Česká hlava Věda a technika na ulici

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Unikátní test brždění vlaku
Advertisements

Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby
Výroba CAS 20/4800/400-S2R Tatra 815 Terrno 4x4.2 pro JSDHO Přeštice
Doprava. Doprava Témata prezentace Dopravní muzeum Dresden DVB dopravní podnik Letiště Drážďany Stavba mostu Waldschlösschenbrücke Turistická atrakce.
Škoda 110 Super Sport „Ferat“. Škoda 110 Super Sport „Ferat“
Vyšší odborná škola požární ochrany ve Frýdku - Místku Technické prostředky Bc. Petr Jirout 2011.
Ing. Antonín Blažek Náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu
STROJÍRENSKÝ PRŮMYSL ČR Autor: Mgr. Jana Závodná
LOKOMOTIVA řady 380 aneb TAURUS po česku….
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Vývoj železnic Koňské dráhy Parostrojní železnice
VRTACÍ DLABAČKY.
SDRUŽENÁ SROVNÁVACÍ TLOUŠŤKOVACÍ FRÉZKA
TLOUŠŤKOVAČKA.
Tramvaje: Škoda 15T.
Modernizace trati Ústí nad Labem – Kadaň-Prunéřov a nový model dopravy
KOTOUČOVÉ PILY II..
Dopravní automobil DA 12-A31
OZUBOVACÍ FRÉZKY.
ROVER-CZECH S.R.O.. Výroba Údržba Zásobníky materiálu.
mobilní kontejnerové nůžky
OBECNÉ INFORMACE  Nejluxusnější  Nejdražší  Stála 22 miliard Kč  Stavěla se 22 měsíců  – první komerční plavba.
SOUSTRUHY A OKRUŽOVAČKY
LOUPACÍ STROJE A KRÁJEČKY
Firemní profil– základní informace
Vysokorychlostní vlaky AGV. Počátky vlaků AGV První studie vztahující se k vlakům s obchodním názvem Automotrice Grande Vitesse (dále jen AGV) se datují.
PILY..
Části a mechanismy strojů 2M
RUČNÍ FRÉZKY.
MODERNIZACE AUTOBUSŮ FORST Štěpán, ŠÍMA Radim, VEDRAL Lukáš
KOTOUČOVÉ PILY I..
Vyhodnocení indikace tlaku ve válci
Tramvaje: T3.
Projekt: UČÍME SE V PROSTORU Oblast: Stavebnictví
Lamborghini. Lamborghini Urraco Lamborghini Diablo Lamborghini Galardo Lamborghini Murcielago A o nich budu psát Lamborghini Reveton.
Lok.řady 122,123.  Výrobce: ŠKODA Plzeň  Rok výroby: 1967 / 1971  Trakce: elektrická stejnosměrná  Typ vozidla: čtyřnápravová skříňová nákladní lokomotiva.
Projekt EVO1 Jednočlánkové bezbariérové tramvajové vozidlo typu EVO1 člen skupiny
TRAMVAJOVÉ SBĚRAČE. Typy sběračů Schunk Základní typy tramvajových sběračů Sběrače SBE pružinový zvedací mechanismus elektricky izolovaný spouštěcí motorový.
Zaniklé tramvajové provozy ČR - Jihlava
Dřevoobráběcí stroje pily frézky vrtačky dlabačky brusky.
Pracovní list FRÉZKA KOMBINOVANÁ. Pracovní list FRÉZKA KOMBINOVANÁ.
Poslední parní lokomotivy ČSD
Stanoviště:Náměstí Republiky
Spalovací motory Témata cvičení
Jednovřetenová stojanová vrtačka
Tanky 2. světové války Dominik Kolář.
Materiálně-technické podmínky železniční dopravy
Dřevoobráběcí stroje pily frézky vrtačky dlabačky brusky.
Prezentace Foto a text Zdeněk Kačena Ruční posun obrázků
Dřevoobráběcí stroje pily frézky vrtačky dlabačky brusky.
Dřevoobráběcí stroje pily frézky vrtačky dlabačky brusky.
Brienz Rothorn Bahn.
PROVĚRKY Převody jednotek (délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Jedna z největších kontejnerových lodí při vjezdu do přístavu.
Dřevoobráběcí stroje pily frézky vrtačky dlabačky brusky.
Dřevoobráběcí stroje pily frézky vrtačky dlabačky brusky.
FRÉZKA RUČNÍ SVISLÁ HORNÍ
SDP – Autobusová skupina
Multifunkční obráběcí stroje WHT 110 (C)
Multifunkční pracoviště HCW 4 S s virtuálním modelem a VNCK simulací
automatické předvádění - PowerPoint 2002
Město Zwickau Zwickau (česky Cvikov či Zvíkov) je okresní město ve Svobodném státě Sasko a zároveň důležitým centrem západní části Saska čtvrté největší.
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
Dřevoobráběcí stroje pily frézky vrtačky dlabačky brusky.
Převody jednotek – shrnutí, procvičení
LOKOMOTIVA řady 380 aneb TAURUS po česku….
Železniční doprava 19. stol.
Dřevoobráběcí stroje pily frézky vrtačky dlabačky brusky.
Název SŠ: VOŠ, SPŠ automobilní a technická Autor: Mácha Jaroslav
Transkript prezentace:

Česká hlava Věda a technika na ulici 23.09.2006 Plzeň hlavní nádraží

Na hlavním nádraží v Plzni byla k vidění řada lokomotiv, od parní lokomotivy z roku 1899 až po modernizovanou soupravu Regionova dokončenou letos v létě.

řada 363 Základní technické parametry: max. rychlost: 120 km/h Napájecí soustava 3 kV / 25 kV, 50 Hz Výkon na ss systému 3480 kW Výkon na st systému 3060 kW Hmotnost 88 tun Délka přes nárazníky 16800 mm Šířka lokomotivy 2940 mm Počet vyrobených kusů 181 Výrobce Škoda Plzeň řada 363

Plzeňská lokomotiva 363.086 Plzeňské lokomotiva 363.086 v reklamním nátěru České spořitelny. Plzeňská lokomotiva 363.086 v reklamním nátěru Poštovní spořitelny.

řada 742 Základní technické parametry: max. rychlost: 90 km/h Typ motoru ČKD K 6 S 230 DR Jmenovitý výkon motoru 883 kW Jmenovité otáčky motoru 1250 ot./min Hmotnost 64 tun Délka přes nárazníky 13580 mm Šířka lokomotivy 3130 mm Počet vyrobených kusů 438+56 (pouze pro ČSD) Výrobce ČKD Praha řada 742

Lokomotiva řady 742 s manipulačním vlakem v Plasích.

řada 754 Základní technické parametry: max. rychlost: 90 km/h Typ motoru ČKD K 12 V 230 DR Jmenovitý výkon motoru 1470 kW Jmenovité otáčky motoru 1100 ot./min Hmotnost 74 tun Délka přes nárazníky 16540 mm Šířka lokomotivy 3074 mm Počet vyrobených kusů 86 Výrobce ČKD Praha řada 754

Brejlovec 754.060 mezi Oborou a Horní Břízou

Řada 842 Základní technické parametry: max. rychlost: 90 km/h Typ motoru LIAZ M1.2 B – ML 640 F Jmenovitý výkon motoru 2 x 212 kW Hmotnost 46 tun Délka přes nárazníky 25200 mm Šířka lokomotivy 2850 mm Míst k sezení 64 + 16 Počet vyrobených kusů 37 Výrobce MSV Studénka Řada 842

Motorový vůz 842.012 depa České Budějovice v Březnici

Řada 814 Regionova Základní technické parametry: max. rychlost: 80 km/h Typ motoru Tedom/LIAZ M 640 C Jmenovitý výkon motoru 242 kW Hmotnost 46 tun? Délka přes nárazníky 25200 mm? Šířka lokomotivy 2850 mm? Míst k sezení 64 + 16? Počet vyrobených kusů 7 (do září 2006) Rekonstrukce Pars nova Šumperk

Karlovarská regionova odstavená v místním depu.

310.072 „Kafemlejnek“ Základní technické parametry: max. rychlost: 40 km/h Počet válců 2 Průměr válců 345 mm Zásoba vody 4m3 Zásoba uhlí 1m3 Hmotnost 30 tun Délka přes nárazníky 5800 mm Rok výroby 1899 Výrobce Lokomotivfabrik Krauss v Linci Stav provozní Zajímavost V letech 1963 až 1967 posunovala na vlečce Lachemy v Kaznějově

Kafemlejnek na trati Praha – Chomutov se zvláštním vlakem u Řevničova.

Zdroje www.prototypy.cz (typové výkresy) Fotografie Pavel Spěvák zhotovili Vojtěch Rýdl, Pavel Spěvák, Vojtěch Vašíček, Adam Zíka

KONEC