Početní operace v oboru přirozených čísel

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Několikrát méně, nácvik.
Advertisements

VY_32_INOVACE_M.3.16_Násobení a dělení č.7_prezentace
VY_32_INOVACE_M.3.17_Násobení a dělení č.8_prezentace
Násobilka 3 VY_32_INOVACE_086, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 8 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 4 VY_32_INOVACE_087, 5. sada, M ANOTACE
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: IV / 2 Č. materiálu:VY_ 42 _INOVACE_.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:2. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
Písemné násobení s nulou v činiteli
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_151_Násobíme,dělíme 7- slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_09.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
VY_32_INOVACE_M.2.12 _Násobení a dělení č.3_ prezentace
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
87.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 9
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_404_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
81.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 3 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
82.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 4 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
Procenta.
Matematika a její aplikace
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): leden 2013 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_14 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiáluNásobení a dělení v oboru do 100 Anotace Žáci.
Početní operace v oboru přirozených čísel
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): listopad 2012 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
Jméno autoraMgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvořeníkvěten 2012 Ročník3. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Matematika a její aplikace Matematika ( DUM.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_506_PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ Téma: PROCVIČOVÁNÍ PÍSEMNÉHO.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_07_01_slovní úloha Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
zpracovaný v rámci projektu
Zlomky Čísla smíšená..
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Motyčková Číslo
Dělitelnost přirozených čísel
Velká horolezecká soutěž
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
AUTOR: Mgr. Dobroslava Martínková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M3_12_Dělení
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
VY_32_INOVACE_01_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DVĚMA A TŘEMI
Početní operace v oboru přirozených čísel
VY_32_INOVACE_16_M_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola:
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
VY_32_INOVACE_M.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Matematika a její aplikace, Číslo a početní.
VY_32_INOVACE_10_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_PROCVIČOVÁNÍ
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Třetí vnitřní úhel trojúhelníku
Písemné násobení a dělení VY_32_INOVACE_04
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
MATEMATIKA Mocniny s přirozeným exponentem
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_14_Násobilka 3
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Transkript prezentace:

Početní operace v oboru přirozených čísel Jméno autora:  Mgr. Hana Zakopalová Škola:  ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):  listopad 2012 Ročník:  3. Tematická oblast:  Početní operace v oboru přirozených čísel Téma:  Násobení a dělení číslem 10 Metodický list (anotace):  materiál slouží k procvičení učiva násobení a dělení č.10, žáci plní úkoly ústně nebo písemně dle pokynu učitele

Násobení a dělení číslem 10

PAMATUJ ! 0 . 10 = 0 1 . 10 = 10 2 . 10 = 20 3 . 10 = 30 4 . 10 = 40 5 . 10 = 50 6 . 10 = 60 7 . 10 = 70 8 . 10 = 80 9 . 10 = 90 10. 10 = 100 0 : 10 = 0 10 : 10 = 1 20 : 10 = 2 30 : 10 = 3 40 : 10 = 4 50 : 10 = 5 60 : 10 = 6 70 : 10 = 7 80 : 10 = 8 90 : 10 = 9 100 : 10 =10

Vyjmenuj násobky čísla 10 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100

Vypočítej pomocí násobení, kolik je tu peněz 6 . 10 = 60 8 . 10 = 80

Vypočítej pomocí násobení: Terezka si šetří do pokladničky. Již desetkrát tam vhodila desetikorunu. Kolik má nyní peněz v pokladničce? 10 x 10 = 100 Kč

Které číslo si myslím? Myslím si číslo, které je desetkrát větší než číslo 9. Které číslo si myslím? 90 Číslo 30 je desetkrát větší než číslo, které si myslím. Které číslo si myslím? 3

Kolik desetikorun budou potřebovat děti na nákup těchto hraček? 80 : 10 = 8 90 : 10 = 9 100Kč 10Kč 10 : 10 = 1 100 : 10 = 10

Vypočítej příklady KONTROLA 3 . 10 = 30 20 : 10 = 2 7 . 10 = 70 90 : 10 = 0 . 10 = 40 : 10 = 8 . 10 = 30 2 70 9 4 80 KONTROLA

POUŽITÉ ZDROJE: http://www.ahaonline.cz/clanek/musite-vedet/57783/desetikoruna-v-cene-15-tisic-nemate-v-penezence-vzacnou-minci.html office.microsoft.com/cs-cz/images/