SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentace pro rodiče a uživatele Internetu © PaedDr. Miloslav Psota, 2012.
Advertisements

Obsah prezentace 1.Co je RSS 2.Možnosti využití RSS 3.Popis systému cíleného doručování vědeckých a odborných článků 4.Ukázka systému 5.Závěr.
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Optimalizace stránek Školení Market Express. Základní pojmy I  Katalogový vyhledávač Vyhledávač prochází předem ručně připravenou sestavu stránek internetu.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Jak se stát miláčkem vyhledávačů
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
10 častých chyb online marketingu. 1. Konverzní tlačítka
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červen
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Jak ušetřit peníze vložené do inzerce nemovitostí a přitom víc prodávat? Ing. Jan Cempírek Obchodní ředitel, Český Internet s.r.o. - provozovatel portálu.
© 2009 ET NETERA a.s. URCHIN – SERVEROVÁ VARIANTA GOOGLE ANALYTICS.
KEG Použití vzorů při vyhledávání na webu Václav Snášel.
Vybrané metody analýzy
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
Click Fraud & Web Analytics
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
NENÍ OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE SEO. Co je to SEO? Optimalizace pro vyhledávače je stejný nesmysl jako Optimalizováno pro MSIE verze 6 SEO je zvýšení.
Tomáš Procházka | jednatel iProdukce s.r.o. | Tiskomat.cz Vybíráme copywritera.
Nové funkce v novém Skliku
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: únor 2012,
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Optimalizace pro vyhledávače SEO Adam Kratochvíl EI4.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Seznam.cz – závazek úspěchu? … najdu tam, co neznám ! Tomáš Búřil,
URL v HTML URL - Unique Resource Locator Příklad:
Jan Šaršon Milan Jaška 1Dobývání znalostí, MFF UK, 2008.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %
Jak vyhledávat informace na Internetu?
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_154_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
SEO – optimalizace pro vyhledávače
Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu Roman Appeltauer, H1.cz.
TOMÁŠ RUPRICH E-TECHNOLOGIE LS 2008/09 Google hacking.
Google Analytics alfa a omega Vašeho businessu Tomáš Míka
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
Úvodní hodina Martin Krčál Tereza Venerová Brno, KISK FF MU, Kurz pro studenty oboru Informační studia a knihovnictví.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Kurz pro studenty oboru Informační studia a knihovnictví Úvodní hodina Martin Krčál Brno, FF MU,
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Kurz pro studenty oboru Informační studia a knihovnictví Úvodní hodina Tereza Balabánová Martin Krčál Brno, FF MU,
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
PPC reklama pro začátečníky Soňa Petruželová, H1.cz.
ANALYTICKÉ NÁSTROJE A JEJICH VYUŽÍVÁNÍ …CO LZE VYČÍST ZE STATISTIK NÁVŠTĚVNOSTI SEMINÁŘ K SOUTĚŽI PARÁDNÍ WEB 18. ÚNOR 2015 Ing. Kamil Válek, tajemník.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Social Media Marketing SEO & Linkbuilding 2012/11/30.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Přístupnost webu Kontrast. Současné skiny (vzhledy) Graficky špičkové Kvalitní šablony pro různé části webů a funkcionalitu Netradiční graficky zajímavé.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Tribuna českého obchodu TZB
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Poslouchat ženy se vyplatí
Vladimír Image search Vladimír
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
ISI Web of Knowledge ISI Web of Knowledge
Transkript prezentace:

SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz

Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek „KRABIČKA“ počet zaindexovaných stránek počet vstupních stránek z organicu Odkazy Stránky webu …… web1 wEb2 WeB3 CRAWLER INDEX FRESH INDEX Sitemap ? ? Stránky eshopu Procházené stránky Index Vstupní stránky z organicu Sportobchod.cz ?

Jaká je ideální rychlost načítání stránek? Google Analytics

Jaká je ideální rychlost načítání stránek? Google Webmaster Tools Google Webmaster Tools „Průměrná doba stažení stránky robotem – 0,62 sekund “ Google Analytics „Průměrná doba načítání stránky uživatelem – 4,27 sekund “ Ideální doba je taková, která neprudí uživatele, neroste a neskáče

Jaká je ideální rychlost načítání stránek? Google Analytics

Co je tak špatného na sledování pozic? V zásadě nic, ALE…. Úzký / chybný výběr slov a vstupních stránek Nereflektování long tailu Personalizované hledání Nereflektuje přímý vliv na návštěvnost Kvalita a konverze schopnost návštěvnosti

Jak si který obsah vede? Není ten blog k ničemu? Počet klíčových slov Poměr vstupů na unikátní dotaz 2,6 1,5 1,9 10,1 2,4 1,4 2,0 1,1 Podíl brandových spojení 0,9% 1,1% 2,5% 20,6% 15,9% 6,3% 0,00% 1,2% Podíl víceslovných spojení (bez brandu) 80,6% 83,6% 80,6% 72,4% 69,5% 70,0% 80,5% 91,4% Podíl návštěv z víceslovných spojení (bez brandu) 69,1% 83,2% 82,0% 56,0% 75,7 % 74,3% 62,2% 90,8%

Máme dobré pokrytí klíčovými slovy?

Poměr vstupů na unikátní dotaz 6,6 3,6 8,5 3,5 2,2 8,8 9,3 2,8 1,3 2,1 Podíl brandových spojení 5,5% 0,0% 14,9% 8,8% 3,7% 4,8% 11,1% 0,0% 1,8% 0,0% Podíl víceslovných spojení (bez brandu) 72,9% 90,7% 80,5% 57,4% 93,8% 45,0% 35,3% 94,1% 92,0% 93,9% Podíl návštěv z víceslovných spojení (bez brandu) 70,8% 97,2% 32,2% 23,1% 96,6% 5,6% 4,8% 91,2% 91,6% 96,5% Počet klíčových slov

Jak poznám kvalitní návštěvnost?

Je stránka dobře cílená?

Jaké otazníky nabízíme v e-shopu?

Pokrýváme long tail? Klíčové slovo inline brusle kolečkové brusle kopačky Frázová shoda Přesná shoda Podíl longtailu ,2% ,6% ,8% Frázová shoda Přesná shoda Podíl longtailu ,93% ,80% ,13% Statistiky hledanosti na Seznamu Přehled vstupních dotazů Google Analytics Podíl dotazů v rozšířené a přesné shodě

Děláme dobře linkbuilding? Počet zpětných odkazů, PageRank – NEDOSTATEČNÉ! Počet návštěv z referrerů a podíl na celkové návštěvnosti Počet nových návštěv a podíl na celkové návštěvnosti Obchodní výkonnost návštěvnosti z referrerů Náklad na konverzi Počet odkazujících domén, odchozích odkazů Majestic SEO Flow Metrics

Další zajímavé metriky Každá, kterou si dokážu zdůvodnit

Na jakých 5 věcí se zaměřit Kolik lidí se ke mně dostalo Proč jich nebylo více Jak se lidé na web dostali Co na webu dělali Proč se vrátili

Použité zdroje TICHÝ, Jan. In: [online]. Pozice nejsou správným měřítkem úspěchu SEO. Dostupné z: presentationhttp:// presentation SNÍŽEK, Martin. Proč pořád měříte své SEO pozicemi? In: [online]. Dostupné z: PROKOP, Marek. In: [online]. Zásadní roli v úspěšnosti SEO hrají náklady. Dostupné z: PROKOP, Marek. Kolik klíčových slov se vejde na jednu stránku. In: [online]. Dostupné z: PROKOP, Marek. In: [online]. Není váš dlouhý ocas příliš krátký? Dostupné z:

Použité zdroje PROKOP, Marek. In: [online]. Jak správně hodnotit odkazovanou návštěvnost v Google Analytics. Dostupné z: PALMER, Justin. Alternatives to Google PageRank… 7 Worthwhile SEO Metrics. In: [online]. Dostupné z: worthwhile-seo-metrics/ worthwhile-seo-metrics/ KRUTIŠ, Michal. Začněte analyzovat cenná data v Google Webmaster Tools ještě dnes. In: [online]. Dostupné z: webmaster-tools-jeste-dnes/ webmaster-tools-jeste-dnes/ ISHAM, Mark. How Website Speed Actually Impacts Search Ranking. In: [online]. Dostupné z: DEMERS, Jayson. Google Webmaster Tools Now Tracks GoogleBot Download Time. In: [online]. Dostupné z: tools_b_ htmlhttp:// tools_b_ html

Děkuji, že jsem tu dnes s vámi mohla být

Romana Velflová Říkejte mi Romano a nebojte se mi napsat