Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Advertisements

Časopis pro manažery ČSOB skupiny Navigátor.  S dvouměsíční periodicitou informuje o novinkách v bance skupině, představuje projekty a útvary a přináší.
Jak vzniká mobilní stránka Seznamu
Propagace a reklama na facebooku
Sociální sítě.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Využití Facebooku pro výuku
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Čítárny.cz – Web o dětských knížkách a čtenářství Veronika Peslerová Olomouc, červen 2007.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Oborová brána TECH, tech.jib.cztech.jib.cz specifika, silné a slabé stránky oborové brány: velké množství zapojených zdrojů – knihoven i databází s přístupem.
Portál hl. m. Prahy – Co předcházelo úspěchu
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červen
Internetový portál AT Konference 2011 Filip Škuta.
Představujeme službu Samepage
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Real Estate Market 29. června Brand Commitment Měření oddanosti k nákupním centrům v Praze Terén – duben 2005.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
Jan Šaršon Milan Jaška 1Dobývání znalostí, MFF UK, 2008.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Představení portálu Čeknito / přední pozice na slovenském a českém internetu více jak registrovaných uživatelů rychle rostoucí komunita.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
Anketa pro nutriční terapeuty 1.kolo na celostátní konferenci v říjnu 2013 v Pardubicích – hlasovacím zařízením (cca 70 účastníků) 2.kolo on-line přes.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Název materiálu: Bezdrátové sítě Jméno autora: Mgr. Petr Ivánek Vytvořen: únor 2012 Vzdělávací obor: Člověk a svět práce (předmět Využití digitálních technologií)
CO O FACEBOOKU (FB) NEVÍTE
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci Číslo DUM: III/2/VT/2/2/35 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Současný stav užívání tabáku a alkoholu v ČR Seminář PSP ČR 27. května 2014 MUDr. Hana Sovinová, Státní zdravotní ústav PhDr. Ladislav Csémy, Psychiatrické.
ANALYTICKÉ NÁSTROJE A JEJICH VYUŽÍVÁNÍ …CO LZE VYČÍST ZE STATISTIK NÁVŠTĚVNOSTI SEMINÁŘ K SOUTĚŽI PARÁDNÍ WEB 18. ÚNOR 2015 Ing. Kamil Válek, tajemník.
Masmédia a manipulace: Masmédia a jejich vliv na společnost i osobní životy lidí Jana Kvardová, IV. D Střední škola KNIH, o.p.s. Brno.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Benchmarkingová iniciativa 2005, VCVS ČR, o.p.s., verze 5.1 ANALÝZA AGENDY 49samospráva ve školství Zpracoval:Odbor školství listopad 2009 – leden 2010.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Co je EUROGYM 2016? celoevropská sportovně – společenská akce s téměř dvacetiletou tradicí, desátý ročník proběhne od 18. do 24. července 2016 v Českých.
EU peníze školám Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Inovace školství Šablona - název Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Mladí lidé a dobrovolnictví v oblasti péče o přírodu a kulturní dědictví České republiky prezentace výsledků výzkumu Tomáš Blaha Marek Zemský.
Analýza a vyhodnocení zdravotního stavu obyvatel města TÁBOR MUDr. Stanislav Wasserbauer MUDr. Miloslav Kodl Hana Pokorná Zdravá Vysočina, o.s. ve spolupráci.
Projekt „Popularizačně naučná videa“ Jan Tomas Zuzana Ruberová Andrey Stroilov Zdeněk Langer.
MUDr. Stanislav Wasserbauer
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Redakční systém Číslo DUM: III/2/VT/2/2/40 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Poslouchat ženy se vyplatí
Věra Boháčová, DiS. nutriční terapeutka Poradenské centrum Výživa dětí
7. ROČNÍK HRAVĚ ŽIJ ZDRAVĚ
POPULAČNÍ VÝVOJ V ČESKÉ REPUBLICE V ROCE & AKTUÁLNÍ ÚDAJE ZA ROK 2005
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Přehled o esperantu v českých médiích
Městská knihovna jevišovice
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Š A B L O N Y II.
leden 2010 ZNAČKY Z PORTFOLIA VINAŘSKÉHO FONDU POHLEDEM OBYVATEL ČR
Transkript prezentace:

Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015

Vývoj návštěvnosti stránek v roce 2015 Celkový počet návštěv webu v roce 2015 byl 51 663 Celkový počet uživatelů, kteří web navštívili je 47 676 Návštěvníci tráví na webu průměrně 52 vteřin, přičemž počet stránek na jednu návštěvu je 1,76 (*průměrná doba strávená na webu vzrostla v průběhu roku o 3 vteřiny, počet stránek na jednu návštěvu o 0,04) 7,8 % návštěvníků se na web vrací 92,03 % jsou noví návštěvníci

Srovnání 2014/2015 (říjen - prosinec 2014 vs. říjen - prosinec 2015) Vzhledem ke spuštění nové verze webu v říjnu 2014 nelze udělat meziroční srovnání hodnot, proto vycházíme pouze ze srovnání od října Výrazně vzrostla návštěvnost webu, počet uživatelů a zobrazení stránek Vzrostla také průměrná doba trvání návštěvy a počet nových návštěv, což značí procento uživatelů, kteří navštívili web poprvé snížil se počet navštívených stránek za jednu návštěvu a nepatrně se zvedla míra okamžitého opuštění stránek

Věk Pohlaví Nejčastějšími návštěvníky webu jsou muži a ženy ve věku 18-34 let.

Vstupní stránky Návštěvníci webu nejčastěji vstupují na web prostřednictvím stránky Co je dobré vědět o alkoholu

Přes jaká zařízení se uživatelé připojují Uživatelé se nejčastěji připojují přes klasický počítač. Nezanedbatelné procento uživatelů se připojuje i přes mobilní telefon či tablet. Z toho důvodu bude web responzivní.

Z jakých stránek uživatelé přicházejí Nejvíce uživatelů přichází na web přímo, což znamená, že mají o webu již povědomí. Velká část přichází prostřednictvím vyhledavače. Další návštěvy jsou přes odkazy ze stránek jednotlivých výrobců alkoholu.

Nejčastěji zadávaná klíčová slova, přes která uživatelé web navštíví

Nejčastěji zadávaná klíčová slova Ze zadávaných klíčových slov lze vysoudit, že návštěvníci webu nejčastěji zadávají název konkrétní webové adresy, tudíž mají o platformě Pij s rozumem již povědomí. Dále se zajímají o témata: Závislost na alkoholu, otrava alkoholem, zbytkový alkohol a další. Mezi často zadávaná klíčová slova také patří alkohol za volantem. Tento fakt tedy podporuje plánované spuštění nové sekce, která se bude věnovat řidičům.

Nárůst – prosinec 2015 Z počtu návštěv k 31. 12. 2015 (1 567) lze vydedukovat zvýšený zájem díky zveřejnění videa na Youtube.com. V tuto chvíli je jeho počet zhlédnutí 165 710.

Hlavní závěry analýzy webu pijsrozumem.cz Celkový počet návštěv webu v roce 2015 byl 51 663. Celkový počet uživatelů, kteří web navštívili je 47 676. Výrazně vzrostla návštěvnost webu (téměř 29 %), počet uživatelů (téměř 29 %) a zobrazení stránek (téměř 20 %). Nejčastějšími návštěvníky webu jsou muži a ženy ve věku 18-34 let. Návštěvníci webu nejčastěji vstupují na web prostřednictvím stránky Co je dobré vědět o alkoholu. Uživatelé se nejčastěji připojují přes klasický počítač. Nejvíce uživatelů přichází na web přímo, což znamená, že mají o webu již povědomí. Velká část přichází prostřednictvím vyhledavače. Další návštěvy jsou přes odkazy ze stránek jednotlivých výrobců alkoholu. Mezi nejčastěji zadávaná klíčová slova patří konkrétní název stránky, dále pojmy jako závislost na alkoholu, otrava alkoholem či zbytkový alkohol, alkohol za volantem.

Vyhodnocení FB/Pijsrozumem 2015

Základní informace k FB/Pijsrozumem Stránka má 1.431 fanoušků Frekvence publikování nových příspěvků je přibližně 1 post týdně Zatím stránka měla jen organický růst bez sponzoringu. Dosah příspěvků je cca 200 až 300 uživatelů. S komerční podporou lze získat řádově širší okruh oslovených.

Věk a pohlaví fanoušků/cílová skupina Nejsilnější cílovou skupinou jsou mladí lidé od 18 do 24 let – ti již mají zkušenosti s konzumací alkoholu, stále však hledají optimální míru. Silné zastoupení má i cílová skupina 25 až 34 let. Z pohledu genderu je zastoupení fanoušků a fanynek rovnoměrné.

Označení To se mi líbí v průběhu roku 2015 V březnu došlo k promazání neaktivních fanoušků či falešných profilů přímo správci FB

Celkový dosah příspěvků za jednotlivá období

Nejúspěšnější posty za rok 2015

Doporučení Promování příspěvků a promování FB stránky jako takové Omlazení komunikace a tematické přizpůsobení nejsilnější věkové skupině fanoušků Větší důraz na „zábavný“ obsah Více audiovizuálního obsahu (sdílení videí s tematikou alkoholu) Větší interaktivita s fanoušky (ankety, kvízy, soutěže) Pravidelné rubriky pro opakované návštěvy profilu Poradna, rozhovory s odborníky