Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Opakování ryby.
Advertisements

Obecná charakteristika Stavba těla
Autor:Mgr.Alena Shánělová
Digitalizace výuky Příjemce
Kód VM: VY_52_INOVACE_3BUD68 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Marcela Budinská Datum: Únor.
Plazi.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.15 Anotace:
OBOJŽIVELNÍCI PŘÍRODOPIS 7. ROČNÍK.
Autor:Mgr. Alena Shánělová
Vypracovala: Jedličková Helena 2.A
Plazi opakování Pro 7. třídy.
Digitalizace výuky Příjemce
Plazi autor: David Hainall.
Opakování ryb.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: leden 2013 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
RYBY Přírodopis 7. ročník.
Plazi-želvy a krokodýli
Stavba těla ptáků
ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Obecná charakteristika
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_52_inovace_PRV.5.26 Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_inovace_PRV.5.26 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název.
Dýchací soustava.
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
PLAZI - ŠUPINATÍ 7. třída.
Plazi.
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu: cz.1.07/1.4.00/ Autor:Miloslava Junková Název materiálu:Plazi - opakování.
RYBY Přírodopis 7. třída.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: listopad 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
Ptáci Obratlovci Vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová Obrázek: Klipart PowerPoint 2007.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
OPAKOVÁNÍ – ZOOLOGIE 7.
Základní škola Bedřicha Hrozného, Lysá nad Labem, okres Nymburk
třída: PLAZI vejce v kožovitém obalu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Vnitřní stavba těla ptáků 2
Obratlovci: opakování
Ryby - opakování Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kršková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
ŽIVOČICHOVÉ - PROCVIČOVÁNÍ
Ještěři a hadi Šupinatí plazi.
Třída: RYBY.
Ryby - opakování Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kršková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
RYBY A OBOJŽIVELNÍCI (opakování)
zpracovaný v rámci projektu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
RISK Plazi ZÁKLADNÍ ŠKOLA JEVÍČKO, U ZÁMEČKU 784, JEVÍČKO
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lumír.
Autor: Mgr. Aranka Kopišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_02_PŘÍRODOPIS
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
VY_32_INOVACE_06-18 Testové otázky k tématu Vylučovací soustava
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
VY_32_INOVACE_04-40 Ročník: VI. ročník Vzdělávací oblast:
RYBY Původně sladkovodní, některé druhy se dokázaly přizpůsobit životu ve slané vodě. Je to nejpočetnější třída obratlovců( druhů, u nás žije asi.
Ještěři a hadi.
Transkript prezentace:

Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 33 Jméno autora: Mgr. Lenka Popeláková Datum: listopad 2011 Ročník: 7. Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vzdělávací obor: Přírodopis Tematický okruh: Přírodopis VI. – IX. třída Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1996

RISKUJ 7. třída

Metodický postup: 1. Žáci se rozdělí do skupin. Každá skupina si postupně vybírá bodované otázky. Za správnou odpověď získávají plný počet bodů, při použití nápovědy se počet bodů krátí na polovinu. 4. Vyhrává skupina s vyšším počtem bodů.

Riskuj bodů RYBY PLAZI PTÁCI CHOVÁNÍ PTÁKŮ EKOLOGIE 100 200 300 400 500

RYBY ZA 100 Zvláštním proudovým orgánem ryb je: Smyslová čára Ploutevní čára Postranní čára SPRÁVNĚ C) Postranní čára

RYBY ZA 200 Tělo ryb udržuje v určité poloze: Proudový měchýř Plynový měchýř Plynový vak SPRÁVNĚ B) Plynový měchýř

RYBY ZA 300 Jikernačky jsou: Vajíčka Kaviár Samice ryb SPRÁVNĚ C) Samice ryb

RYBY ZA 400 Dvě části hřbetní ploutve mají ryby: Lososovité Lipanovité Okounovité SPRÁVNĚ C) Okounovité

A) Lososovité a lipanovité RYBY ZA 500 2 Tukovou ploutvičku mají: Lososovité a lipanovité Lososovité Lipanovité a okounovité SPRÁVNĚ A) Lososovité a lipanovité

PLAZI ZA 100 Většina ještěrů je: Vejcorodých Vejcoživorodých SPRÁVNĚ A) Vejcorodých

PLAZI ZA 200 Oční víčka hadů jsou: Pohyblivá Srostlá a průhledná Pohyblivá a průhledná SPRÁVNĚ B) Srostlá a průhledná

PLAZI ZA 300 Ještěři svlékají zrohovatělou vrstvu kůže: Po částech Vcelku SPRÁVNĚ A) Po částech

PLAZI ZA 400 Srdce plazů se skládá: 1 síň a 2 komory 2 síně a 1komora 2 síně a 2 komory SPRÁVNĚ C) 2 síně a 2 komory

PLAZI ZA 500 SPRÁVNĚ 2A) 2B) 1C) Přiřaďte k sobě odpovídající pojmy Hroznýš Krajta Chřestýš Jedovatý had Škrtič SPRÁVNĚ 2A) 2B) 1C)

PTÁCI ZA 100 Popiš stavbu pera: SPRÁVNĚ Brk, osten, prapor

PTÁCI ZA 200 Kloaka je: Vývod dýchací, trávicí a rozmnožovací Vývod vylučovací a rozmnožovací Vývod pohlavní,vylučovací a dýchací SPRÁVNĚ B) Vývod vylučovací a rozmnožovací

PTÁCI ZA 300 Co je to SYRINX: Hlasové ústrojí Dýchací soustava Vzdušné vaky SPRÁVNĚ A) Hlasové ústrojí

PTÁCI ZA 400 Dvojí okysličování krve umožňuje: srdce smysly vzdušné vaky SPRÁVNĚ C) vzdušné vaky

PTÁCI ZA 500 Ptáci vylučují kašovitou moč, chybí jim: Ledviny Močový měchýř SPRÁVNĚ B) Močový měchýř

CHOVÁNÍ PTÁKŮ ZA 100 Co znamená „hnízdní parazitismus“: Kladení vajec do vlastního hnízda Kladení vajec do cizího hnízda Kladení vajec na zemi SPRÁVNĚ B) Kladení vajec do cizího hnízda

CHOVÁNÍ PTÁKŮ ZA 200 Námluvy u ptáků se nazývají: Vrkání Tokání Varování SPRÁVNĚ B) Tokání

A) K proražení skořápky CHOVÁNÍ PTÁKŮ ZA 300 Vaječný zub u ptáků slouží: K proražení skořápky K otáčení vajec ve hnízdě Žádný nemají SPRÁVNĚ A) K proražení skořápky

CHOVÁNÍ PTÁKŮ ZA 400 Vratiprst umožňuje: Uchopení kořisti Opírat se o strom Brodit se ve vodě SPRÁVNĚ A) Uchopení kořisti

CHOVÁNÍ PTÁKŮ ZA 500 Kašovitá hmota, kterou holubi krmí svá mláďata se nazývá: Holubí kaše Holubí mléko Holubí tvaroh SPRÁVNĚ B) Holubí mléko

EKOLOGIE ZA 100 Společenstvo organizmů spolu s neživým prostředím označujeme jako: Zoologie Ekosystém Ekologie SPRÁVNĚ B) Ekosystém

EKOLOGIE ZA 200 Sovy patří mezi: Producenty Konzumenty Predátory SPRÁVNĚ C) Predátory

EKOLOGIE ZA 300 Nejvhodnější místo organismu v ekosystému je: Nika Společenstvo Krajina SPRÁVNĚ A) Nika

EKOLOGIE ZA 400 Biologickou rovnováhu udržují: Producenti Predátoři Rozkladači SPRÁVNĚ B) Predátoři

A) V blízkosti lidského obydlí EKOLOGIE ZA 500 Synantropní organizmy se vyskytují: V blízkosti lidského obydlí V blízkosti vodního prostředí V horách SPRÁVNĚ A) V blízkosti lidského obydlí

Použité zdroje: http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=pero&ex=1&origin=FX010132103#ai:MC900334880|