{ WELCOME TO PRAGUE Anotace: Materiál je určen žáků 8. ročníku a slouží k výkladu základních informací o pražských památkách a zajímavostech. Název školy:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
The exercises to the topic Prague with solution.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Transport (8. ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 32Číslo.
Označení DUM Pl - DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Střední odborná škola Otrokovice Prague – historical sights Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková Dostupné.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_12_Česká republika AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
City of London Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. LONDON - the capital of Great Britain.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Anotace: Prezentace v anglickém jazyce o Londýně včetně obrázků a otázek pro žáky
Menu Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 02Číslo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Soňa Jarošová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
London – Westmister Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková.
 I.E.S. Ramón Menéndez Pidal Secondary School
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
CANADA 2.stupeň Autor: Mgr.Radek Hasch, Masarykova ZŠ Plzeň Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Tento projekt.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
(Zlín Region). List of breweries Brewery Uherský Brod Bon Zašová Černý orel Kroměříž Valášek Vsetín Zlínský švec Malenovice Brewery Rožnov Maxmilian Kroměříž.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Střední odborná škola Otrokovice Prague – test Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
THE CZECH REPUBLIC Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A.+B.17_the:czech_republic Název: The.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ / / Č ÍSLO.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
 Anotace  Didaktický materiál je určen především žákům 4. ročníků maturujících z anglického jazyka. Prezentace obsahuje téma určené k ústní části maturitní.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Petra Skotnicová Buckingham Palace Oxford Street Buildings of Parliament Downing Street.
My home town. Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE.
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu: VY_22_INOVACE_34_Minimundus - round the World 2_hz2 Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
WIRKKO MAGAZINE The churches of UNESCO World Heritage used in 21 century COM-BP
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR:Lenka Hrnčířová VY_32_INOVACE_19_Konverzace v Aj 6. ročník_London Téma:London CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Petra Skotnicová THE PLANET EARTH. CONTINENTS. COUNTRIES.
General information history places of interest. NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU:
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů MY COUNTRY Název materiálu VY_32_INOVACE_19_Clementinum, Transport in Prague, animals, Autor.
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.8.08_welcome_to_london Název: Welcome to London Vzdělávací.
Angličtina: Queen Victoria
CHRISTMAS LESSON Anotace: Materiál je určen pro žáky 8
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu: VY_22_INOVACE_27_Buildings in London-part 2_zh2 Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/
Washington DC and New York
Digitální učební materiál
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Prague VY_22_INOVACE_01_40 Projekt.
Téma hodiny: The Czech Republic – Prague II. present
London Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
The United States of America: PLACES OF INTEREST
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů MY COUNTRY
LONDON SIGHTS.
Autor: Mgr. Kateřina Suková
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Digitální učební materiál
Time prepositions Anotace: Materiál je určen pro žáky
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

{ WELCOME TO PRAGUE Anotace: Materiál je určen žáků 8. ročníku a slouží k výkladu základních informací o pražských památkách a zajímavostech. Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.8.17_welcome_to_prague Název: Welcome to Prague Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk – anglický jazyk Téma: Praha Ročník: 8. školní rok: 2012/2013 Datum: Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/

Prague is the capital and largest city of the Czech Republic. It is the fourteenth largest city in Europe. Prague is situated in the north-west of the country on the Vltava river. There are about 1.3 milion inhabitants.

Prague Castle is the most important castle in the Czech republic. It was the seat of princes, kings and since 1918 it has been the seat of Czech President. Part of castle´s complex is St. Veit´s Cathedral, the place of king´s coronation.

The Charles Bridge is the oldest standing bridge across the Vltava river and the second oldest extant bridge in the Czech Republic. There are thirty-one sculptures on the bridge. One of them, the statue of Jan Nepomuk is said to have a magical power – when you touch it, your dreams will come true. Across the bridge leads the historical royal route.

THE CLEMENTINUM The Clementinum is a historic complex of buildings, which is now hosted by the National Library. Clementinum is an important metrological station, the metrological observation here began in the half of the 18th century and they have been systematically recorded since 1775, which is the longest continuous observation in the world. Many students come to study to the library in Clementinum.

Petřín is a hill in the centre of Prague. It is 327 m high. The hill is covered with parks and it is a ffavourite recreational area for the inhabitants of Prague. Atop the hill stands the Petřín Lookout Tower.

The Dancing house, also called Ginger and Fred was built in It got its name after its shape, which looks like a famous dancing pair Fred Astair and Ginger Rogers. The building of the house caused a passionate public discussion about Prague architecture. There are offices and a luxurious café and restaurant in the building.

 How many inhabitants are there in Prague?  Since what time have the Prague Castle been the seat of Czech Presidents?  How many sculptures are there on the Charles Bridge?  Which sculpture does have a magical power?  Why is Clementinum important?  What can you find in Clementinum?  How high is Petřín?  Why is Pařížská Street called Pařížská?  What other name do we use for the Dancing House?  Why is it called like this? What do you remeber?

MATCH  Royal route  Ginger and Fred  Very expensive  Parks  Library  Seat of princes  Clementinum  Pařížská Street  The Dancing House  The Prague Castle  Petřín  The Charles Bridge

 Slidy 2-8 stručně žáky seznamují s následujícími pražskými zajímavostmi: Praha, Pražský hrad, Karlův most, Klementinum, Petřín, Pařížská ulice a Tančící dům  Slidy 9 a 10 slouží k zopakování/procvičení toho, co si žáci zapamatovali METODICKÝ NÁVOD

 Úvodní obrázek, [cit ]. Dostupné z: Praha-Historie-na-kazdem-kroku  Praha - logo, [cit ]. Dostupné z:  Pražský hrad, [cit ]. Dostupné z:  Karlův most, [cit ]. Dostupné z:  Klementinum, [cit ]. Dostupné z:  Petřín, [cit ]. Dostupné z: spiegellabyrinth  Pařížská ulice, [cit ]. Dostupné z: guide.cz/cs/poi/zidovske-mesto---josefov/parizska-ulice/  Tančící dům, [cit ]. Dostupné z: ODKAZY