ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Advertisements

Vlastnosti sčítání a odčítání
25.1 Písemné odčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 4. třídu
SČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
(od jednotek odečítáme jednotky)
{ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
13.1 Desítky - jednotky 10 jednotek = 1 desítka
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
37.1 Písemné odčítání v oboru do 1000
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Matematika pro 1. stupeň č. DUMu: VY_32_INOVACE_13_Písemné odčítání do 1000 s přechodem ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Jméno.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_05 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Početní operace v oboru přirozených čísel
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 s přechodem Název sady:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_506_PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ Téma: PROCVIČOVÁNÍ PÍSEMNÉHO.
Číslo v digitálním archivu školy
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Základní škola Čelákovice
Písemné odčítání II..
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Digitální učební materiál
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Věcné učení pro nižší stupeň ZŠS
Počítání do 100 procvičování II..
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_01_převody jednotek délky
VY_32_INOVACE_Sib_II_06 Početní úkony
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
Jméno autora: Mgr. Alena Mášová
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Sčítání a odčítání do 100 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Ivana Pavlíčková Název: VY_32_INOVACE_19_Scitani a odcitani do.
Sčítání a odčítání desítek do 100
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Matematika 2 Porovnávání čísel do 100.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ / /21
Jméno autora: Mgr. Petra Musilová
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_02_slovní úlohy na převod délky – km - m
Věcné učení pro nižší stupeň ZŠS
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_12_procento
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Transkript prezentace:

ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/21.0961 Matematika pro 1. stupeň č. DUMu: VY_32_INOVACE_10_Písemné sčítání a odčítání do 1000 bez přechodu Jméno autora: Mgr. Alena Mášová

Anotace: Prezentace slouží k procvičování písemného sčítání a odčítání do 1000 bez přechodu, k seřazování čísel od největšího po nejmenší s řešením tajenky. Sebehodnocení žák provede vybarvením „smajlíka“. Možnost cvičení tisknout jako pracovní listy. Je určena pro žáky 5. ročníku ZŠP. Období vytvoření vzdělávacího materiálu – leden 2012.

Vypočítej: DOPLŇ: sčítanec sčítanec ………….. 260 145 415 621 757 933 325 830 18 23 54 75 30 65 44 46 330 142 308 219 410 825 115 531 163 526 471 340 452 103 632 307 DOPLŇ: sčítanec sčítanec …………..

Řešení - Vypočítej: ŘEŠENÍ - DOPLŇ: sčítanec sčítanec součet 260 145 415 621 757 933 325 830 18 23 54 75 30 65 44 46 278 168 469 696 787 998 369 876 330 142 308 219 410 825 115 531 163 526 471 340 452 103 632 307 493 668 779 559 862 928 747 838 ŘEŠENÍ - DOPLŇ: sčítanec sčítanec součet

Seřaď čísla od největšího po nejmenší a doplň tajenku: Í E N E T 500 732 1000 350 800 100 999 260 438 900 630 50 190 555 Č S É ! Í Á P 1000 V 555 P

řešenÍ - Seřaď čísla od největšího po nejmenší a doplň tajenku: 500 732 1000 350 800 100 999 260 438 900 630 50 190 555 Č S É ! Í Á P 1000 999 900 800 732 630 V E S L É 555 500 438 350 260 190 100 50 P O Č Í T Á N !

Vypočítej: DOPLŇ: menšenec - menšitel ………….. 524 648 893 278 627 295 486 - 24 - 30 - 91 - 78 - 13 - 62 - 45 938 753 596 386 985 855 678 - 325 - 401 - 265 - 134 - 685 - 422 - 517 DOPLŇ: menšenec - menšitel ………….. Jak jsi zvládl úkoly ? Vybarvi „smajlíka“.

ŘeŠení - Vypočítej: DOPLŇ: menšenec - menšitel rozdíl 524 648 893 278 627 295 486 - 24 - 30 - 91 - 78 - 13 - 62 - 45 500 618 802 200 614 233 441 938 753 596 386 985 855 678 - 325 - 401 - 265 - 134 - 685 - 422 - 517 613 352 331 252 300 433 161 DOPLŇ: menšenec - menšitel rozdíl Jak jsi zvládl úkoly ? Vybarvi smajlíka.

CITACE: [cit.2012-01-27].Dostupné na www:<http://office.microsoft.com>