Digitální učební materiál

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
název šablony: zaměření VM: autor VM: období vytvoření VM: anotace:
Advertisements

Vy_32_INOVACE_M.1.08-Sčítání a odčítání v oboru do 20-prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník.
80.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 1 – 8.
78.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 1 – 4. Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
{ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblast,
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
8.1 Sčítání do 20 bez přechodu desítky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
17.1 Sčítání a odčítání v oboru do 100 bez přechodu přes desítku
EU peníze středním školám – digitální učební materiál
79.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 0 – 6.
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: šestý Vzdělávací.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
12.1 Odčítání do 20 s přechodem přes desítku
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_163_M2
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_162_M2
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
AUTOR: Mgr. Jiří Burda NÁZEV: VY_32_INOVACE_M2_04_Odčítání od čísla 12
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Digitální učební materiál
Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí.
1 Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
VY_32_Inovace_ Numerace do sčítání Matematika 2.ročník
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Digitální učební materiál
MATEMATIKA Mocniny s přirozeným exponentem
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Název školy, adresa: 1 Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Sčítání a odčítání do 100 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Ivana Pavlíčková Název: VY_32_INOVACE_19_Scitani a odcitani do.
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sčítání a odčítání desítek do 100
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
Digitální učební materiál
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 8 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Transkript prezentace:

Digitální učební materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2772 Název školy: Základní škola Rokytnice nad Jizerou Autor: Mgr. Michaela Hnyková Název šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název: VY_32_INOVACE_06_M.1.2 Téma: M – sčítání a odčítání do 20 Sčítání a odčítání do 20 bez přechodu 10 Ověřeno dne : 22.6.2011 - 1.třída

Citace: www.office.microsoft.com ANOTACE - pracovní list je určen pro žáky 1. a 2. ročníku k procvičení sčítání a odčítání do 20 bez přechodu 10 - materiál je určen jak k zápisu tak k projekci na tabuli s doplněním postupů a výsledků pomocí elektronického popisovače Citace: www.office.microsoft.com

Sčítání a odčítání v oboru 10 – 20 List 6 SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20

POČÍTEJ PO ČÁSTECH: + 6 = ... + 4 = ... + 5 = ... + 9 = ... 6+4 + 6 = ... + 4 = ... + 5 = ... + 9 = ... + 2 = ... + 1 =... 3+7 1+9 8+2 5+5 4+6

VYPOČÍTEJ SLOVNÍ ÚLOHU: Na louce se páslo 18 oveček. 10 oveček odešlo k napajedlu. Kolik oveček zůstalo na louce? Znázorni: oooooooooooooooooo Příklad:________________ Odpověď:________________

Kolik chybí ovcí v ovčíně? Kolik jehňátek ještě ostříhají? 20 = 14 + ... 20 = 18 + ... 20 = 12 + ... 20 = ... + 4 20 = 5 + ... 13 + ... = 20 ... + 16 = 20 11 + ... = 20 ... + 17 = 20 15 + ... = 20 DOPOČÍTEJ DO 20