STRATEGIE CZECHTRADE v teritoriu BRAZILIE Jméno přednášejícího : Ing. Jana Brzoňová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední odborná škola logistická a střední odborné učiliště Dalovice
Advertisements

Ludvík Eger, FEK ZČU v Plzni
Služby CzechTrade 2012 Ing. Dagmar Matějková,MBA DITTRICHOVA 21
1 Podpora exportu a ekonomických zájmů České republiky v zahraničí Nový koncept Ministerstva zahraničních věcí ČR Ministerstvo zahraničních věcí České.
Potravinářské veletrhy a výstavy ve východních teritoriích
Festival Exportu Svaz průmyslu a dopravy ČR jako respektovaný, nezávislý a společensky zodpovědný sociální partner obhajuje zájmy zaměstnavatelů.
CzechTrade: Partner pro Váš export
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Czech Republic International Chamber of Commerce M EZINÁRODNÍ OBCHODNÍ KOMORA V Č ESKÉ REPUBLICE Exportní politika v praxi Konference „Exportní.
Teritoriální seminář MPO,CT RUSKO-Jekatěrinburg 22.ledna 2009
HESLO Fórum „HLEDÁNÍ INVESTIČNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ V EVROPĚ A ASII A MOŽNOSTI JEJICH FINANCOVÁNÍ“ Zuzana Synková CENTRUM INFORMAČNÍCH SLUŽEB 1.
Podpora firem na trzích mimo EU Tomáš Rak ředitel odboru exportních služeb.
Aliance v gesci CzechTrade
Svaz průmyslu a dopravy ČR - zástupce těch, kteří vytvářejí hodnoty zástupce těch, kteří vytvářejí hodnoty a dopravy ČR Svaz průmyslu.
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
Exportní strategie České republiky Exportní úspěchy podniků Moravskoslezského kraje Ing. Petr Adrián, MBA poradce pro řízení podpory exportu MPO konference,
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Národní konference kvality ve veřejné správě – Brno 2013
Management v zemích východní Evropy a Ruska PEF MZLU v Brně Ústav marketingu a obchodu Ústav managementu Autor prezentace: Ing. Zuzana Tománková Řešitelský.
Státy Evropy regionální dělení.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Úloha zahraničních kanceláří CzechTrade Tomáš Rak.
Ing. Zdeněk Kočárek MSV Brno Export mimo Evropskou unii, jak na to?
Zahraniční kancelář - CzechTrade Kyjev
CzechTrade Tomáš Karlík Exportní konzultant DITTRICHOVA 21
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
1 HK ČR, E x p o r t n í s e m i n á ř Hradec Králové 6. září 2011 Služby poskytované exportérům sítí složek HK ČR.
BusinessCem Praha, 13. prosinec 2011 HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY A PODPORA PODNIKATELSKÝCH AKTIVIT.
ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY Úřad vlády ČR a Ministerstvo pro místní rozvoj ČR CESTA K INFORMACÍM O EVROPSKÉ UNII V ČESKÉ REPUBLICE.
Více služeb pro české exportéry © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Obchodní politika EU a její přínos pro české firmy Ing. Jan Walter Ministerstvo průmyslu a obchodu © 2009 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Členské státy a jejich hlavní města
1 Možnosti podpory exportu ze strany státu v návaznosti na strategii mezinárodní konkurenceschopnosti ČR pro období PSP ČR, 29. června 2012.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
”Národní tým expertů ” Dům zahraniční spolupráce Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
Regionální inovační struktura Karlovarského kraje Brno URBIS 2010.
Znalostní ekonomika Praha, 23. května 2006 Mgr. Tomáš Hruda Generální ředitel.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
CZ / /0395 EuroChamber Praha Žadatel:Hospodářská komora hlavního města Prahy Partner: ČBL Komora Kontaktní osoba: Jan Hauser, tel:
1© Rödl & Partner Úspěch nezná hranic! Provázíme Vás po celém světě. Prezentace společnosti Rödl & Partner Zahájení semestru TopSeC Ekonomicko-správní.
Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade Konference Exportního klubu „Marketing a firemní komunikační politika“ 8. března 2004 Ing. Jitka Hanzlíčková.
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE 1. února 2007 Aleš Řiháček ředitel Odboru PR a propagace Podpora exportu.
Observatoř trhu práce a konkurenceschopnosti Propagace řemeslných a technických oborů Centrum mezinárodního obchodu (CMO) při RHK Brno Integrace.
Nové příležitosti pro české firmy na Ukrajině 15. května Praha Ing. Aleš Synek - CzechTrade Ukrajina - Kyjev.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
Exportní konference, Zapojení Svazu průmyslu a dopravy ČR do naplňování Exportní strategie Exportní konference,
Zdroje informací o exportních příležitostech. 2 BusinessInfo.cz Oficiální portál pro podnikání a export Korejská republika
Mgr. Lukáš Prokeš zástupce náměstka ministra ředitel odboru Podpora exportu a ekonomická diplomacie 11 Podpora exportu a ekonomická diplomacie.
Novinky na rok 2009 ODBORY PRODEJE A EXPORTNÍCH SLUŽEB.
Kanadská obchodní komora v České republice Březen 2016.
„Novinky CzechTrade pro exportéry“ Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade.
Představení podnikatelských aktivit v regionu. Kdo jsme: RHK Brno je samostatným právním subjektem v rámci sítě HK ČR. Byla zřízena na základě Zákona.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
Hlavní města Evropy Poznávej podle panoramatu, typických staveb a památek, uveď zemi, kde město leží.
Etiopie, Keňa Obchodní příležitosti pro české zemědělství a potravinářství Praha, 7. dubna 2016.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT CzechTrade ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU SLUŽBY.
Královéhradecký kraj – podpora podnikání Ing. Michal Pultar Hradec Králové,
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-11 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Odbor exportních příležitostí - NOVINKY Ing. Jana Falathová, ředitelka odboru.
AKTUÁLNÍ ZAMĚŘENÍ AGENTURY CZECHTRADE
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Informační zdroje české veřejné správy
Podpora podnikatelských kontaktů v Asii
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Ing. Pavel Vinkler, Ph.D., ředitel odboru podnikatelského prostředí
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
spolupracujeme s ekonomickou diplomacií
Transkript prezentace:

STRATEGIE CZECHTRADE v teritoriu BRAZILIE Jméno přednášejícího : Ing. Jana Brzoňová

2 2 Vize a poslání agentury CzechTrade Vládní proexportní organizace Ministerstva průmyslu a obchodu České republiky Česká agentura na podporu obchodu působí na českém trhu již 11-tým rokem. VIZE Být první volbou českých firem při jejich pronikání a rozvoji na mezinárodních trzích POSLÁNÍ Profesionálními službami přispívat k růstu exportu našich klientů

3 3

4 4 Strategické cíle CzechTrade Vysoká přidaná hodnota  počet úspěšných případů  objem exportu klientů Rozvoj služeb - podle připravenosti firem  Příprava na export (kombinace informačních vzdělávacích a asistenčních služeb)  Zhodnocení a výběr trhu (zahraniční kanceláře)  Vstup na trh (řešení technických a praktických problémů)  Rozvoj a růst (nové příležitosti a nové trhy)

5 5 Klientská agentura Kvalitní uspokojení potřeb odlišných klientů prostřednictvím segmentace na základě tří kritérií:  zkušenost s exportem – nepravidelný export (na základě poptávky), další teritoria  velikost firmy – zařazení podle velikosti firmy (kritéria EU)  plánované exportní aktivity –vytížení volných výrobních kapacit, vhodný trh, další trhy – rozvojové aktivity

6 6

7 7 Kvalitní síť pro export Zakládání nových kanceláří a kapacitní posílení bude vycházet ze tří základních kritérií:  otvírání nových kanceláří na rozvíjejících se trzích v souladu s exportní strategii ČR,  poptávka českých firem po službách kanceláře v daném teritoriu,  využití disponibilního času zahraniční kanceláře.

8 8 Zahraniční kanceláře Belgie (Brusel) Bulharsko (Sofia) Brazílie (Sao Paulo) Čína (Chengdu, Šanghaj) Dánsko (Kodaň) Egypt (Káhira) Francie (Paříž) Chorvatsko (Záhřeb) Indie (Bombaj) Irsko (Dublin) Itálie (Milán) Kanada (Toronto) Pobaltí (Vilnius) Maďarsko (Budapešť) Mexiko (Mexico City) Německo (Kolín n. R.) Nizozemsko (Rotterdam) Polsko (Varšava) Rakousko (Vídeň) Rumunkso (Bukurešť) Rusko (Jekatěrinburk, Moskva, Peterohrad) SAE (Dubaj) Srbsko (Bělehrad) Španělsko (Madrid) Švédsko (Stockholm) Turecko (Istanbul) Ukrajina (Kyjev) USA (Chicago) Velká Británie (Londýn)

9 9 CzechTrade v regionech Síť Regionálních exportních míst

10 Příležitosti a informace  Exportní příležitosti, poptávky a novinky ze zahraničí – CzechTrade denně  Dotazník exportní připravenosti  vyhledání obchodních adres a ověření bonity zahraniční firmy

11 Exportní vzdělávání Exportní akademie PROFESIONALITA ZKUŠENOSTI  Semináře s tématikou mezinárodního obchodu  Teritoriální semináře s řediteli zahraničních kanceláří CzechTrade  Tréninky měkkých dovedností - prodejní, prezentační a komunikační dovednosti  Firemní školení - Novinka: firemní školení zaměřené na interkulturální specifika v jednotlivých zemích (se zástupci ZK CzechTrade) - firemní školení zaměřené na mezinárodní tématiku  Exportní akademie - Novinka: Cyklus seminářů Úspěšný exportér - Kurz obchodní diplomacie (nový systém řízení služeb státu – spolupráce s podnikatelskou veřejností)  International Trade Specialist - distanční e-learningový studijní program

12 Portál BusinessInfo.cz Strategie na období : prioritními tématickými oblastmi bude v tomto období Export, Evropská unie, Elektronické databáze či informační databáze.  Aplikace Interaktivních formulářů  Teritoriální informace  Exportní příležitosti  Životní situace/průvodce pro podnikatele  Aktuální témata  Přístupnost portálu

13 Adresář exportérů Výstupem: CD a webová aplikace  Možnost vyhledávat podle  podle oborů výrobků  sídla firmy  fulltextově Distribuce  zahraniční kanceláře CzechTrade  zastupitelských úřadů ČR po celém světě Databáze s ucelenými informacemi o českých exportérech 2006 firem

14 Prezentace v zahraničí České firmy mohou využít zkušeností a jména agentury pro svou prezentaci v teritoriu. CzechTrade nabízí prezentace individuální, společné expozice atd. Akce, mohou být navrhovány a realizovány v zahraničí obchodně ekonomickým úsekem, Hospodářskou komorou a Svazem průmyslu a dopravy. Aktuální nabídka na

15 Agentura v číslech Počet úspěšných případů247 Export klientů3 286 mil. Kč Počet akcí v zahraničí113 Spokojenost klientů – služby ZK1,13 Počet seminářů (Praha + regiony) Počet zveřejněných exportních příležitostí poptávky3682 tendry3805 Počet uživatelů CzechTrade denně745 Počet firem v Adresáři exportérů2005

16 Certifikát kvality  získání certifikátu je signálem pro klienty, že agentura kvalitně a efektivně řídí své služby  je to závazek k neustálému zvyšování přidané hodnoty pro české exportéry CzechTrade je držitelem certifikátu kvality řízení podle ISO 9001:2000

17 Služby pro zahraniční firmy Your Czech Supplier Naši pracovníci v zahraničí pomáhají s nalezením vhodného dodavatele výrobků nebo služeb, o které má zahraniční firma zájem. CIPAS Pro zahraniční firmy vyhledáváme české partnery pro dlouhodobou spolupráci v průmyslové kooperaci. Obchodní schůzky Návazná služba – v případě zájmu zahraniční firmy, zorganizujeme jednání s českými podnikateli. Další internetové služby Zahraniční zástupci, zahraniční nabídky

18 Základní informace o Brazilii Brazilie – jedna z 18 prioritních zemí, která má svoji samostatnou strategii – přehled cílů v teritoriu a veškeré aktivity realizované orgány státní správy je možné najít na BUSINESS INFO. Významné obory v teritoriu jsou součástí MAPY oborových příležitostí. Jednotlivé obory jsou podrobně popsány i s klíčovými weby a přiloženy ve vašich materiálech.

19 Obory vhodné pro Brazilii na základě dotazníkového průzkumu Automobilový průmysl Letecký průmysl Dopravní prostředky ostatní, manipulační prostředky a zařízení Užitkové sklo, bižuterie a drobné zboží Polygrafie Strojírenství - výroba strojů Energetika Voda, odpady a životní prostředí Investiční celky

20 Veletrhy v Brazílii v roce 2008  19/ /02 VITORIA STONE FAIR - mramor, granit a kamen  10/03 – 14/03 BRASILPACK – balící strojeSão Paulo SP  10/03 – 14/03 FIEPAG – papír a grafický průmyslSão Paulo SP  10/03 – 14/03 REVESTIR – obkladové materiálySão Paulo SP  08/04 – 12/04 EXPOLUX - osvětleníSão Paulo SP  08/04 – 12/04 FEICON BATIMAT - stavební průmyslSão Paulo SP  05/05 – 08/05 EXPOBOR – gumárenský průmysl São Paulo SP  12/05 – 17/05 MECÂNICA – strojírenstký průmyslSão Paulo SP  27/05 – 29/05 EXPOSEC – bezpečnostní systémy São Paulo SP  03/06 – 06/06 FISPAL TECNOLOGIA – potravinářstvíSão Paulo SP

21 Veletrhy v Brazílii v roce 2008  10/06 – 13/06 HOSPITALAR – zdravotnictví São Paulo  17/06 – 20/06 FENIT – textilní průmysl São Paulo  15/07 – 17/07 GEOBRASIL SUMMIT – geokongres São Paulo  16/08 – 19/08 HOUSE & GIFT FAIR – dárky a vybavení pro  domácnost São Paulo  27/08 – 29/08 FISP - bezpečnostní systémy São Paulo  09/09 – 11/09 FOODTECH, stroje pro potravinářství São Paulo  15/09 – 18/09 NOVA EQUIPOTEL – vybavení pro hotely a  restauraceSão Paulo  26/09 – 29/09 COSMETIC - kosmetikaSão Paulo  01/10 – 07/10 SALÃO DO AUTOMÓVEL – autosalón São Paulo  04/11 – 07/11 FISPAL NORDESTE – potravinářství - Recife

Děkuji za pozornost Ing. Jana B r z o ň o v á CzechTrade Praha Dittrichova 21, Praha 2 Tel.: Fax: