Zápalka váží 4 gramy a stojí 2 koruny

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Advertisements

Trojčlenka.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 33.
148,6 cm 154,2 cm 139,8 cm.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Za předpokladu použití psacích potřeb
Počítání do 100 procvičování III.. Pomoz Aničce spočítat peníze Anička se vydala nakupovat. Koupila kapra za 70 Kč, měla však připraveno pouze 65Kč. Kolik.
54.1 Pamětné násobení a dělení do
ICT M 5.R. Další jednotky hmotnosti
Název Slovní úlohy řešené soustavou rovnic 1 Předmět, ročník
Slovní úlohy řešené rovnicí nebo soustavou Patnáctiminutovka
SLOVNÍ ÚLOHY – JEDNOTKY HMOTNOSTI A OBJEMU
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Slovní úloha o nákupu VY_32_INOVACE_09 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Slovní úlohy /0 – 1 000/. V lese vysadili 148 smrčků a 64 borovic. Kolik se vysadilo stromků? O kolik bylo více smrčků? /vypočítej zpaměti/ smrčků: 148.
* Přímá úměrnost Matematika – 7. ročník *
Násobení a dělení desetinných čísel
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Slovní úlohy Ivě je 6 let. Kubovi je 2 krát více let.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Elektronická učebnice - I
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Poradíš si ? Lenka má 18 pastelek. Jana má o 5 pastelek méně. Kolik pastelek má Jana? 1. Nakresli: Lenka…………………………………………… Jana …………………………………………… Vypočítej:
Matematika – 2.ročník ZŠ Zábavná matematika
ODPOVĚDI K OŘÍŠKŮM1 Výuka pro druhý stupeň. CD přehrávač a baterie (odpověď) Baterie stojí 25 Kč. (Přehrávač stojí 5025 Kč, tedy 5025 Kč + 25 Kč=5050.
63.1 Sčítání zlomků se stejným jmenovatelem
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
PRAKTICKÉ CVIČENÍ U pokladny. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika Autor: Mgr. Martina Durinová SLOVNÍ ÚLOHY.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Matematika pro učební automobilní obory 2. Autor : RNDr. Zdeněk Bláha
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Finanční gramotnost Ekonomické dovednosti, úlohy.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Hmotnostní zlomek převáděný na %
Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_01_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DVĚMA A TŘEMI
1.5 Poměr.
Zajímavá matematika T R K A L O Č Y =
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLY 20, 30, 40, 50
Vypočítej obsah podlahy obývacího pokoje. 4 m Obývací pokoj
Matematika – 7.ročník VY_32_INOVACE_ Přímá úměrnost
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_08_Hra TEMA: Hra
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Slovní úlohy Vyřeš tyto slovní úlohy do sešitu a pak si je zkontroluj.
Přímá úměrnost Ing. Kamila Kočová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_33_Nakupujeme
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Procenta - slovní úlohy
M-Ji-CU055-Slovni_ulohy_na_smesi
VY_32_INOVACE_10 10 KP slovní úlohy autor: Miroslav Ševčík
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
* Přímá úměrnost Matematika – 7. ročník *
Transkript prezentace:

Zápalka váží 4 gramy a stojí 2 koruny Zápalka váží 4 gramy a stojí 2 koruny. Krabička stojí korunu a váží dva gramy. Koupil jsem si krabičku s dvaceti zápalkami. Kolik váží a kolik stojí? 4 g hmotnost 1 zápalky … 20 . 4 = 80 g hmotnost 20 zápalek … 2 g hmotnost krabičky … hmotnost krabičky se zápalkami … 2 + 80 = 82 g cena 1 zápalky … 2 koruny cena 20 zápalek … 20 . 2 = 40 korun 1 korunu cena krabičky … 1 + 40 = 41 korun cena krabičky se zápalkami …

celkem 69 korun na hřebíky zbývá 69 – 4 = 65 korun počet hřebíků Jeden hřebík stojí 5 Kč a váží 2 g. Krabička, ve které se hřebíky prodávají váží 4 g a stojí 4 Kč. a) Koupila jsem krabičku s hřebíky a zaplatila jsem za nákup 69 korun. Vymodeluj můj nákup. celkem 69 korun na hřebíky zbývá 69 – 4 = 65 korun počet hřebíků 65 : 5 = 13 ks 4 koruny

celkem 46 g na hřebíky zbývá 46 – 4 = 42 g počet hřebíků Jeden hřebík stojí 5 Kč a váží 2 g. Krabička, ve které se hřebíky prodávají váží 4 g a stojí 4 Kč. b) Koupila jsem krabičku s hřebíky a nákup vážil 46 g. Vymodeluj můj nákup. celkem 46 g na hřebíky zbývá 46 – 4 = 42 g počet hřebíků 42 : 2 = 21 ks 4 g

Jeden knoflík stojí 2 Kč a váží 6 g Jeden knoflík stojí 2 Kč a váží 6 g. Krabička, ve které se knoflíky prodávají váží 4 g a stojí 3 Kč. a) Můj nákup váží 142 g. Kolik stojí? celkem váží …142 g knoflíky váží … 4g 142 – 4 = 138 g počet knoflíků… 138 : 6 = 23 cena knoflíků… 23. 2 = 46 Kč celková cena… 46 + 3 = 49 Kč Můj nákup stojí 49 Kč.

Jedna zápalka stojí 3 Kč a váží 5 g Jedna zápalka stojí 3 Kč a váží 5 g. Krabička, ve které se zápalky prodávají váží 10 g a stojí 6 Kč. b) Můj nákup stojí 153 Kč. Kolik váží? b) celkem stojí …. zápalky stojí … počet zápalek … hmotnost zápalek … celková hmotnost … 153 Kč 153 - 6 = 147 Kč 147 : 3 = 49 49 . 5 = 245 g 10+ 245 = 255 g Můj nákup váží 255 g.