Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Management sportovního klubu © Nymburk 2012

Propagace a reklama na facebooku
Média a propagace Co můžu udělat, aby se o akci vědělo.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
„Webové listy“ – virtuální nástěnka
Studentští poradci Bezpečně studiem! Martin Pešl.
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
Poradce 2010 Bob Kartous 7. dubna 2010, Brno. Znáte odpověď na dotaz studenta? 1.Co je to TSA? 2.Jaký je rozdíl mezi testem OSP a TSP? 3.Dokážete vyjmenovat.
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Jako intranet Bc. Jan Beneš. Intranet - obecná funkcionalita  sdílení dokumentů  diskusní fórum  databáze kontaktů  novinky a aktuality  firemní.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Matematické metody v ekonomice a řízení II
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
WEBOVÝ PORTÁL ŽIVOT ONLINE.CZ. OBSAH Komu je portál určen Spolupráce Obsah portálu Návrh grafické podoby Účel.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Konference Inovace ve vzdělávání a vzdělávání o inovacích Praha, Technologické centrum AV ČR Centrum pro transfer technologií CeTT.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
Připravil(a): Host:. Obsah přednášky Základní informace o studiu na FPR – I.část  Struktura studia  Semináře a cvičení  Zápočty a zkoušky  Vnitřní.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Celkový záměr Podpora a propagace informačního systému pro mládež (ISM) − vytvořit systém podporující trvale udržitelný rozvoj zájmového a neformálního.
Základní informace o programu PS ESPON Území programu a rozpočet Programové území - 28 států EU + 4 partnerské státy - Švýcarsko, Norsko, Lichtenštejnsko.
Základní informace k projektu Zapiš se do dějin Jakub Kočí, Klára Ludvíková Letní semestr 2015.
1. Současnost a budoucnost podpory VaVaI Miroslav Janeček člen předsednictva Praha 2. dubna 2015.
Veřejné kampaně Petr Machálek. Co obsahuje správná kampaň? vytčený cíl strategii a taktiku soustavné a proaktivní úsilí plánovitý postup k cíli, krok.
Jak založit tiskový útvar Cvičení od 14:00 do 15: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla
Prezentační techniky  Vytvořit bez mluvení řady podle zadaných parametrů (barva vlasů atd.), co nejrychleji  Smysl: zpětná vazba ke spolupráci.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Adaptace on-line David Kunssberger Miroslav Lupač Agentura Koniklec, o. p. s.
Koncept CSR na ČZU. Představení členů týmu  Monika Hezinová (ČZU)  Denisa Sládková (ČZU)  Štěpán Pospíšil (ČZU)  Dominika Petrová ( VŠE)  Filip Simon.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Publicita v projektech. Povinná součást všech projektů spolufinancovaných z fondů EU –je předmětem kontrol Nařízení Komise č. 1828/2006 –kdo dává peníze.
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
Masarykova univerzita - univerzita s budoucností1 VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ pro studenty a absolventy vysokých škol v Brně JOBCHALLENGE 2011 Šárka.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
1 PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ Radim Chmelík.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Analýza nových forem marketingu
MAPLIMAT Modernizace studia aplikované matematiky
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: ) David Šiška (učo: )
Západočeská univerzita v Plzni
Letní škola EkoInkubátor
RESORT LUHAČOVICE.
Média - jak s nimi a jak na ně?
Atraktivní zaměstnavatel
Bc. Nikol Fišerová, DiS., Bc. Šárka Mrázková
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Talent marketingových komunikací
Městská knihovna jevišovice
Název projektu: „NEBOJME SE TECHNIKY" výukové programy pro rozvoj technické gramotnosti žáků ostravských.
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
VELETRH NEZISKOVÝCH ORGANIZACÍ 2015 | ZAČNI S NEZISKOVKOU
Náhradní rodinná péče v Moravskoslezském kraji
Název a termín akce Žadatel
Společně pro Telč – Piráti a Zelení
Transkript prezentace:

Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

S čím se potýkáme? Nedostatek povědomí Špatná pověst – sektářství Vnitřní komunikace První kontakt My vs. Oni! Vnitřní organizace

Nástroje Externí komunikace - offline Externí komunikace - online Interní komunikace - offline Interní komunikace - online

Online interní komunikace Fb – skupiny pro komunikaci větších projektů všech členům najednou – KIS – shrnutí na začátku, potom rozepsat Fórum – možnost, jak nahradit Facebook

Interní offline Schůze – místnost, struktura, zápis, kompetence, pravidelnost, kontinuita, moderátor Spolupráce se školou – nutnost dobrých vztahů, jedna styčná osoba, která komunikuje za organizaci Předávání know – how od starších členů Stanovy – záleží na typu org.,

Komunikace externí offline Plakáty – vždy záleží na příležitosti a účelu, množství, výběr umístění, zadání, za kolik, kdy rozvěsit? Letáky – doplňují plakát, jednotný design s plakátem, v rámci jedné kampaně Propagační materiály – placky, časopisy, brožury, klíčenky … využijte svoji kreativitu, nic není vyloženě špatné

Komunikace externí offline PR aktivity – demonstrace, party, workshopy atd. Udržovat vztahy s místními médii, budovat dobré vztahy s univerzitou, spolupracovat se studentskými médii! Nebát se kreativity, opět není nic vyloženě špatně, ale všeho s mírou. Vymýšlet netradiční věci, jsme přece studenti Zaujmout!!!

Komunikace externí online Reklamní bannery na stránkách v rámci partnertsví, platit nemá smysl = drahé Vlastní web – články, videa, aktualizované informace, vlastní obsah, důraz na aktuálnost a zaměření na studenty – Využívat volných nástrojů – wordpress, šablony, Měřit, měřit, měřit!!! (pomocí G. Analytics) Twitter – specifická cílová sk., doplňující komunikace

Facebook Stránka – skupiny jsou vhodné pro vnitřní komunikaci Události – titulek, prvních 5 řádků, gramatika, neužívat smailíky – všeho s mírou, sdílení, likes Statusy jsou nejsdílenější Využívání otázek pro sdílení Insights – přehled návštěvnosti, statistika, zase je to o měření a přehledu Sdílení – členové organizace lajkují, sdílí – vnitřní předpis ;-)

Další tipy