„Novinky CzechTrade pro exportéry“ 1.2.2007 Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Služby CzechTrade 2012 Ing. Dagmar Matějková,MBA DITTRICHOVA 21
Advertisements

Potravinářské veletrhy a výstavy ve východních teritoriích
Evropské vlajky 5. ročník
CzechTrade: Partner pro Váš export
Czech Republic International Chamber of Commerce M EZINÁRODNÍ OBCHODNÍ KOMORA V Č ESKÉ REPUBLICE Exportní politika v praxi Konference „Exportní.
Teritoriální seminář MPO,CT RUSKO-Jekatěrinburg 22.ledna 2009
Česká centrála cestovního ruchu
HESLO Fórum „HLEDÁNÍ INVESTIČNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ V EVROPĚ A ASII A MOŽNOSTI JEJICH FINANCOVÁNÍ“ Zuzana Synková CENTRUM INFORMAČNÍCH SLUŽEB 1.
Podpora firem na trzích mimo EU Tomáš Rak ředitel odboru exportních služeb.
Aliance v gesci CzechTrade
Svaz průmyslu a dopravy ČR - zástupce těch, kteří vytvářejí hodnoty zástupce těch, kteří vytvářejí hodnoty a dopravy ČR Svaz průmyslu.
Klíčová slova: hlavní města států Evropy
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Základní informace o státě a o počasí v hlavním městě
Evropa Jan Šafařík Daniel Jindřichovský Informace o Evropě 2007.
Najdi na slepé mapě Evropy státy podle zadání
Evropský den jazyků pohlednic pro Evropu.
Management v zemích východní Evropy a Ruska PEF MZLU v Brně Ústav marketingu a obchodu Ústav managementu Autor prezentace: Ing. Zuzana Tománková Řešitelský.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Státy Evropy regionální dělení.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Úloha zahraničních kanceláří CzechTrade Tomáš Rak.
Švýcarsko, Mont-la-Ville Lugano - Švýcarsko Zurich - Švýcarsko.
Ing. Zdeněk Kočárek MSV Brno Export mimo Evropskou unii, jak na to?
Zahraniční kancelář - CzechTrade Kyjev
CzechTrade Tomáš Karlík Exportní konzultant DITTRICHOVA 21
KANCELÁŘ CZELO: PARTNER ČESKÉHO VaVaI V BRUSELU ANNA VOSEČKOVÁ.
Více služeb pro české exportéry © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Členské státy a jejich hlavní města
1 Možnosti podpory exportu ze strany státu v návaznosti na strategii mezinárodní konkurenceschopnosti ČR pro období PSP ČR, 29. června 2012.
Evropa: obyvatelstvo VY_52_INOVACE_ Čap-Z 7.,8.43 Mgr. Kosík Lukáš Anotace: Evropa: obyvatelstvo Vzdělávací oblast: Z 8.ročník Autor: Mgr. Kosík.
EVROPSKÁ UNIE.
CESTOVNÍ RUCH.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
CZ / /0395 EuroChamber Praha Žadatel:Hospodářská komora hlavního města Prahy Partner: ČBL Komora Kontaktní osoba: Jan Hauser, tel:
1© Rödl & Partner Úspěch nezná hranic! Provázíme Vás po celém světě. Prezentace společnosti Rödl & Partner Zahájení semestru TopSeC Ekonomicko-správní.
CzechTrade 2016 Ing. Milan Ráž Ředitel sekce služeb pro exportéry
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE Specifická hlediska obchodování s Ukrajinou CzechTrade Praha, Aleš Synek vedoucí zahraniční kanceláře.
Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade Konference Exportního klubu „Marketing a firemní komunikační politika“ 8. března 2004 Ing. Jitka Hanzlíčková.
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE 1. února 2007 Aleš Řiháček ředitel Odboru PR a propagace Podpora exportu.
EVROPA. MAPA STÁTY ZÁKLADNÍ INFORMACE 2. nejmenší světadíl 2. nejhustěji osídlený 731 milionů obyvatel 50 států Západní, Střední, Východní, Severní,
Observatoř trhu práce a konkurenceschopnosti Propagace řemeslných a technických oborů Centrum mezinárodního obchodu (CMO) při RHK Brno Integrace.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Nové příležitosti pro české firmy na Ukrajině 15. května Praha Ing. Aleš Synek - CzechTrade Ukrajina - Kyjev.
ODBOR ZAHRANIČNÍCH VZTAHŮ Silvie Doubravská AIA AKADEMICKÁ INFORMAČNÍ AGENTURA.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
Page 1 Energetická závislost EU - Možná řešení - Daniela Štoková.
Exportní konference, Zapojení Svazu průmyslu a dopravy ČR do naplňování Exportní strategie Exportní konference,
Zdroje informací o exportních příležitostech. 2 BusinessInfo.cz Oficiální portál pro podnikání a export Korejská republika
Novinky na rok 2009 ODBORY PRODEJE A EXPORTNÍCH SLUŽEB.
STÁTY A JEJICH VLAJKY II.. ? ? ALBÁNIE Oficiální název: Albánská republika Hlavní město: Tirana Měna: Albánský lek Obyvatelstvo: 3,6 miliónu.
STRATEGIE CZECHTRADE v teritoriu BRAZILIE Jméno přednášejícího : Ing. Jana Brzoňová.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
Hlavní města Evropy Poznávej podle panoramatu, typických staveb a památek, uveď zemi, kde město leží.
Etiopie, Keňa Obchodní příležitosti pro české zemědělství a potravinářství Praha, 7. dubna 2016.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT CzechTrade ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU SLUŽBY.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-11 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
Číslo projektuOP VK Název projektuModerní škola Název školySoukromá střední škola podnikání a managementu, o.p.s. PředmětObčanská nauka TémaStáty.
Michal Koščo vedoucí zastoupení v Istanbulu TENERWIKI.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Odbor exportních příležitostí - NOVINKY Ing. Jana Falathová, ředitelka odboru.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Veronika Poláčková Název materiálu:
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Podpora podnikatelských kontaktů v Asii
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Najdi na mapě : Česko Rakousko Maďarsko Polsko Řecko Německo Švédsko
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
MEZINÁRODNÍ DAŇOVÁ KANCELÁŘ
Transkript prezentace:

„Novinky CzechTrade pro exportéry“ Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade

2 2 Rozvoj sítě zahraničních kanceláří Teritoriální priority dalšího rozvoje sítě vycházejí z:  Exportní strategie ČR  Strategie CzechTrade  pro období 2006 – 2010  Cíl: 42 kanceláří v roce 2010

3 3 Zakládání a existence zahraničních kanceláří Tři kritéria: otvírání nových kanceláří na rozvíjejících se trzích poptávka českých firem po službách kanceláře v daném teritoriu využití disponibilního času zahraniční kanceláře

4 4 Efektivnější fungování zahraničních kanceláří Strategické řízení kanceláří  soutěžení a princip neustálého zlepšování Sladění společných aktivit CT a OEÚ ZÚ  společné plány činnosti v rámci nového systému řízení služeb státu v zahraničí Systematická příprava pracovníků před vysláním do zahraničí  Exportní akademie

5 5 Zahraniční kanceláře aktuální stav  31 kanceláří  Evropa:23  Asie:3  Amerika:4  Afrika:1

6 6 Zahraniční kanceláře změny 2006: Pobaltí – se sídlem ve Vilniusu Německo – Kolín n.R. + Informační a kontaktní místo v Hamburku 1. pololetí 2007: Čína (2. kancelář) - Chengdu Indie (2. kancelář) - Chennai Vietnam – Ho Či Minovo Město 2. pololetí 2007: Rusko (4. kancelář) - Samara Saúdská Arábie - ? + další 2 kanceláře v jednání

7 7 Zahraniční kanceláře Belgie (Brusel) Bulharsko (Sofie) Dánsko (Kodaň) Francie (Paříž) Chorvatsko (Záhřeb) Irsko (Dublin) Itálie (Milán) Maďarsko (Budapešť) Německo (Kolín n.R.) Nizozemí (Rotterdam) Pobaltí (Vilnius) Polsko (Varšava) Rakousko (Vídeň) Rumunsko (Bukurešť) Rusko (Jekatěrinburk, Moskva, Petrohrad) Srbsko (Bělehrad) Španělsko (Madrid) Švédsko (Stockholm) Turecko (Istanbul) Ukrajina (Kyjev) Velká Británie (Londýn) Čína (Šanghaj) Indie (Bombaj) SAE (Dubaj) Brazílie (Sao Paulo) Kanada (Toronto) Mexiko (Mexico City) USA (Chicago) Egypt (Káhira)

8 8 Služby zahraničních kanceláří Exportní záměr firmy je řešen vždy individuálně a ve spolupráci se zahraničními kancelářemi CzechTrade.

9 9 Služby ZK Poskytnutí praktických informací pro rozhodnutí firmy o vstupu na zahraniční trh základní charakteristiky trhu (vývoj poptávky, trendy, struktura dovozu) spotřebitelské zvyklosti na trhu a charakter poptávky základní informace o konkurenci (podíl na trhu, forma přítomnosti), domácí výroba distribuční kanály cenový průzkum – dle dostupných informací monitoring veletrhů a výstav, možnosti propagace v teritoriu technické překážky a bariéry vstupu na trh (předpisy, certifikace, legislativa, daně, cla, poplatky, licence atd.) bonita zahraničního partnera další služby – dle individuálních požadavků firmy

10 Služby ZK Aktivní podpora rozvoje firmy na zahraničních trzích vyhledání potenciálních obchodních partnerů oslovení vybraných firem a představení nabízených výrobků a služeb zjištění zájmu o spolupráci příprava osobních setkání potenciálních obchodních partnerů asistence při prvních obchodních jednáních podpora navázaných obchodních vztahů asistence při zakládání zahraničního zastoupení firmy asistence při rozšíření výroby a investic do zahraničí zprostředkování konkrétních exportních příležitostí z teritoria

11 Služby ZK  Prezentační akce v zahraničí katalogové prezentace firem na stánku CzechTrade na veletrzích a výstavách aktivní podpora firmy před její osobní účastí na veletrzích a výstavách (představení nabídky firmy vybraným potenciálním obchodním partnerům a jejich pozvání na veletrh)

12 Služby ZK Pro konkrétní informace o těchto službách a podmínkách spolupráce kontaktujte konzultanta CzechTrade ve Vašem regionu:

CzechTrade Dittrichova 21, Praha 2 Tel.: Fax: DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST.