Vizualizace obrazu Zadání:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
Advertisements

Fotografie s využitím autoprojekce, popř. jiné přetváření reality, ikon a známých symbolů.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
KUBISMUS a Pablo Picasso.
III/2 XV A
Evropské malířství Rembrandt 1. část
KLASICISMUS Sestavil: 2012 Klasicismus je umělecký směr, který se inspiruje hlavně středověkými vzory a zdůrazňuje střízlivý rozum, uměřenost a pravidelný.
Umění starověku – předřecké civilizace
Evropské barokní malířství Rembrandt 2. část
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Antický Řím Malířství a mozaiky.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_DEJEPIS_4 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Radka.
Itálie Francie Španělsko
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Co znamená slovo propaganda a jaké jsou její formy?
Evropské barokní sochařství
Evropská barokní malba Barokní klasicismus
Klasicistní malířství
Kulturní dějiny, ročník Mgr. Ondřej Kunc.
Název materiálu Označení materiálu: VY_32_INOVACE_01_ Klasicismus.ppt Vzdělávací oblast, vzdělávací obor, tematický okruh, téma: Umění a kultura, Výtvarná.
Evropské barokní malířství Barokní radikalismus
ŠPANĚLSKÉ VÝTVARNÉ BAROKO
Antický Řím Etruskové.
Závěr 18. století – poč. 19. století
JAN VERMEER van DELFT Alena Štěpánková.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Test znalostí na neznámých reprodukcích.  Smyslem tohoto testu je nejenom prověřování doposud načerpaných vědomostí, ale zároveň zábavnou formou zkouška.
Opakování a prohlubování znalostí na nových reprodukcích 2. část.
Bonapartův přechod přes Alpy
III/2 XV A
Opakování Test znalostí
Opakování a prohlubování znalostí na nových reprodukcích 1. část
Doplňkové informace a reprodukce
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_DEJEPIS_6 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Radka.
Přehled nejvýznamnějších malířů
Prostor v barokním umění
Antický Řím sochařství.
ŠPANĚLSKÝ BAROKNÍ MALÍŘ Bartolomé Estéban Murillo.
Antické Řecko Architektura.
Katedrála v Kolíně nad Rýnem
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_DEJEPIS_9 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Radka.
KLASICISMUS (18. stol. – přelom 18. – 19. st.,
Napoleon Bonaparte Napoleon a jeho doba.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Jan Vermeer van Delft MgA. Lukáš Psík
Museo del Prado.
Poznej obraz podle detailu I.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Chvalkovice AUTOR: Mgr. Marcela Horká NÁZEV: Barokní malířství TEMA: Baroko ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.1.05/
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Pablo Picasso Busta Ženy s kloboukem Dora „kubismus”
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Francisco GOYA španělký malíř a grafik romantismu.
Sochy Antika až 20. století
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Vánoční příběh ve výtvarném umění
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
KLASICISMUS - OPAKOVÁNÍ
Portrét Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
VZTAHY UMĚNÍ A SKUTEČNOSTI Z HLEDISKA TVORBY I RECEPCE
Název SŠ: VOŠ, SPŠ automobilní a technická
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Riskuj.
Poznávačka 8. třída 1. pololetí.
Transkript prezentace:

Vizualizace obrazu Zadání: Žáci vytvoří skupiny po 3 – 4 žácích. Jeden z nich obdrží reprodukci obrazu, ostatní žáci dostanou pracovní list. Žák s reprodukcí popisuje obraz (ostatní žáci obraz nevidí), co nejpřesněji se všemi detaily. Žáci zakreslují instrukce popisujícího žáka do svého pracovního listu. Po nakreslení celého obrazu vybarví podle instrukcí celý obraz. Žáci porovnávají své výtvory s reprodukcemi v prezentaci promítané dataprojektorem.

Jacques – Louis David: Bonaparte při přechodu Alp

Francisco Goya: Patronky Sevily, Sv. Justa a Rufína

Willem van de Velde: Dělová salva

Joannes Jan Vermeer van Delft: Mlékařka

Diego Rodriguez de Silva Velázquez: Don Fernando v loveckém

Bartolomé Esteban Murillo: Malá prodavačka ovoce

Zdroje: José Pijoan. Dějiny umění 7. Praha: ODEON 1981. José Pijoan. Dějiny umění 8. Praha: ODEON 1981.