POSTIMPRESIONISMUS – pracovní sešit

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Postimpresionismus Předmět, ročník Výtvarná výchova, 2. ročník
Advertisements

POSTIMPRESIONISMUS VY_52_INOVACE_DEK_39.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49
Umělecké směry 19. století
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Postimpresionismus - Gogh Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
IMPRESIONISMUS.
VY_32_INOVACE_04_08 Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis Název materiálu:Impresionismus Anotace: V prezentaci se žáci seznámí s pojmem impresionismus,
VY_32_INOVACE_3D Autor: Kateřina Vyčichlová Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Dějepis, 8. třída ZŠ Základní škola Kutná Hora, Kremnická.
Musée D´ Orsay Paříž Francie.
Přehled nejvýznamnějších malířů
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Vincent van Gogh MgA. Lukáš Psík
Poznáváme – evropské a světové prostředí  Pokuste se určit dobu vzniku – stačí století  Pokuste se určit název díla, stavby, artefaktu  Pokuste se.
Paul Cézanne MgA. Lukáš Psík
Postimpresionismus – Cézanne, Gauguin Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
IMPRESIONISMUS 4 Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
POSTIMPRESIONISTÉ. charakteristika Snaha o překonání impresionistického způsobu malby Konfrontace vnitřního umělcova nitra s realitou Vstupuje sem lidský.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Reálná kapalina, obtékání těles
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Soustava SI VY_32_INOVACE_ ledna 2013
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Marcela Jelínková NÁZEV: VY_32_INOVACE_05B_08_Postimpresionismus – Vincent.
SLOH – popis statický popis uměleckého díla
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Nové umělecké směry 2. pol. 19. století Autor: Mgr. Pavla Rosyvková Datum: Květen 2012 Předmět: Dějepis.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Účinnost přeměny energie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
DYSKALKULIE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradišt ě, p ř ísp ě vková organizace AUTOR: Mgr. Marcela Maršálková NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_VV_06.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Impresionismus a postimpresionismus
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
GEOMETRICKÁ ABSTRAKCE
EXPRESE V UMĚNÍ 19. listopadu 2013 VY_32_INOVACE_160215
Kombinační číslo 6. října 2013 VY_42_INOVACE_190206
VÝZNAMNÍ KRAJINÁŘI – pracovní sešit
Výtvarné umění I. Tematická oblast
Exotika obrazů Paula Gauguina
Obrazy jakou autobiografie
JACKSON POLLOCK – Jedna: číslo 31
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Apollo a Marsyas Tizian
ŠKOLA: Gymnázium Lovosice AUTOR: Mgr. Radmila Vorasická NÁZEV:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ZÁTIŠÍ PODLE PAULA CÉZANNA
Občané z Calais Auguste Rodin
KRAJINA V UMĚNÍ 20. září 2013 VY_32_INOVACE_160205
Guernica Pablo Picasso
OBĚHOVÁ SOUSTAVA VY_32_INOVACE_ října 2013
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
YVES KLEIN – Antropometrie
Název materiálu: Impresionismus
Transkript prezentace:

POSTIMPRESIONISMUS – pracovní sešit 17. října 2013 VY_32_INOVACE_160209 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál byl vytvořen v rámci OP VK 1.5 – EU peníze středním školám.

1 2 3 4 5 Přiřaď k obrazům správně autora (Paul Cézanne, Paul Gauguin, Vincent van Gogh, Henri de Toulouse-Lautrec, Henri Rousseaue). 2 03

1 2 3 4 5 2. Přiřaď k obrazům klíčová slova a vysvětli. (POCITY, IDEA, VÝRAZ, SYMBOL, PLOCHA, STYLIZACE, NAIVITA, PROSTOR, OBRYS ). 3 03

1 2 6 Claude Monet, La Grenouillére 3 4 5 3. Vysvětli, v čem se liší impresionistický obraz od jednotlivých autorů postimpresionismu. 4 03

1 Autor, název díla, směr:……..………………………………… Henri Rousseau, Sen Autor, název díla, směr :……..………………………………… Autor, název díla, směr :……..………………………………… Paul Cézanne, Modrá váza 4. Vyhledej směry, které ovlivnil Henri Rousseau. Hledej v obrazech podobnosti a souvislosti. 5 03

2 Paul Cézanne, Zátiší se záclonou Autor, název díla, směr:……..………………………………… Autor, název díla, směr :……..………………………………… Autor, název díla, směr :……..………………………………… Paul Cézanne, Modrá váza 5. Vyhledej směry, které ovlivnil Paul Cézanne. Hledej v obrazech podobnosti a souvislosti. 6 03

3 Autor, název díla, směr:……..………………………………… Paul Gauguin, Dvě tahitské ženy Autor, název díla, směr :……..………………………………… Autor, název díla, směr :……..………………………………… Paul Cézanne, Modrá váza 6. Vyhledej směry, které ovlivnil Paul Gauguin. Hledej v obrazech podobnosti a souvislosti. 7 03

4 Autor, název díla, směr:……..………………………………… Hendri de Toulouse-Lautrec, V salónu Autor, název díla, směr :……..………………………………… Autor, název díla, směr :……..………………………………… Paul Cézanne, Modrá váza 7. Vyhledej směry, které ovlivnil Hendri de Toulouse-Lautrec. Hledej v obrazech podobnosti a souvislosti. 8 03

5 Autor, název díla, směr:……..………………………………… Vincent van Gogh, Hvězdná noc Autor, název díla, směr :……..………………………………… Autor, název díla, směr :……..………………………………… Paul Cézanne, Modrá váza 8. Vyhledej směry, které ovlivnil Vincent van Gogh. Hledej v obrazech podobnosti a souvislosti. 9 03

Použité zdroje: Obrázky: [1] INGFBRUNO. USA-Museum of Modern Art-Henri Rousseau [online]. 2013 [cit. 2013-10-16]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:USA-Museum_of_Modern_Art-Henri_Rousseau.JPG?uselang=cs [2] HERMITAGE TORRENT. Cézanne, Paul - Still Life with a Curtain [online]. 2009 [cit. 2013-10-15]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:C%C3%A9zanne,_Paul_-_Still_Life_with_a_Curtain.jpg [3] POSTDLF. Paul Gauguin - Two Tahitian Women [online]. 2010 [cit. 2013-10-16]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Paul_Gauguin_-_Two_Tahitian_Women.jpg [4] DIRECTMEDIA. Henri de Toulouse-Lautrec 012 [online]. 2002 [cit. 2013-10-16]. Dostupné z: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b1/Henri_de_Toulouse-Lautrec_012.jpg [5] THEBRID. VanGogh-starry night [online]. 2004 [cit. 2013-10-17]. Dostupné z: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:VanGogh- starry_night.jpg [6] DCOETZEEBOT. Claude Monet La Grenouillére [online]. 2010 [cit. 2013-10-17]. Dostupné z: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Claude_Monet_La_Grenouill%C3%A9re.jpg?uselang=cs 10