ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_09_Gesundes_Leben TEMA:My a svět kolem.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ35 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_06 deshalb-Satz TEMA:Jazyková kompetence.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_11_Schule_in_Deutschland TEMA:My a svět.
Essen und Trinken VY_32_INOVACE_02-26 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Possessivpronomen Autor.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_11_Konjunktionen_IA TEMA:Jazyková kompetence.
Předložky se 3. a 4. pádem VY_32_INOVACE_02-16 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_08_Negation TEMA:Jazyková kompetence.
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_156_Gesundheit Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_149 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
S CHRITTE 2 L EKTION 10 B EIM A RZT - U LÉKAŘE Autor: Mgr.Marcela Smutková.
Detusch mit Max Lektion 2. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_31_NJ9_Wiederholungstest 5/II TÉMA: Wiederholungstest ČÍSLO PROJEKTU:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE.
Deutsch mit Max II. Lektion 3
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_18 Präteritum (haben, sein) TEMA:Jazyková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Übungen- Nebensätze.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.18_slovesa_se_zmenou_kmenove_samohlasky Datum:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_14_Präteritum_Modalverben TEMA:Jazyková.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_20 Konjunktiv II TEMA:Jazyková kompetence.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_08_Charakteristik_Aussehen TEMA:My a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_07 Modalverben TEMA:Jazyková kompetence.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_05 Imperativ TEMA:Jazyková kompetence.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,9_06_WIR.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_154_Arbeitswelt Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_01 Personalpronomen im Akkusativ.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Tagesprogramm VY_32_INOVACE_02-31 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_04 Gesund bleiben TEMA:My a svět.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_17_Jahreszeiten_Wetter TEMA:My a svět.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Č ASOVÁNÍ SLOVES V PŘÍTOMNÉM ČASE PhDr. Taťána Tonová.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 6: Unsere Freizeit Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_09_Perfekt_I. TEMA:Jazyková kompetence.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_17 Lokale Präpositionen TEMA:Jazyková.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_13_Berufswahl TEMA:My a svět kolem nás.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_09_NJ9_Préteritum slovesa sein TEMA: Préteritum slovesa sein ČÍSLO.
Název školy ZŠ. J.E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_24_NJ_HAUSTIERE témaHaustiere číslo.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_19_Reflexive_Verben TEMA:Jazyková kompetence.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Wiederholung 1.-3.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,9_20_WIEDER.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_14_Zu_Hause_III TEMA:My a svět kolem.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_12_Konjunktionen_IB TEMA:Jazyková kompetence.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.13_slovesa_opa kovani Datum: Ročník: devátý.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_02 Trennbare Verben TEMA:Jazyková.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Tiere PhDr. Taťána Tonová.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
Konjugation der Hilfsverben
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Temporalsätze VEDLEJŠÍ VĚTY ČASOVÉ Mgr. Alena Písaříková.
Digitální učební materiál
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Německý jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.13_slovesa_opakovani Datum : Ročník : devátý.
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_09_Gesundes_Leben TEMA:My a svět kolem nás (německý jazyk) ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ DATUM TVORBY:

Tento materiál byl vytvořen pro žáky prvních dvou ročníků šestiletého gymnázia, studující německý jazyk na úrovni A2 CEFR, a to jako část jedné vyučovací hodiny v rozsahu 35 minut. Materiál slouží pro prezentaci a interaktivní procvičení slovní zásoby tematického celku Gesundes Leben. Cíl: Žáci se seznámí se základní slovní zásobou zaměřenou na (ne)zdravý životní styl, která bude v dalších hodinách následně rozvíjena a upevňována. Metodické pokyny: Žáci postupují podle pokynů uvedených v prezentaci. K práci využívají svůj sešit pro poznámky a zapisování nové slovní zásoby. Řešení úloh zapisují na tabuli elektronickým perem, správné řešení či srovnání obsahuje vždy následující snímek. S materiálem souvisí domácí úkol. Pozn. Úkol 4 a závěrečnou křížovku je možno vytisknout a využít jako pracovní karty nebo pracovní list při ověřování a kontrole.

Wir leben gesund, aber manchmal sind wir krank

Aufgabe 1: Was passt zusammen? Verbinden Sie den Satz und das passende Bild mit einem Pfeil. Sie isst gern Obst. Er bewegt sich oft. Er treibt viel Sport. Sie schläft genug. Er hat Stress. Er besucht regelmäßig die Ärztin.

Kontrolle – Aufgabe 1: Was passt zusammen? Vergleichen Sie Ihre Lösung und sagen Sie: Was ist gesund? Was nicht? Sie isst gern Obst. Er bewegt sich oft. Er treibt viel Sport. Sie schläft genug. Er hat Stress. Er besucht regelmäßig die Ärztin.

Wir wollen gesund leben, was sollen wir also machen oder was machen wir schon? 1. Wir essen gesund / ungesund. 2. Wir bewegen uns wenig / viel. 3. Wir treiben selten / oft Sport. 4. Wir schlafen genug / nicht genug. 5. Wir haben wenig / viel Stress. 6. Wir besuchen unregelmäßig /regelmäßig den Arzt. Aufgabe 2: Unterstreichen Sie „gesund“ und streichen Sie „ungesund“.

Kontrolle - Aufgabe 2: Was ist richtig? Ist unsere Meinung gleich? 1. Wir essen gesund / ungesund. 2. Wir bewegen uns wenig / viel. 3. Wir treiben selten / oft Sport. 4. Wir schlafen genug / nicht genug. 5. Wir haben wenig / viel Stress. 6. Wir besuchen unregelmäßig / regelmäßig den Arzt. Aufgabe 3: Schreiben Sie zu Hause Ihre wahren Antworten ins Heft und konkretisieren Sie es noch.

Aufgabe 4 (Sie kann bei der Aufgabe 3 helfen.): Was ist gut für die Gesundheit? Streichen Sie, was nicht passt. Ich bewege mich jeden Tag. Ich esse Gemüse und Obst gern. Ich trinke fünf Glas Bier jeden Tag. Ich esse Wurst und trinke Cola oft. Im Sommer spiele ich PC- Spiele. Ich esse Joghurt und Käse viel. Im Sommer schwimme ich viel. Ich trinke viel Wasser und Kräutertee. Ich turne nur in der Schule im Unterricht. Ich liebe Fußball - im Fernsehen. Ich jogge im Park jeden Morgen. Ich rauche nur 5 Zigaretten pro Tag. Ich besuche zweimal pro Jahr den Zahnarzt. Ich mache oft Gymnastik oder fahre Inliner. Ich fahre im Winter regelmäßig Ski. Ich habe zweimal pro Woche Radtraining.

Kontrolle 4: Wie ist Ihre Meinung? Sind unsere Meinungen gleich? Vergleichen Sie. Ich bewege mich jeden Tag. Ich esse Gemüse und Obst gern. Ich esse Joghurt und Käse viel. Im Sommer schwimme ich viel. Ich trinke viel Wasser und Kräutertee. Ich jogge im Park jeden Morgen. Ich besuche zweimal pro Jahr den Zahnarzt. Ich mache oft Gymnastik oder fahre Inliner. Ich fahre im Winter regelmäßig Ski. Ich habe zweimal pro Woche Radtraining.

Aufgabe 5: Mein Freund lebt gesund, aber er ist doch krank. Was fehlt ihm? Schreiben Sie die richtige Zahl zum Bild. 1. Er hat FIEBER 2.Er hat KOPF- SCHMERZEN Er muss im Bett bleiben. Er soll eine Tablette nehmen. 3. Er hat SCHNUPFEN 4.Er hat GRIPPE Er braucht Taschentücher. Er muss zum Arzt gehen.

Kontrolle 5: Mein Freund lebt zwar gesund, aber er ist manchmal krank. Was fehlt ihm? Richtig gemacht? 1. Er hat FIEBER 2.Er hat KOPF- SCHMERZEN Er muss im Bett bleiben. Er soll eine Tablette nehmen. 3. Er hat SCHNUPFEN 4.Er hat GRIPPE Er braucht Taschentücher. Er muss zum Arzt gehen

Kreuzworträtsel: Was ist wichtig für unsere Gesundheit? 1 návštěva lékaře 2 hrát 3 plavat 4 zelenina 5 běhat 6 rýma 7 kolečkové brusle 8 chřipka A J L

Lösung: Was ist wichtig für unsere Gesundheit? 1 návštěva lékaře 2 hrát 3 plavat 4 zelenina 5 běhat 6 rýma 7 kolečkové brusle 8 chřipka ARZT B ESUCH SPI E LEN SCH W IMMEN G E MÜSE JO G GEN SCHN U PFEN I N LINER G RIPPE

1. Obrázky na snímcích 3 – 5, 7, 9 – 11, 13 - galerie Klipart [cit ]. Dostupné pod licencí Microsoft Office 2010:. 2. NEUNER Gerhard, CRISTACHE Carmen, PILYPAITYTĖ Lina, SZAKÁLY Erna, VICENTE Sara, deutsch.com 2. - Kursbuch, Německo: Hueber, 2009, ISBN Archiv autora