Present tenses practice Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku slouží k zopakování a procvičení použití přítomných časů. Název školy: ZŠ štětí,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo: VY_32_INOVACE_15_07 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Advertisements

Číslo: VY_32_INOVACE_15_08 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Přítomný čas PRŮBĚHOVÝ Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_02
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: VY_32_24_17 Název výukového.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_18
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_43.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
QUESTIONS present continuous. Questions YES / NO questions žádáme potvrzení / popření obsahu otázky před podmětem je sloveso odpovídáme:  Yes, ….. 
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Present continuous - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_370, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_69 NázevPresent simple - questions Téma hodinyTvoření otázek v přítomném.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_78 NázevGoing to … Téma hodinyFuture tense PředmětAnglický jazyk Ročník/y/7.
Present continuous Anglický jazyk VY_32_INOVACE_368, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_09 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-1.PT-06-Rodina a přátelé Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Present Continuous Tense Questions
 Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Bc. Lucie Ševčíková  VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_27  Téma: grammar game 
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. INTRODUCTION Použité obrázky a foto:
My family NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_ Jazyk anglický TEMA: My family ČÍSLO.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_AJ_19 TÉMA:
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_07_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:přítomné časy.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
VY_32_INOVACE_09 Anglický jazyk 4.tř. Present simple and present continuous. Name:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: PaedDr. Milena Holcnerová NÁZEV:VY_22_INOVACE_18_AJ8_PRESENT TENSES TEMA:PRESENT TENSES ČÍSLO PROJEKTU:
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ Přítomný čas průběhový popisuje děj,
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.8.08_welcome_to_london Název: Welcome to London Vzdělávací.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Practicing of to be and possessives
CHRISTMAS LESSON Anotace: Materiál je určen pro žáky 8
Výukový materiál VY_22_INOVACE_10_ Warming up – langage game
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Listening 1 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Prepositions + at home AUTOR: Miroslava Jarkulišová
MY HOUSE - MY CASTLE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
Past continuous - exercises
At home – my flat, my house
FAMILY.
COMPARATIVES AND SUPERLATIVES Anotace: Materiál je určen pro žáky 7
REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8
MY TYPICAL DAY AND WEEKEND Anotace: Materiál je určen žákům 7
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
PEOPLE´S APPEARANCE Anotace: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku a slouží k výkladu slovní zásoby „Vzhled lidí“ Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300.
Past simple – minulý čas prostý
Present tenses Mgr. Lucia Púčková VY_32_Inovace_19 PL-3
Time prepositions Anotace: Materiál je určen pro žáky
VY_32_INOVACE_43 TO BE QUESTIONS.
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
Possessive adjectives
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ (Present continuous)
Transkript prezentace:

Present tenses practice Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku slouží k zopakování a procvičení použití přítomných časů. Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.6.09_present_tenses_practice Název: Present tenses practice Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace vzdělávací obor: Cizí jazyk – anglický jazyk Téma: Přítomné časy - procvičení Ročník:6. Školní rok: 2011/2012 Datum: Číslo operačního programu CZ.1.07/1.4.00/

My Classmates – look at the picture. What are the people doing? This is my classroom and these are my classmates. My best friend´s name is Ann. She is writing on the board. My other friend is Andrew. He loves PC games. At the moment he is doing his exercise on the computer. Our teacher is very nice. She is helping Ann with her exercise. I´m just leaving the classroom – I´m going to the toilet.

Questions – do you remember…? What is my best friend´s name? What is she doing? What is Andrew doing? What is the teacher doing? Where is Andrew? Where am I? Where am I going? My best friend´s name is Ann. She is writing on the board. Andrew is doing his exercise on PC. The teacher is helping Ann with her exercise. Andrew is by the PC. I am at the door. I am going to the toilet.

Mickey´s family This is Mickey´s family. They live in a beautiful house in a small village. Mickey lives with his parents, little sister Millie and little brother Monty. His uncle Donald lives with them. In this picture they are having Thanksgiving dinner.

Questions – do you remember…? Where does Mickey´s family live? Do they live in a house or in a flat? Who lives there with the family? What is Mickey´s sister´s name? What is Mickey´s brother´s name? What is Mickey´s uncle´s name? What are they doing in the picture? They live in a village. They live in a beautiful house. Their uncle Donald. Her name is Millie. His name is Monty. His name is Donald. They are having Thanksgiving dinner.

Questions about you What´s your name? Where you live? Who do you live with? What is your best friend´s name? What is your best friend doing? What are you doing? What are you wearing today? My name is … I live in a town/village. I live with my parents and my sister. My best friend´s name is … My best friend is sitting and writing. I´m at school, I´m having my English lesson. I´m wearing blue jeans, a yellow T-shirt and a brown hoody.

Metodický návod Materiál slouží k procvičení přítomných časů. Slide 1: Žáci nejprve svými slovy a za použití přítomného času průběhového (protože se jedná o popis obrázku) popíší, co se děje na obrázku. Poté se po pokliku objeví text – žáci si jej přečtou a zapamatují si informace. Na dlaším slidu následují otázky, žáci na ně odpovídají, po pokliku se objeví správné řešení. Následující 2 slide fungují obdobným způsobem. Poslední slide – otázky přímo na žáky. Vyučující může v průběhu kdykoliv položit otázku, jak se tvoří přítomný čas prostý a průběhový, dát žákům za úkol časy v textech vyhledat a označit, vysvětlit na základě vět rozdíly mezi těmito dvěma časy.

Odkazy Classroom, [cit ]. Dostupné z: Dinner, [cit ]. Dostupné z: dinner.jpg Mickey Mouse Klipart [on-line] [cit ]. Dostupný z www: cz/images/results.aspx?ex=2&qu=%C5%A1kola#ai:MP |mt:0| cz/images/results.aspx?ex=2&qu=%C5%A1kola#ai:MP |mt:0|