GREETING AND INTRODUCTION /chain/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁJMENA- osobní, přivlastňovací a předmětová
Advertisements

Sloveso BÝT – minulý čas
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Pozdravy Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc
vezmi si tužku a velký papír
Vyjádření budoucnosti - …. GOING TO …
Sloveso BÝT – přítomný čas
Tázací zájmena ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh:
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Osobní zájmena Subjective pronouns ANOTACE Šablona:ICT AJ osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí.
gramatika BÝT - otázka VY_22_INOVACE_41
Present continous- Přítomný čas průběhový Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Interrogative pronouns Tázací zájmena Who, What, Where, Why, When?
REVISION of U5, U6 AJ - 5. třída VY_32_Inovace/9_ května 2012 Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná.
Počitatelná a nepočitatelná podstatná jména Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Draw a face Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_02
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
JOBS Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
VY_32_INOVACE_06_PRESENT CONTINUOUS Anotace Prezentace k výkladu a procvičení přítomného času průběhového Autor Mgr. Jana Hrbková Jazyk english Očekávaný.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
OPAKOVÁNÍ 7.ročník 1. – 3. lekce
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Procvičování anglického jazyka – porozumění textu Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských.
To be - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_374, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to be ve větách.
What is it? Let´s play a game! ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmeno WHAT přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
To have got - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_375, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmeno ITS Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh: Produktivní a receptivní.
VY_32_INOVACE_13_TO BE 2 Anotace Prezentace sloužící k procvičení časování slovesa TO BE Autor Mgr. Jana Hrbková JazykEnglish Očekávaný výstup Vybere správný.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Present continuous Anglický jazyk VY_32_INOVACE_368, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase.
Gramatika Slovesa – mít (vlastnit)
VY_32_INOVACE_49 VERB TO HAVE GOT AFFIRMATIVE.
Grammar verb - To be singular Gramatika Slovesa – Být VY_32_INOVACE_269.
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková VY_22_INOVACE_2.2.1 AJ6,7g_3 Téma: Sloveso to be - hra Číslo.
VY_32_INOVACE_52 VERB TO HAVE GOT NEGATIVE.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Present tenses practice Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku slouží k zopakování a procvičení použití přítomných časů. Název školy: ZŠ štětí,
TRUE- FALSE Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 4 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová INDOORS OUTDOORSSPORTS collecting models playing cards reading.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Pospíšilová Datum: Název:
Přísudek a podmět Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
SCHOOL Obr.1 VY_52_INOVACE_ AJ Anotace:Pracovní list, School Autor: Sabina Svobodová Jazyk: Angličtina Očekávaný výstup:umí slovní zásobu týkající.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ, SLOVESA
Charakteristika výukového materiálu
Charakteristika výukového materiálu
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)
MY HOUSE - MY CASTLE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Zájmena Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
FAMILY.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_15 _FAIRY TALES Mgr. Libuše Stonawská
ANJ_Verbs TO BE PRESENT_01 Mgr. Filip Soviš
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
VY_32_INOVACE_Sei_I_19 Describing people
Present tenses Mgr. Lucia Púčková VY_32_Inovace_19 PL-3
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
To be - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_373, 19. sada, AJ2
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Possessive adjectives
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
EASTER.
Transkript prezentace:

GREETING AND INTRODUCTION /chain/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/21.2165

Druh učebního materiálu Aktivita spojená s pohybem /miniprojekt/ Anotace Aktivizační substituční cvičení použitelné v mnoha modifikacích. Zařazujeme zpravidla na začátku lekce či kdykoli klesá pozornost žáků. Slouží k seznámení se zájmeny he – she i jejich procvičování v praxi. V písemné formě může mít podobu miniprojektu jako tablo seznamující s žáky. Vhodné cvičení při příchodu nového žáka do třídy. Autor Mgr. Ivana Tesařová Předmět Anglický jazyk Očekávaný výstup Vyslovuje foneticky správně, rozumí jednoduchým pokynům, pochopí obsah konverzace, doplňuje a obměňuje text. Druh učebního materiálu Aktivita spojená s pohybem /miniprojekt/ Cílová skupina Žáci 3., 4. a 5. ročníku Metodický postup Štafeta se předává míčkem. Po vlastním představení se převedou jednotlivci či sbor do třetí osoby. Dále viz text. Datum: 3. 1. 2012

Hello! My name’s Filip. I’m ten. This is Filip. HE is ten. Hello! My name’s Simona.I’m nine. This is Simona. She is nine. Hello! …

He - She He is ten. She is nine. Zkrácený tvar: He is ten. = He’s ten. She is nine. = She’s nine.

Seznamujeme se s pohádkovými hrdiny GAME: WHO AM I ? /Fairy tails heroes/ CINDERELLA LITTLE RED RIDING HOOD SLEEPING BEAUTY HARRY POTTER Guess e.g. : Are you a girl /a boy /? Have you got a red dress? Are you a princess? … /Návrhy možných otázek napsat na tabuli./ or FUNNY INTRODUCTION : Good morning. I’m Sleeping Beauty. How are you today? /Řetězec/ Měníme barvu hlasu podle pohádkové postavy.