 99= 5= 7= 13= 27= 91= 35= 4. Zakroužkuj modře lichá čísla a červeně sudá čísla. 89 64 23 10 7 96 61 75 92 5. Vypočítej tabulku r r + 8 r - 8 r - 10 r + 16 r - 12 r + 60 r : 8 r + 24 r - 21 32 64 40

6. 72+9= 58+4= 24+6= 47+7= 39+8= 65+8= 48+3= 87+5= 56+5= 92+8= 7. 65-7= 87-9= 54-7= 36-7= 93-9= 47-6= 25-8= 74-6= 91-7= 62-8= 8. 65+23= 45+25= 34+45= 81+13= 56+13= 98 -25= 85-34= 76-42= 99-49= 84-64=

9. Slovní úloha Jirka s Michalem závodili v počítání příkladů. Jirka spočítal za 2 minuty 8 příkladů a Michal spočítal 3 krát tolik. Kolik vypočítal Michal? Kolik spočítali dohromady? ……………………………… --------------------- ……………………………… --------------------- ……………………………… --------------------- ……………………………… -----------------------------------------------------------------------------------

10. Slovní úloha V obchodě stojí pytlík pistácií 63 Kč. Pytlík arašídů je 7 krát levnější. Kolik stojí pytlík arašídů? Kolik bych zaplatil za arašídy a pistácie dohromady? ……………………………………. -------------------------- ……………………………………. --------------------------------------------------------------------------------------

11. Slovní úloha Tatínkovi je 36 let. Maminka je o 8 let mladší. Kolik let je mamince? ……………………………………. -------------------------- ……………………………………. --------------------------------------------------------------------------------

12. Pojmenuj tělesa ………………………………………………………………………….. 13. Narýsuj úsečku |KL|= 6 cm. Narýsuj úsečku AB, která je 2 krát delší než úsečka KL. Zapiš délku úsečky AB. Na úsečce KL sestroj bod D. Na úsečce AB sestroj bod S. Bodem S veď přímku m.

Opakovací test – 1. pololetí - ŘEŠENÍ 1. Vypočítej 5.4=20 6.0=0 7.3=21 8.3=24 7.9=63 6.2=12 8.8=64 2.9=18 7.5=35 8.6=48 9.3=27 6.7=42 0.5=0 4.9=36 7.7=49 7.8=56 5.9=45 4.8=32 4.7=28 6.6=36 6.9=54 10.5=50 4.3=12 2.3=6 1.9=9 2. Vypočítej 63:7=9 45:5=9 25:5=5 27:9=3 56:8=7 72:8=9 14:2=7 24:4=6 18:3=6 35:1=35 49:7=7 54:9=6 18:2=9 24:8=3 80:10=8 64:8=8 42:6=7 54:9=6 21:3=7 32:4=8 15:5=3 14:2=7 9:3=3 16:4=4 40:5=8

3. Zaokrouhli na desítky 36=40 84=80 71=70 25=30 66=70 20=20 23=20 18=20 99=100 5=10 7=10 13=10 27=30 91=90 35=40 4. Zakroužkuj modře lichá čísla a červeně sudá čísla. 5. Vypočítej tabulku 95 64 10 96 61 75 92 23 7 r r + 8 r - 8 r - 10 r + 16 r - 12 r + 20 r : 8 r + 24 r - 21 32 40 24 22 48 20 52 4 56 11 64 72 54 80 84 8 88 43 30 28 60 5 19

6. 72+9=81 58+4=62 24+6=30 47+7=54 39+8=47 65+8=73 48+3=51 87+5=92 56+5=61 92+8=100 7. 65-7=58 87-9=78 54-7=47 36-7=29 93-9=84 47-6=41 25-8=17 74-6=68 91-7=84 62-8=54 8. 65+23=88 45+25=70 34+45=79 81+13=94 56+13=69 98 -25=73 85-34=51 76-42=34 99-49=50 84-64=20

Jirka …… 8 3 . 8 = 24 Michal ….. 3 krát více 8 + (3 . 8 ) = 32 9. Slovní úloha Jirka s Michalem závodili v počítání příkladů. Jirka spočítal za 2 minuty 8 příkladů a Michal spočítal 3 krát více. Kolik vypočítal Michal? Kolik spočítali dohromady? Jirka …… 8 3 . 8 = 24 Michal ….. 3 krát více 8 + (3 . 8 ) = 32 Michal …… ? Dohromady ….. ? Michal vypočítal 24 příkladů. Dohromady spočítali 32 příkladů.

Arašídy ….. 7 krát levnější 63 + (63 : 7 ) = 72 Arašídy ….. ? 10. Slovní úloha V obchodě stojí pytlík pistácií 63 Kč. Pytlík arašídů je 7 krát levnější. Kolik stojí pytlík arašídů? Kolik bych zaplatil za arašídy a pistácie dohromady? Pistácie ….. 63 63 : 7 = 9 Arašídy ….. 7 krát levnější 63 + (63 : 7 ) = 72 Arašídy ….. ? Dohromady ….. ? Pytlík arašídů stojí 9 Kč. Za arašídy a pistácie bych zaplatil 72 Kč.

Tatínkovi ….. 36 36 – 8 = 28 Maminka ….. o 8 let mladší Mamince ….. ? 11. Slovní úloha Tatínkovi je 36 let. Maminka je o 8 let mladší. Kolik let je mamince? Tatínkovi ….. 36 36 – 8 = 28 Maminka ….. o 8 let mladší Mamince ….. ? Mamince je 28 let.

válec krychle kvádr kužel jehlan 12. Pojmenuj tělesa válec krychle kvádr kužel jehlan 3. Narýsuj úsečku |KL|= 6 cm. Narýsuj úsečku AB, která je 2 krát delší než úsečka KL. Zapiš délku úsečky AB. Na úsečce KL sestroj bod D. Na úsečce AB sestroj bod S. Bodem S veď přímku m. K D L m A S B

HODNOCENÍ PANÍ UČITELKY HODNOCENÍ DĚTÍ HODNOCENÍ PANÍ UČITELKY

Použité zdroje a materiály: Obrázky z galerie Klipart Vlastní archiv autora