Písemné odčítání II..

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_M.5.19-Desetinná čísla-prezentace
Advertisements

52.1 Písemné sčítání v oboru přirozených čísel do
Dvojkový doplněk, BCD kód
metoda dosazovací, sčítací
Elektronická učebnice - I
Sčítání a odčítání lomených výrazů
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
25.1 Písemné odčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
1 Opakování 5. ročníku Základní pojmy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.
Písemné sčítání, odčítání do 1000
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Jednotky, desítky, stovky VY_32_INOVACE_06 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
53.1 Písemné odčítání v oboru přirozených čísel do
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
2..
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Zapiš čísla: 2 tisíce0 stovek2 desítky4 jednotky 0 tisíců0 stovek5 desítek8 jednotek 7 tisíců7 stovek0 desítek1 jednotka 3 tisíce9 stovek6 desítek3 jednotky.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
35.1 Pamětné odčítání v oboru do 1000 – rozšíření učiva
37.1 Písemné odčítání v oboru do 1000
Mgr. Martin Krajíc matematika 3.ročník analytická geometrie
Název Řešení soustavy rovnic sčítací metodou Předmět, ročník
odčítání Pojmy menšenec, menšitel, rozdíl
36.1 Písemné sčítání v oboru do 1000
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_05 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Početní operace v oboru přirozených čísel
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 s přechodem Název sady:
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Anotace: Materiál je určený pro 1. ročník učebního oboru, předmět matematika. Inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názorně vypracovanými.
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
Číslo v digitálním archivu školy
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Odčítání zpaměti.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
VY_32_Inovace_ Písemné odčítání v oboru do 100
Jméno autora výukového materiálu
KOMPLEXNÍ ČÍSLA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Počítání do 100 procvičování II..
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2
DESETINNÁ ČÍSLA.
Písemné násobení jednociferným činitelem
Číselné soustavy a kódy
VY_32_INOVACE_Sib_II_06 Početní úkony
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
Vy_32_Inovace_12_Sčítání a odčítání lomených výrazů
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Autor: Mgr. Monika Hřavová
ČÍSELNÉ VÝRAZY = výrazy, v nichž se vyskytují pouze čísla a početní operace mezi nimi. Hodnotu číselného výrazu určíme, provedeme-li všechny početní.
Písemné sčítání s přechodem desítky
Sčítání a odčítání do 100 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Ivana Pavlíčková Název: VY_32_INOVACE_19_Scitani a odcitani do.
Sčítání a odčítání desítek do 100
Autor: Mgr. Monika Hřavová
RISKUJ v matematice.
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Písemné sčítání II..
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Zaokrouhlování na desítky a stovky
Procvičování matematických řádu Více informací na webu: emagister.proweb.cz
Transkript prezentace:

Písemné odčítání II.

Postup písemného odčítání: Postup písemného odčítání: *Menšence a menšitele zapíšeme správně pod sebe. *Odhadneme rozdíl (počítáním se zaokrouhlenými čísly). *Odčítáme jednotky od jednotek, desítky od desítek, stovky od stovek, tisíce od tisíců, vždy tedy jednotky stejného řádu. *Zkoušku správnosti provedeme sečtením rozdílu a menšitele. Při správném počítání dostaneme součet, který se rovná menšenci

Odečti písemně: 8 305 – 5 723 Odhad: 8 305 ≐8 000 5 723 ≐6 000 8 000 – 6 000 = 2 000 Zkouška: ≐ J 8 3 5 -5 7 2 1 1 2 5 8 7 3 1 1 1 1 1 1