Exotika obrazů Paula Gauguina

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POSTIMPRESIONISMUS Konec 19. a počátek 20. století.
Advertisements

VY_52_INOVACE_DEK_40 Symbolismus Paula Gauguina
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Brno University of Technology What should we do?.
IMPRESIONISMUS 4 Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
POSTIMPRESIONISTÉ. charakteristika Snaha o překonání impresionistického způsobu malby Konfrontace vnitřního umělcova nitra s realitou Vstupuje sem lidský.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Účinnost přeměny energie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Dümlerová Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
NEROVNOMĚRNÝ POHYB, ZRYCHLENÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Nacistická propaganda
POSTIMPRESIONISMUS – pracovní sešit
EXPRESE V UMĚNÍ 19. listopadu 2013 VY_32_INOVACE_160215
Kombinační číslo 6. října 2013 VY_42_INOVACE_190206
AUTOR: Mgr. Marcela Maršálková NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_VV_07
Malířství duše Edvarda Muncha
Bar ve Folies-Bergères – Obraz životního stylu podle Édouarda Maneta
Obrazy jakou autobiografie
Řecko – sochařství 6. srpna 2012 VY_32_INOVACE_140106
Fresky v kapli Arena Giotto di Bondone
JACKSON POLLOCK – Jedna: číslo 31
Apollo a Marsyas Tizian
Tapiserie z Bayeux 21. srpna 2012 VY_32_INOVACE_140107
Růžencová slavnost Albrecht Dürer
Athénská škola Raffael Santi
Socialistické pomníky
Pražské jaro března 2013 VY_32_INOVACE_140320
Babylónský zákoník Chamurapi
Číselné řady VY_32_INOVACE_ září 2013
ve tvorbě Ladislava Šalouna
ZÁTIŠÍ PODLE PAULA CÉZANNA
Polyadice 2. ledna 2014 VY_32_INOVACE_130310
Josef Čapek proti zkáze
Obrázek dostupný z: ZVÍŘATA Obrázek dostupný z:
Občané z Calais Auguste Rodin
Shopping 2. ledna 2014 VY_32_INOVACE_150119
Starověký Egypt – faraóni a lid
Guernica Pablo Picasso
OBĚHOVÁ SOUSTAVA VY_32_INOVACE_ října 2013
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
VODNÍ REŽIM 27. července 2013 VY_52_INOVACE_210113
Motolice 16. února 2014 VY_52_INOVACE_210209
Transkript prezentace:

Exotika obrazů Paula Gauguina 22. července 2013 VY_32_INOVACE_140306 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál byl vytvořen v rámci OP VK 1.5 – EU peníze středním školám.

Paul Gauguin * 7. 6. 1848 Paříž – †8. 5. 1903 Atuona, Markézy Záhy se rodina stěhovala do Peru Po návratu do Paříže se již dospělý Paul věnoval obchodování na burze a dosáhl značného jmění Tehdy začal s malováním a sochařením jako svými koníčky V době krize však zchudl a přestěhoval se na venkov, seznámil se s van Goghem Cestoval do Střední Ameriky (Martinique) Po roztržce s Goghem (snad mohl za jeho zranění) odjel do Bretaně Kvůli dluhům se nakonec odstěhoval na Tahiti do vesnice Mataica Našel si domorodou ženu jako milenku a modelku pro své obrazy Při rvačce se zranil, a protože trpěl syfilidou, nikdy už se neuzdravil Dožil na Markézách, kvůli bolestem závislý na morfiu a alkoholu Dostupné z: <http://en.wikipedia.org/wiki/File:Paul_Gauguin_1891.png> [2013_07_22]

Popište motiv obrazu. Charakterizujte barevnost. Všímejte si detailů. Dostupné z: <http://arthistory.about.com/od/timelines/tp/gauguin_timeline.02.htm> [2013_07_22] Image courtesy of the Board of Trustees, 

Popište motiv obrazu. Srovnejte barevnost s předchozím dílem Popište motiv obrazu. Srovnejte barevnost s předchozím dílem. Všímejte si detailů. Dostupné z: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Paul_Gauguin_144.jpg> [2013_07_22]

Dostupné z: <http://commons. wikimedia

Rozměrný obraz Odkud přicházíme? Kdo jsme? Kam jdeme? Hledejte motivy z lidského života a analogie, které jsou v obraze obsaženy Dostupné z: <http://www.gauguin.org/where-do-we-come-from-what-are-we.jsp> [2013_07_22] Kolik je na obraze zvířat?

Odkud přicházíme? Kdo jsme? Kam jdeme? Kopie slidu 6 naslouchání stáří poznání nevinnost zrození víra, přírodní síly přátelství sounáležitost s přírodou

Zdroje Slide 2 Dostupné z: <http://en.wikipedia.org/wiki/File:Paul_Gauguin_1891.png> [2013_07_22] Slide 3 Dostupné z: <http://arthistory.about.com/od/timelines/tp/gauguin_timeline.02.htm> [2013_07_22] Slide 4 Dostupné z: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Paul_Gauguin_144.jpg> [2013_07_22] Slide 5 Dostupné z: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Paul_Gauguin_006.jpg> [2013_07_22] Slide 6 Dostupné z: <http://www.gauguin.org/where-do-we-come-from-what-are-we.jsp> [2013_07_22]